Per Tore Førland

Tlf: 51 71 51 51 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Per Tore Førland er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Per Tore Førland

Rotete legekontor - lege ok

Legekontoret virker rotete og lite profesjonelt. To ganger på et halvt år har jeg måttet klage på urettmessig regning som har kommet fra dem.
En blodprøve jeg skulle ta måtte jeg ta tre ganger pga rot i rutiner.

De ser ut til å prioritere betalende voksne over barn og gravide (som har gratis konsultasjon). Dersom jeg har bestilt en time, får jeg gjerne time dagen etterpå, mens dersom mitt barn skal ha time, må han vente ei hel uke. Da jeg var gravid var det plutselig så travelt at jeg ikke fikk tid før om 14 dager, sammen med streng beskjed om at det ikke var en eneste time å oppdrive før den tid, ble jeg henvist til jordmor.
Dette er dessverre for dårlig over tid, og jeg går nå til det skrittet og bytter fastlege.

Fornøyd

Han tar seg tid til å lytte og hjelpe. Forklarer alltid behandlingen riktig og følger opp når det trengs.

Dyktig og hyggelig

Bra legekontor, får raskt hjelp. Førland har alltid hjulpet meg godt og gitt meg god service. Det var det eg hadde å si.

God lege !

Ønsker alltid å hjelpe. Jobber for å finne ut hva som er galt, og for å finne riktig behandlig for meg 👍

Flink lege

Bra førsteinntrykk. Fikk time raskt. God vurdering og forklaring. Noterte på Pc-en, men hadde øyenkontakt under samtale. Nødvendige prøver ble tatt.