Vibeke Løvdal

Bærumsklinikken AS

Autorisasjon (1997)

Bærumsklinikken AS Telefonnummer67 80 47 0067 80 47 ...
Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Vibeke Løvdal er en av 120 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Vibeke Løvdal

en av de beste legene jeg har hatt

Hun tar pasienten på alvor,føller at hun lytter .Hun har empati ,men logikken er man kan stole på . Ikke helt sikkert at hun kapasitet til å følle opp min sykdoms forløp, kunne ønske at hun kan se helheten med sykdomen\plager .Veldig fornøyd med at jeg valgte henne .Gode mage følelese .

Veldig bra!

Byttet til Vibeke da jeg ikke var fornøyd med forrige lege. Bare vært positivt, tar seg alltid den tiden som trengs og hører godt etter, veldig forståelsesfull. Også flink til å si ting som det er.
Ulempen er vel at Vibeke er såpass populær at timelisten er tettpakket, men sekretærene (tror jeg det heter) er kjempeflinke til å ordne alt du måtte trenge. Hastetimer, resepter, prøver, alt kan ordnes.

Kjempefornøyd!

Tar pasientene sine på alvor

Jeg har beholdt Vibeke som fastlege selv om jeg har flyttet fra Sandvika. Dette fordi jeg og min familie er så fornøyd med henne.

Etter flere år med hevelser og utslett som ingen andre leger kunne gi oss forklaring på så Vibeke med en gang en sammenheng mellom meg, min bror og min mor og fant ut at vi var 3 av 100 personer i Norge med en sjelden blodsykdom. Nå får vi fungerende medisin på blå resept.

I tillegg oppdaget hun umiddelbart kreft hos moren min som ble behandlet og kurert da den daværende fastlegen hennes ikke ville ta prøver av blodet i urinen.

Alt i alt er jeg kjempeglad for at vi har Vibeke som fastlege!

Dyktig, mild og seriøs

Hun er hyggelig og lett å prate med. Det går greit å ta opp vanskelige eller pinlige temaer med henne. Hun fremstår som en erfaren og grundig lege. Hun tar seg god tid til pasientene sine, noe som gjør det verdt å vente på å komme inn til timen.

Det er mulighet for å bestille time på nettet eller via sms. De er svært fleksible når det gjelder akuttimer eller andre hastesaker.