Astrid Berit Evensen

Tlf: 51 91 70 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Astrid Berit Evensen er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Astrid Berit Evensen

Lite engasjert

Har hatt Evensen som fastlege i ca 15 år. Har heldigvis skjelden behov for å dra dit, men når jeg er der virker hun mest interessert i å knotte inn info på PC, og snakker gjerne inn i skjermen i steden for å henvende seg til meg.

Har søkt om bytte til ny fastlege nå.

Faglig dyktig empatisk og anbefales!

Hun er faglig dyktig,empatisk og har alltid tatt meg som pasient på alvor. Jeg har alltid fått timer hos henne,på kort varsel.Jeg har også fått god oppfølging under mine to svangerskaper.Hun gir gode og faglige tilbake meldinger.Hun er en lege med god erfaring.Henne anbefaler jeg uten tvil.

Meget fornøyd

Flink i faget
Følger bra opp
Ingen betenkeligheter med å anbefale evensen til andre.................

Flink men virker overarbeidet

Har hatt henne til lege i flere år. Syns hun er en flink lege men det er dessverre vanskelig å få time. Denne gang jeg bestilte time måtte jeg vente tre uker. Må alltid regne med minst 20 minutter forsinkelse, og merker under konsultasjonen at vi har dårlig tid. Hun har mye erfaring, tar deg på alvor og er direkte på en positiv måte. Skulle gjerne sett at fastlegene ikke hadde så mange pasienter hver.

Tar seg tid til pasienten

Astrid tar seg tid til pasienten og går grundig til verks. Hun slår opp for å forsikre seg om at hun gir rett informasjon, er uhøytidelig og trivelig. Som gravid har jeg blitt tatt godt imot, time på kort varsel når det er nødvendig, og blitt tatt seriøst.

Bare "en maskin", uten følelser!

Astrid er dessverre den mest kalde, upersonlige legen jeg noen gang har sett! Hun har aldri tid til deg, og snur så hvidt hodet fra pc-skjermen sin! Du kan kun si en setning, før hun stopper deg (nesten kjefter på deg!). Anbefales absolutt ikke!

Profesjonell og dyktig lege

Går rett på sak. Bruker tiden effektivt. Dette er også til fordel for de pasienter som klager over at de får for liten tid. Hun rekker da over flere pasienter. Kunnskapsrik og empatisk og fokuserer på de direkte plager pasienten har og konsentrerer seg om dem.

En veldig god lege

Har hatt Astrid som lege i 9 år og er veldig fornøyd. Det finnes ikke bedre!!!

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har gått til henne i ca 20 år.
Hun ser deg, lytter og bryr seg.
Hun er et empatisk menneske,og tar seg alltid tid til å lytte på deg. Hun har vært en støtte for meg både i sorg og glede.
Jeg ser med gru fram til den dagen hun pensjonerer seg.

Veldig fornøyd med min fastlege

Jeg har vært pasient hos dr.Evensen i mange år.Mange av mine veninner bruker også henne.
Jeg er veldig fornøyd.Evensen er erfaren.Hun gir seg god tid og er tolmodig.Hun kommer med gode innspill og som regel finner på det jeg sliter med og hun her hjulpet meg i tunge stunder.Hun er empatisk og tar meg på alvor.Jeg føler meg alltid litt bedre når jeg har vært hos henne.
Jeg anbefaler henne til de jeg vet om som er ute etter ny fastlege

Kald og upersonlig

Hvorfor sitter jeg igjen med inntrykket av at hun egentlig har det for travelt til å ha tid til pasienetene? At vi bare forstyrrer? For meg er en lege en som inngir tillit til at de gjør sitt beste for meg, at de kan noe, og at de forklarer og gir råd. Dette er totalt fraværende her, hun virker bare kald og uinteressert, og snakker TIL pasienten i stedet for MED, og som i tillegg også tar tiden på visitten, slik at du kan konfronteres med den ved en passende anledning "Du var her 16 minutter sist i stedet for 10" (underforstått: hva er det du kaager for??).

Jeg har skiftet til en annen lege!

Nå bytter jeg!

Har, utrolig nok, hatt henne i 15 år nå. Men nå er det NOK! Hun har stort sett aldri "tid" til å hverken se eller høre etter. Må skynde deg å si det aller mest nødvendige, før hun snur hodet mot PC'en. Ved det siste besøket hos henne hadde jeg behov for å ta opp mer enn den ene tingen jeg hadde nevnt ved time-bestillingen. Men det forstod jeg raskt at var uaktuelt. Gikk nedbrutt derfra etter å ha fått invilget snaue 5 min på legekontoret.

Hun er ikke der for deg!!!

Har hatt henne i mange år og nesten bare stått på pasientliste, kun vært i gjennomsnitt en gang i året. Og når en trenger hjelp blir en ikke tatt på alvor og respektert når en behøver litt mer tid enn 3 min!! Dårlig når det gjelder!

Vil deg alltid det beste!

Profesjonell og menneskelig. Hun tar seg tid til å lytte, og ser ikke på deg som "enda en ny pasient". Hun SER deg, og vil deg alltid ditt beste.