Per Tore Førland

Tjelta Legesenter Mann, 38 år

Autorisert2007
Ledige plasser 203 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Tjelta Legesenter

Vigdelsveien 700 4054 Tjelta
Per Tore Førland er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Per Tore Førland

Flink lege

Bra førsteinntrykk. Fikk time raskt. God vurdering og forklaring. Noterte på Pc-en, men hadde øyenkontakt under samtale. Nødvendige prøver ble tatt.

Arrogant.

Jeg om min sønn ventet ca 15 minutter etter avtale tid før vi ble kalt inn (etter lunsj). Han fikk det derfor veldig travelt med timen og beskylte oss for å komme for sent! Maken til frekkhet. Arrogant oppførsel, og innbyr lite til tillit. Han henviste alikavel til spesialist for problemet.
Har nå byttet fastlege

Fordomsfull og ensporet. Føler å bli satt i bås og ikke blir tatt alvorlig.

Misfornøyd

Hadde min to år gamle datter her for kontroll ifm forkjølelse som aldri gikk bort, hosteanfall konstant, lite søvn osv. Holdt på i ukesvis. Legen vegret seg for å skrive resept på Cosylan. Lite lydhør, stutt og generell negativ holdning. Virker ikke moden for yrket.

Ikke fornøyd

Jeg er ikke fornøyd med denne fastlegen. Jeg føler meg ikke ivaretatt og han virker sur og negativ hver gang jeg kommer.

Skulle ønske han ble mer imøtekommende og positiv. Så på meg i stedet for å "mumle" ned i pc. Og også tok min sykdom på alvor i stedet for å få meg til å føle meg dum hver gang jeg bad om en kontroll.