Jan Kristoffer Fyllingen

Solvang Legekontor AS
Espevikvegen 18 5521 Haugesund
Jan Kristoffer Fyllingen er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Jan Kristoffer Fyllingen

Klarer ikke å sette seg inn i pasientens ståsted

Når jeg har time hos Fyllingen må jeg ikke komme med antydninger på hva jeg tror som feiler meg. Det er mye kommanderinger og lite forklaringer før han skal foreta en undersøkelse. Dette gjør at jeg får liten tillit til han som lege.

Veldig useriøs lege.. flytter timer, lang vente tid

Lang ventetid! Useriøs lege. Føler han bryr seg lite om å hjelpe pasienter. Flytter timer mange ganger.

Hyggelig kar

Smiler alltid og gjør jobben sin slik den skal gjøres. Han er saklig og effektiv. Anbefales som fastlege!

Effektiv, og faglig svært dyktig.

Han er rett frem, og du tviler ikke på hva han mener. Han bryr seg genuint. Han forstår raskt problemstillinger, og det er kanskje derfor noen synes han blir brå/kort. Han er ganske enkelt er kjapp i oppfattelsen, og har lang erfaring, som gjør at han raskt forstår hva det går i. Dette er en lege som kan sitt fag, og som er faglig svært dyktig. Konkret, effektiv, henviser raskt videre om det er nødvendig og kjemper sine pasienters sak. Litt lang ventetid, men venterommet er utstyrt med kaffe, frukt, magasiner og TV. Anbefales.

Ferdig

Føler deg særdeles lite velkommen som pasient, og nå nesten unnskylde deg for at du trenger deg på. Når du først er inne (etter ufattelig lang ventetid, selv med avtalt time) så blir en ikke hørt i det hele tatt. Arrogant som få. Finner han ikke ut av det raskt, så har du heller ikke et problem. Da er det ut igjen asap, og betal i kassen. På tide å legge opp? God på idrettsskader, så er du aktiv i idrett og ikke feiler noe, så er han å anbefale.

Ikke fornøyd

Hadde denne legen for noen år siden da jeg flyttet til haugesund og tok sjangsen på og bytte til dette legesenteret. Dummeste jeg har gjort noensinne. Legen er uengasjert, og virker lei av hele pasienten. Kontoret flyter i journaler å man må vente lenge for og komme inn til oppsatt time. Var ikke pasient der lenge for og si det sånn.

Bra før, drittlei nå !!

Har hatt denne legen i over 10. han har behandlet meg bra før, henvist meg når han ikke fant ut av ting på egenhånd, men nå, det siste året.....
Jeg skal bytte !! Må ofte sitte 30 - 60 min å vente....Ikke interessert i å gå til en som knapt gidder å se surt på deg når du setter deg i stolen, som ikke gidder å lytte el. se på deg, som konkluderer før du er ferdig å snakke. Virker som han er DRITTlei pasienter og helst bør forlate åstedet. Så kan noen som virkelig vil ta vare på deg få slippe til. NEI !! Fylling, vis respekt for dine pasienter og pakk sakene dine !!!!!

En lege med dårlig tid til sine pasienter

jeg byttet til den første legen jeg fant da jeg flyttet.. å det skulle jeg aldri gjort... Han tar ikke pasienter seriøst og skriver ut medikamenter som om det var en spille maskin... han tar ofte feil å sender deg rundt forbi på alle avdeling på sykehus for å så finne ut at det kanskje ikke kan være noe av det allikevel..

det som er bra er at du får time samme dag på legekontoret om du ringer.. men hjelper ikke det om du må sitte i 2,5 time i kø.. å det har skjedd flere ganger..

hilsen ei som nettopp har bytta vekk pga dårlig service å håntering av sine pasienter..

ps. hadde Hovig først der jeg var fornøyd.. så har de bare flytta meg over.. dette kaller ikke jeg å ta vare på som pasient..

fastlege

faglig dyktig lege sender deg videre til spesialist dersom han ikke finner ut eller kan svare på hva som er galt med deg
veldig fornøyd med legen
sier det som det er

Særdeles flink,dyktig og grunndig lege

Jeg har brukt legen i over 34 år, han er så grundig, vidersender når det er behov for det.Heldigvis har han 6-7 år igjen før han gir seg. Den dagen blir meget trist, Jeg har meget å takke han for og tar meg alltid på alvor

Faglig dyktig

Doktor Fyllingen jobber vitenskaplig og systematisk med diagnostisering og behandling. Han oppdaget en alvorlig kronisk sykdom hos meg som ingen andre leger har oppdaget.
Jeg vil ha en lege som tør å være uenig med meg og sette grenser, en lege som sparker meg bak for å få meg til å forstå at livsstil endringer er det viktigste. Fyllingen er konkret og tydelig i det han sier og jeg opplever han troverdig på tross av sin folkelige omgangsform.
Min helse i trygge hender hos Fyllingen og jeg er skremt over andre leger som har brukt masse tid på prat og ikke på legevitenskaplige undersøkelser.
En betryggende side er og at Fyllingen henviser videre der han kommer til kort.
Jeg er meget fornøyd og i mitt tilfelle var det somatiske lidelser som var grunnen til psykiske plager.
Mange leger i dag overser det somatiske og går rett på behandling av det psykiske.
Fyllingen er den klassiske myndige doktor alle byer byer og landsbygder burde ha.

værste legen jeg har hatt i mitt liv

Frekk, sur og jævlig. Lytter ikke til det du har å si. Han er rutlete og gjør en hau med feil. Skal bytte han ut i en farlig fart. Betjeningen er heller ikke særlig behjelpelige og hyggelige

Legen hadde viktig ærend

Legen kunne ikke møte til min time. Etter mer enn to timer kom han tilbake og kunne avse 5 minutter. Da jeg spurte om han hadde vært i utrykning til syk pasient, var svaret at det var skredderen. Han måtte få ordnet bunaden til 17. Mai.

Blir ikke tatt seriøst

Etter flere besøk har jeg fortsatt ikke blitt tatt på alvor.
Fikk ikke engang en mulighet til å forklare min situasjon, men ble avbrutt og avfeid med nedlatende kommentarer.
Jeg opplever denne legen som uhøflig, sur, arrogant og viser lite respekt for pasienter.. hver gang jeg har vært der har jeg gått ut med en vond klump i magen og følelsen av at man har kastet bort både tid og penger på legetimen.

Faglig stødig

Fyllingen er nokså direkte, det må en være forberedt på. Men en merker at han har masse erfaring og et bredt grunnlag. Jeg har hatt denne legen i mange år og har alltid vært fornøyd med mottakelse og behandling.

Både - og over tid

Har stort sett vært fornøyd med Jan Fyllingen som lege, og har brukt ham i 20-25 år, men - besøkene det siste året har gitt meg tanker om å kanskje tiden er inne for å skifte lege.

KOMPETANSE.

. Han er veldig bestemt og autoritær, men innehar utrolig kompetanse og er faglig veldig dyktig.

Mareritt

Han har en bitter holdning, og lytter ikke til pasienten. Svarer ikke konkret på spørmål. Svarer ofte på spørsmål ved å stille et spørsmål. Hever ofte stemmen og fremstår truende.

Kjempe fornøyd

Kjempe Lege som tar pasienten på alvor.Lytter til oss og hjelper alltid.Bruker ham også som lege for barna i huset og får alltid komme til
Kjempe fornøyd

Den beste legen jeg har hatt!

En fantastisk fastlege som tar passientene sine på alvår. Lytter til deg som passient og er rask med å ta prøver for å fastslå ved prøver hva som er galt.

Kunne nok ha vært mere tilgjengelig og lettere å slippe til, men hvis man er syk er man syk enten man sitter på venteværelse eller i stua.

Anbefales!