Jan Kristoffer Fyllingen

Espevikvegen 18 5521 Haugesund
Jan Kristoffer Fyllingen er en av 33 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Jan Kristoffer Fyllingen

Kunnskapsrik og metodisk

Denne legen er den eneste som tar helsen din seriøst og tar deg på alvor. Byttet til denne legen for mange år siden, og har ikke angret et sekund. Man blir videresendt til spesialist umiddelbart om det er mistanke om noe mer enn "vanlig".

Ærlig, direkte og tillitsfull

Jeg har nå gått til Solvang legekontor siden 2005. Jan er ikke fastlegen min, men eftersom jeg er pasient av en annen lege på samme legekontor, har det hendt flere ganger at jeg også har hatt time hos Jan.

Noen av Jans beste egenskaper må være at han alltid er ærlig, svarer direkte på spørsmål og at han alltid henviser til spesialist om dette er nødvendig. Jeg har min fulle tillit til Jan, og selv om det noen ganger kan være litt lang tid på venterommet, er dette raskt glemt når jeg kommer inn på legekontoret.

Jeg opplever også en sterk faglig trygghet når jeg er hos Jan. Han er utrolig dyktig i sitt fag, og gjennom svært mange års erfaring har han bygget seg opp en enorm kunnskap på særlig idrettskader og lignende. Jeg anbefaler alle som sliter med vonde knær, heler, skuldre eller andre leddplager å oppsøke Jan. Det kommer du ikke til å angre på.

Grundig

En lege som går grundig inn i undersøkelsen av pasienten.
Er dessverre alt for lang ventetid når en ankommer venteværelset. Etter flere tilfeller med oppimot halvannen times venting (for så å avslutte selv grunnet henting i barnehagen), valgte jeg å skifte fastlege. Dessverre.

Klarer ikke å sette seg inn i pasientens ståsted

Når jeg har time hos Fyllingen må jeg ikke komme med antydninger på hva jeg tror som feiler meg. Det er mye kommanderinger og lite forklaringer før han skal foreta en undersøkelse. Dette gjør at jeg får liten tillit til han som lege.

Veldig useriøs lege.. flytter timer, lang vente tid

Lang ventetid! Useriøs lege. Føler han bryr seg lite om å hjelpe pasienter. Flytter timer mange ganger.