Kari Ersland

• Allmennmedisin
  • Radiologi

1996

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Nytorget Legesenter
Nytorget Legesenter Klubbgata 5 (Arkaden) 4013 Stavanger
Tlf: 51 91 70 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kari Ersland er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kari Ersland

Tusen takk, Kari, for at du er akkurat den du er

En helt fantastisk lege, respektfull, lytter, bryr seg om deg som pasient og menneske. Gir alltid det lille ekstra for å hjelpe. Jeg personlig hadde ikke vært der jeg er den dag i dag uten henne, da hun har hjulpet meg på veien mot en endelig diagnose som har tatt år å finne utav.
En hverdagshelt for oss alle - så om du leser dette Kari - igjen - tusen takk fra oss alle❤️

Vi er glad vi har Kari!

Min mann og jeg har begge Kari som vår fastlege. Hun er en flink lytter, og tar alle henvendelser seriøst. Vi er meget godt fornøyd! Alltid hyggelig å snakke med henne!

Oppriktig interessert og meget kompetent

Sjelden har jeg møtt leger som gir så godt inntrykk. Meget kunnskapsrik, tar seg god tid, og bryr seg om hver pasient.

Veldig god lege

Jeg har en svært alvorlig sykdom og Kari følger meg tett opp. Hun gjør det lille ekstra for at jeg skal føle meg trygg og ivaretar meg helt fantastisk. Kari gir meg gode råd, også om andre ting enn helse. Hun er nøye og sørger for at alle tester og henvisninger blir riktig. Jeg er veldig veldig fornøyd med Kari og så lenge hun er fastlege forholder jeg meg til henne.

Verdens beste lege

Kari er en fantastisk varm og omsorgsfull lege. Hun tar seg tid og gjør alt grundig. Har følt meg så trygg og avslappet i alle sammenhenger. Dette er en lege som virkelig har skjønt hvordan pasieneter ønsker å bli møtt.

Supre Kari!

Har hatt Kari noen år nå og jeg vil aldri bytte!! Hun er helt fantastisk god! ❤
Jeg sliter psykisk og hun har vært en stor støtte for meg oppi alt. Hun er flink med alt! Og dette med og ligge på benken og gjøre det vi kvinner hater mest: hun er så naturlig og flink! Hun klarer og få meg til og ikke føle meg som en dust der jeg ligger. Tommel opp for Kari 👍

Jeg har hatt mange fastleger i mitt liv grunnet flytting osv. Dette er uten tvil den beste legen jeg har vært borti! Hun er alltid hyggelig, imøtekommende og ivaretakende! Det beste er at man føler at hun strekker seg for pasientene sine! Jeg kjenner flere som har henne som fastlege og som er like fornøyde.

Enestående!

Liker ikke legekontoret, men kommer alltid til å være der så lenge Kari er der! Helt fantastisk lege, som tar deg på alvor uansett hva, og som alltid har tid til deg. Hadde henne som foreleser da jeg studerte, og bytta til henne da fordi hun var så flink og imøtekommende. Ofte forsinkelser til timene, men det er det verdt fordi man vet hun alltid tar seg tid til alle. Gjør en grundig jobb, og man kan alltid stole på at det er gjort skikkelig!

Den beste legen jeg har hatt!!

Hun er imøtekommende, lyttende og bryr seg om deg og hvordan du har det.
Hun kommer med gode råd og sender raskt en henvisning videre dersom et er behov for det.
Føler meg trygg og ivaretatt hos henne, en enestående lege.
Tusen takk Kari!

Veldig flink og vennlig lege

Den beste legen jeg har hatt. Hun tar meg på alvor og er flink til å forklare og være konkret. Hun er også flink til å snakke om helheten av situasjonen og er veldig forståelsesfull. Føler meg veldig trygg på henne.

Dyktig lege

Kari Ersland er en meget dyktig lege med bred kompetanse. Hun ser personen, og er flink til å fokusere på hva som ligger bak symptomene.

Tusen takk, Kari!

Profesjonell, kunnskapsrik og givende. Var inne i 15 min (aldri hatt henne som lege før) og følte meg veldig trygg og i gode hender. Kunne mye og delte kunnskapen. Imøtekommende! Åpen! Lett å snakke med. Viste interesse for meg som både pasient og person. Ga meg råd om livet og framtiden. For et utrolig bra menneske! Mange leger har noe å lære av henne! FANTASTISK!

Veldig bra fastlege!

Hun er trygg, hyggelig, og tar seg god tid. Jeg føler jeg blir hørt og godt ivaretatt. Får inntrykk av at hun er en flink lege med bred erfaring.

Kan være litt ventetid på telefon og venterom. Sms timebestilling fungerer bra, og jeg får som regel time når jeg ønsker det. Hun har ubookede timer tilgjengelig hver dag, der "først til mølla" prinsippet gjelder.

Den beste legen jeg har hatt.

Hun tar meg på alvor, er flink til å lytte, er i møtekommende, det er lett å føle seg trygg med henne.

Profesjonell lege!

Veldig profesjonell. Fikk følelse av å bli tatt på alvor.

Flink

Jeg var hos Kari Ersland en gang min vanlige lege ved samme legesenter (Torgeir Gilje Lid) var bortreist. Jeg hadde med meg et typisk mannsproblem, og forholdene lå altså til rette for pinlig og vanskelig kommunikasjon. Men jeg ble lettet da hun hadde en profesjonell, empatisk og engasjert tilnærming til problemet. Jeg anbefaler henne lett til både menn og kvinner!

Så langt , veldig fornøgd

Var veldig skeptisk av bytte av fastlege etter den samme legen i 20 år, men med flytting så nødvendig. Men trengte ikke bekymre meg! Her var jeg godt mottatt og er veeeldig fornøgd! Hun hører på meg og gir ikke inntrykk av å ha dårlig tid....