Jan Kristoffer Fyllingen

Solvang Legekontor AS Mann, 68 år

Autorisert2008
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 132 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Solvang Legekontor AS
Espevikvegen 18 5521 Haugesund
Jan Kristoffer Fyllingen er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Jan Kristoffer Fyllingen

Hyggelig kar

Smiler alltid og gjør jobben sin slik den skal gjøres. Han er saklig og effektiv. Anbefales som fastlege!

Effektiv, og faglig svært dyktig.

Han er rett frem, og du tviler ikke på hva han mener. Han bryr seg genuint. Han forstår raskt problemstillinger, og det er kanskje derfor noen synes han blir brå/kort. Han er ganske enkelt er kjapp i oppfattelsen, og har lang erfaring, som gjør at han raskt forstår hva det går i. Dette er en lege som kan sitt fag, og som er faglig svært dyktig. Konkret, effektiv, henviser raskt videre om det er nødvendig og kjemper sine pasienters sak. Litt lang ventetid, men venterommet er utstyrt med kaffe, frukt, magasiner og TV. Anbefales.

Ferdig

Føler deg særdeles lite velkommen som pasient, og nå nesten unnskylde deg for at du trenger deg på. Når du først er inne (etter ufattelig lang ventetid, selv med avtalt time) så blir en ikke hørt i det hele tatt. Arrogant som få. Finner han ikke ut av det raskt, så har du heller ikke et problem. Da er det ut igjen asap, og betal i kassen. På tide å legge opp? God på idrettsskader, så er du aktiv i idrett og ikke feiler noe, så er han å anbefale.

Ikke fornøyd

Hadde denne legen for noen år siden da jeg flyttet til haugesund og tok sjangsen på og bytte til dette legesenteret. Dummeste jeg har gjort noensinne. Legen er uengasjert, og virker lei av hele pasienten. Kontoret flyter i journaler å man må vente lenge for og komme inn til oppsatt time. Var ikke pasient der lenge for og si det sånn.

Bra før, drittlei nå !!

Har hatt denne legen i over 10. han har behandlet meg bra før, henvist meg når han ikke fant ut av ting på egenhånd, men nå, det siste året.....
Jeg skal bytte !! Må ofte sitte 30 - 60 min å vente....Ikke interessert i å gå til en som knapt gidder å se surt på deg når du setter deg i stolen, som ikke gidder å lytte el. se på deg, som konkluderer før du er ferdig å snakke. Virker som han er DRITTlei pasienter og helst bør forlate åstedet. Så kan noen som virkelig vil ta vare på deg få slippe til. NEI !! Fylling, vis respekt for dine pasienter og pakk sakene dine !!!!!