Ananda Sagara Galappaththi-Arachchige

1996

Ananda Sagara Galappaththi-Arachchige er en av 3 fastleger i Selje

Siste vurderinger av Ananda Sagara Galappaththi-Arachchige

Fantastisk

Synd han slutta. Han var god til å lytte å virka vennlig. Fikk en følelse av at han brydde seg å hadde empati. Sjelden jeg har vært der. Har hatt dårlig erfaring med noen av de andre der jeg hva hos. Liker ikke leger så er kalde/strenge som roboter. "People skills" er noe de burde teste leger for før de blir godkjent. Kommer nok ikke til å benytte meg av fastlege på det legesenteret mer å velge heller fastlege en annen plass eller forus akutten de få gangene pr 10 år jeg trenge lege.

god lege

Kan jobben sin. Å tar vare på passientene. Han er flink og vudere og gir ikke medesiner i hytt og puine

God Lege

Dyktig Lege og altid smilende og helpsom . Den beste Lege som vi har hatt skulle bare haape Att Han kunne faa forsette.

Meget god og forståelsefull lege.

Ananda har vært min fastlege i ca 10 år nå og jeg har ingenting negativt å si om han. Jeg har en del psykiske og tidligere rusproblemer og han har (i motsetning til mange andre leger) vært fantastisk god å høre etter hva jeg har å si, og når det kommer til fysiske plager har han alltid vært grundig og sendt meg til spesialist ved den minste mistanke om noe "lumsk". Jeg har generel god kunnskap om medisin selv og kan derfor se at han er en meget dyktig lege. Siden jeg har meget hyppige legebesøk må jeg også si jeg beundrer hans tålmodighet til å ha det så hektisk som legene har det i disse dager. Må også benytte anledningen til å gi skryt til "jentene" der som har støttet meg i fortvilede situasjoner.

Tusen takk til Jørpeland Legesenter for god service!

Kjempegod lege.

Får veldig god oppfølging, spesielt av barna. Sender til spesialist hvis han selv er i tvil. Undersøker nøye og tar de nødvendige tester og blodprøver. Er litt språkvansker.

lege???

lite serviceinnstillt..roter mye,stresser mye..føler meg aldri sikker på at han gir meg rett behandling.

Gått ut på dato... hyggelig men gjør dessverre en dærlig jobb

Beklager gamle lege... du er hyggelig men det er alt.. du er ikke inntressert i pasientene.. du virker og være lei og uinnspirert... min familie har deg som fastlege og så snart det er noe ledig hos andre stikker vi... vi er ikke førnøyd...