Vibeke Løvdal

Autorisasjon (1997)

Bærumsklinikken AS Telefonnummer67 80 47 0067 80 47 ...
Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Vibeke Løvdal er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Vibeke Løvdal

Ser meg ikke

De gangene jeg har vært der har jeg aldri følt at hun har sett meg, eller tatt plagene mine alvorlig. Hun undersøker, men henviser deg ikke videre, bare gir deg beskjed om å oppsøke henne igjen dersom plagene skulle forverre seg.
For meg ble dette helt feil

Hyggelig, empatisk, går "den ekstra mila"

Har hatt Vibeke et par år, hun er den beste legen jeg har hatt!
Hun ser meg som pasient, hun tar seg god tid, hun går alltid "den ekstra mila" - hun har tilogmed tilbudt seg å være med meg på samtaler med andre instanser, og hun kan rett som det er sende en SMS vedrørende resepter, oppdatering på saker osv. En helt utrolig dyktig lege!

Fantastisk fastlege!

Vibeke anbefales på det sterkeste. Kunnskapsrik og en som virkelig lytter! Henviser raskt videre til spesialister.

Dyktig

Vibeke er utrolig dyktig, og tar seg god tid til pasientene sine. Jeg føler jeg er i trygge hender hos Vibeke, og at hun vil det beste for meg. En av de beste legene jeg har hatt!

Blir ikke hørt

Jeg byttet til Løvdal da min gamle lege gikk av med pensjon. Valgte henne utfra de positive tilbakemeldingene hun har fått på denne siden. Har nå vært hos henne i noen år.
Er ikke ofte syk og har sjeldent behov for å oppsøke henne, men de få gangene jeg har vært der har jeg aldri følt at hun har sett meg, eller tatt plagene mine alvorlig. Hun undersøker, og lar det ligge dersom hun selv ikke har en konklusjon på hva som feiler meg, blir ikke videresendt til spesialist. Men får beskjed om å oppsøke henne igjen dersom plagene skulle forverre seg. Føler at man bare går i en sirkel med henne.

Jeg trenger en lege som tar meg seriøst, søker hjelp der h*n står fast, finner ut av problemet, løser det slik at jeg kan fungere normalt og slippe å oppsøke legen gang på gang med samme problem uten å komme frem til noen løsning.
For meg ble ikke dette den rette legen.