Jan Kristoffer Fyllingen

Espevikvegen 18 5521 Haugesund
Jan Kristoffer Fyllingen er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Jan Kristoffer Fyllingen

Grundig

En lege som går grundig inn i undersøkelsen av pasienten.
Er dessverre alt for lang ventetid når en ankommer venteværelset. Etter flere tilfeller med oppimot halvannen times venting (for så å avslutte selv grunnet henting i barnehagen), valgte jeg å skifte fastlege. Dessverre.

Klarer ikke å sette seg inn i pasientens ståsted

Når jeg har time hos Fyllingen må jeg ikke komme med antydninger på hva jeg tror som feiler meg. Det er mye kommanderinger og lite forklaringer før han skal foreta en undersøkelse. Dette gjør at jeg får liten tillit til han som lege.

Veldig useriøs lege.. flytter timer, lang vente tid

Lang ventetid! Useriøs lege. Føler han bryr seg lite om å hjelpe pasienter. Flytter timer mange ganger.

Hyggelig kar

Smiler alltid og gjør jobben sin slik den skal gjøres. Han er saklig og effektiv. Anbefales som fastlege!

Effektiv, og faglig svært dyktig.

Han er rett frem, og du tviler ikke på hva han mener. Han bryr seg genuint. Han forstår raskt problemstillinger, og det er kanskje derfor noen synes han blir brå/kort. Han er ganske enkelt er kjapp i oppfattelsen, og har lang erfaring, som gjør at han raskt forstår hva det går i. Dette er en lege som kan sitt fag, og som er faglig svært dyktig. Konkret, effektiv, henviser raskt videre om det er nødvendig og kjemper sine pasienters sak. Litt lang ventetid, men venterommet er utstyrt med kaffe, frukt, magasiner og TV. Anbefales.