Kari Ersland

Nytorget Legesenter

• Allmennmedisin
  • Radiologi

1996

Nytorget Legesenter Telefonnummer51 91 70 8051 91 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nytorget Legesenter Klubbgata 5 (Arkaden) 4013 Stavanger
Kari Ersland er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kari Ersland

Tusen takk, Kari, for at du er akkurat den du er

En helt fantastisk lege, respektfull, lytter, bryr seg om deg som pasient og menneske. Gir alltid det lille ekstra for å hjelpe. Jeg personlig hadde ikke vært der jeg er den dag i dag uten henne, da hun har hjulpet meg på veien mot en endelig diagnose som har tatt år å finne utav.
En hverdagshelt for oss alle - så om du leser dette Kari - igjen - tusen takk fra oss alle❤️

Vi er glad vi har Kari!

Min mann og jeg har begge Kari som vår fastlege. Hun er en flink lytter, og tar alle henvendelser seriøst. Vi er meget godt fornøyd! Alltid hyggelig å snakke med henne!

Oppriktig interessert og meget kompetent

Sjelden har jeg møtt leger som gir så godt inntrykk. Meget kunnskapsrik, tar seg god tid, og bryr seg om hver pasient.

Veldig god lege

Jeg har en svært alvorlig sykdom og Kari følger meg tett opp. Hun gjør det lille ekstra for at jeg skal føle meg trygg og ivaretar meg helt fantastisk. Kari gir meg gode råd, også om andre ting enn helse. Hun er nøye og sørger for at alle tester og henvisninger blir riktig. Jeg er veldig veldig fornøyd med Kari og så lenge hun er fastlege forholder jeg meg til henne.

Verdens beste lege

Kari er en fantastisk varm og omsorgsfull lege. Hun tar seg tid og gjør alt grundig. Har følt meg så trygg og avslappet i alle sammenhenger. Dette er en lege som virkelig har skjønt hvordan pasieneter ønsker å bli møtt.