Astrid Berit Evensen

Nytorget Legesenter AS

Klubbgata 5 4013 Stavanger
Astrid Berit Evensen er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Astrid Berit Evensen

Faglig dyktig empatisk og anbefales!

Hun er faglig dyktig,empatisk og har alltid tatt meg som pasient på alvor. Jeg har alltid fått timer hos henne,på kort varsel.Jeg har også fått god oppfølging under mine to svangerskaper.Hun gir gode og faglige tilbake meldinger.Hun er en lege med god erfaring.Henne anbefaler jeg uten tvil.

Meget fornøyd

Flink i faget
Følger bra opp
Ingen betenkeligheter med å anbefale evensen til andre.................

Flink men virker overarbeidet

Har hatt henne til lege i flere år. Syns hun er en flink lege men det er dessverre vanskelig å få time. Denne gang jeg bestilte time måtte jeg vente tre uker. Må alltid regne med minst 20 minutter forsinkelse, og merker under konsultasjonen at vi har dårlig tid. Hun har mye erfaring, tar deg på alvor og er direkte på en positiv måte. Skulle gjerne sett at fastlegene ikke hadde så mange pasienter hver.

Tar seg tid til pasienten

Astrid tar seg tid til pasienten og går grundig til verks. Hun slår opp for å forsikre seg om at hun gir rett informasjon, er uhøytidelig og trivelig. Som gravid har jeg blitt tatt godt imot, time på kort varsel når det er nødvendig, og blitt tatt seriøst.

Bare "en maskin", uten følelser!

Astrid er dessverre den mest kalde, upersonlige legen jeg noen gang har sett! Hun har aldri tid til deg, og snur så hvidt hodet fra pc-skjermen sin! Du kan kun si en setning, før hun stopper deg (nesten kjefter på deg!). Anbefales absolutt ikke!