Kari Ersland

Nytorget Legesenter
Nytorget Legesenter Klubbgata 5 (Arkaden) 4013 Stavanger
Kari Ersland er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kari Ersland

Oppriktig interessert og meget kompetent

Sjelden har jeg møtt leger som gir så godt inntrykk. Meget kunnskapsrik, tar seg god tid, og bryr seg om hver pasient.

Veldig god lege

Jeg har en svært alvorlig sykdom og Kari følger meg tett opp. Hun gjør det lille ekstra for at jeg skal føle meg trygg og ivaretar meg helt fantastisk. Kari gir meg gode råd, også om andre ting enn helse. Hun er nøye og sørger for at alle tester og henvisninger blir riktig. Jeg er veldig veldig fornøyd med Kari og så lenge hun er fastlege forholder jeg meg til henne.

Verdens beste lege

Kari er en fantastisk varm og omsorgsfull lege. Hun tar seg tid og gjør alt grundig. Har følt meg så trygg og avslappet i alle sammenhenger. Dette er en lege som virkelig har skjønt hvordan pasieneter ønsker å bli møtt.

Supre Kari!

Har hatt Kari noen år nå og jeg vil aldri bytte!! Hun er helt fantastisk god! ❤
Jeg sliter psykisk og hun har vært en stor støtte for meg oppi alt. Hun er flink med alt! Og dette med og ligge på benken og gjøre det vi kvinner hater mest: hun er så naturlig og flink! Hun klarer og få meg til og ikke føle meg som en dust der jeg ligger. Tommel opp for Kari 👍

Jeg har hatt mange fastleger i mitt liv grunnet flytting osv. Dette er uten tvil den beste legen jeg har vært borti! Hun er alltid hyggelig, imøtekommende og ivaretakende! Det beste er at man føler at hun strekker seg for pasientene sine! Jeg kjenner flere som har henne som fastlege og som er like fornøyde.