Jan Kristoffer Fyllingen

Solvang Legekontor AS Mann, 68 år

Autorisert2008
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 109 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Solvang Legekontor AS

Espevikvegen 18 5521 Haugesund
Jan Kristoffer Fyllingen er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Jan Kristoffer Fyllingen

Effektiv, og faglig svært dyktig.

Han er rett frem, og du tviler ikke på hva han mener. Han bryr seg genuint. Han forstår raskt problemstillinger, og det er kanskje derfor noen synes han blir brå/kort. Han er ganske enkelt er kjapp i oppfattelsen, og har lang erfaring, som gjør at han raskt forstår hva det går i. Dette er en lege som kan sitt fag, og som er faglig svært dyktig. Konkret, effektiv, henviser raskt videre om det er nødvendig og kjemper sine pasienters sak. Litt lang ventetid, men venterommet er utstyrt med kaffe, frukt, magasiner og TV. Anbefales.

Ferdig

Føler deg særdeles lite velkommen som pasient, og nå nesten unnskylde deg for at du trenger deg på. Når du først er inne (etter ufattelig lang ventetid, selv med avtalt time) så blir en ikke hørt i det hele tatt. Arrogant som få. Finner han ikke ut av det raskt, så har du heller ikke et problem. Da er det ut igjen asap, og betal i kassen. På tide å legge opp? God på idrettsskader, så er du aktiv i idrett og ikke feiler noe, så er han å anbefale.

Ikke fornøyd

Hadde denne legen for noen år siden da jeg flyttet til haugesund og tok sjangsen på og bytte til dette legesenteret. Dummeste jeg har gjort noensinne. Legen er uengasjert, og virker lei av hele pasienten. Kontoret flyter i journaler å man må vente lenge for og komme inn til oppsatt time. Var ikke pasient der lenge for og si det sånn.

Bra før, drittlei nå !!

Har hatt denne legen i over 10. han har behandlet meg bra før, henvist meg når han ikke fant ut av ting på egenhånd, men nå, det siste året.....
Jeg skal bytte !! Må ofte sitte 30 - 60 min å vente....Ikke interessert i å gå til en som knapt gidder å se surt på deg når du setter deg i stolen, som ikke gidder å lytte el. se på deg, som konkluderer før du er ferdig å snakke. Virker som han er DRITTlei pasienter og helst bør forlate åstedet. Så kan noen som virkelig vil ta vare på deg få slippe til. NEI !! Fylling, vis respekt for dine pasienter og pakk sakene dine !!!!!

En lege med dårlig tid til sine pasienter

jeg byttet til den første legen jeg fant da jeg flyttet.. å det skulle jeg aldri gjort... Han tar ikke pasienter seriøst og skriver ut medikamenter som om det var en spille maskin... han tar ofte feil å sender deg rundt forbi på alle avdeling på sykehus for å så finne ut at det kanskje ikke kan være noe av det allikevel..

det som er bra er at du får time samme dag på legekontoret om du ringer.. men hjelper ikke det om du må sitte i 2,5 time i kø.. å det har skjedd flere ganger..

hilsen ei som nettopp har bytta vekk pga dårlig service å håntering av sine pasienter..

ps. hadde Hovig først der jeg var fornøyd.. så har de bare flytta meg over.. dette kaller ikke jeg å ta vare på som pasient..