Jan Charles Giljebrekke

Tjensvoll legesenter

1978

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Tjensvoll legesenter
Tjensvolltorget 4 4021 Stavanger
Tlf: 51 89 70 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jan Charles Giljebrekke er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Jan Charles Giljebrekke

Flink og forståelsefull

Jeg har hatt Dr Giljebrekke i mange år ,han er flink å spør ,videresende og finner fort ut hva som er problemet .. Sekretærne er og kjempehyggelige,de har en travel jobb og likevel tar de seg tid til å høre på deg .. Meg og min datter går der og de tar alltid i betraktning at min datter er redd leger og legger godt til rette for henne ..

Trygg og god lege

Han er en lege som alltid har tid til deg.
Hun nye som har begynt i resepsjonen er utrolig hyggelig og blid. Det har de trengt lenge der oppe.

Hyggelig, forståelsesfull og hjelpsom

Jeg er veldig fornøyd med Giljebrekke. Han er erfren og proffesjonell. Han lytter på pasientene sine og svarer på spørsmål man skulle trengt svar på.
Han er en flott lege, men resepsjonistene hans er frekke og ikke serviceinnstilte i det hele tatt. De er vanskelige i telefonen der de selv forsøker å diagnosere deg. Jeg vet jeg ikke er den eneste som føler dette.

En dyktig lege

Jeg har hatt han i 31 år som fastlege.
Er svært fornøyd med han. Han henviser til andre om nødvendig, og er grundig i besvarelse. Han er flink til å lytte til meg som pasient, og flink til å føre journal.

Bra lege men sekretær er dårlig servisinstilt

Jeg har hatt denne legen i 4 år og er veldig fornøyd. Men det er alltid vanskelig å få en time og han har lang ventetid.
Sekretær har ofte frekk holding og er ikke behjelpelig med noe.

Omgjengelig lege

Fastlegeordningen fungerer veldig bra når en går regelmessig til legen for en sjekke. Trekker lapp, tar prøve og deretter konsultasjon med legen uten bestilling på forhånd. Den går alltid bra. Flink til å gi råd og sende videre til spesialist uten å nøle

Veldig bra lege

Jeg har hatt han i mer en ti år som fastlege.
Har vært fornøyd med han.

Sure sekretær

Sekretærene er sure og lite serviceinnstilte. Kontoret hans hadde trengt en oppussing og ganske rotete kontor. God på medisiner. Dårlig til å henvise til spesialister. Må bli bedre til å lytte på pasientene. Ta seg bedre tid rett og slett.

Den beste fast legen!

Har hatt Giljebrekke som min fastlege i over 30 år. Han er dyktig, grundig og sympatisk og alltid tar pasienten på alvor. Han nøler ikke å rekvirere prøver og er uredd for å henvise pasienten videre i systemet når han ser behovet. Opplever at han gjør sitt beste for å følge opp sine pasienter. Dessuten har han et kjempe humør!

Flink lege.

Har brukt han siden begynnelsen av åttitallet, både jeg og mine barn er svært fornøyd. Har alltid tid til å lytte og tar deg på alvor. Virkelig flink med oppfølging.

Meget god lege

En lege som lytter og til og med har god humor. Ble mye latter da jeg var innom med senebetennelse etter håndbakk med ei dame (Jeg er mann).
Kan av og til være vanskelig å vite om han oppfatter hva du sier da han sjelden nikker eller gir annen respons på informasjon du gir, men det kommer sannsynligvis av at han prosesserer det du sier. Når han etter 30 sekunder hamrer løs på tastaturet som om det skulle destrueres eller røsker til seg leksikonet vet du at han faktisk har hørt etter.

Damene på labben er hyggelige, men har veldig god tid. Av og til føles det som de beveger seg i sakte film.

Den beste legen jeg har møtt

Giljebrekke er en faglig dyktig mann som går i dybden av kunnskapen. Han er veldig flink til å henvise til spesialist om nødvendig. Nesten hele familien bruker han, og har gjort det så lenge jeg vet om. Helhetsinntrykket er utrolig bra. Kunne ikke tenke meg noe bedre lege.

Seriøs og flink

Mangler mulighet for elektronisk kommunikasjon. Resepsjonist bør skoleres i kundehåndtering og serviceinstilling. Giljebrekke har flere fornøyde pasienter enn meg som jeg kjenner. Men de har ikke skrevet noen egen vurdering. Man føler seg trygg med slik lege som Giljebrekke. Kort og godt en lege som tar folk seriøst og bruker tiden som er nødvendig. Henviser ofte videre til spesialister og andre undersøkelser. Laboratoriet har hyggelig betjening, men lang pause midt på dagen. De må jo ha mat de også...

Sure sekretærer

Liker legen veldig godt, men sekretærene er sure, frekke og du føler deg til bry.

Grundig og flink

Lytter og vurderer og prøver å komme til bunns i problemene. Jeg er sjelden syk men noe har det vært. Positivt også at de har egen lab og flinke hyggelige damer der. Må likevel trekke litt for tilgjengelighet, telefonen på legesenteret burde vært åpen større del av dagen og / eller mulighet for å booke via mail eller nettet.

Flink lege

Giljebrekke fremstår som en seriøs og meget flink lege som tok seg god tid, lyttet og forklarte. Det som er synd er at han mister poeng pga sekretæren(e) som jeg følte var frekke og tok meg lite seriøst. Ble plassert på venterommet i 2.5 timer med influensa og høy feber.

Flink og hjelpsom

Blir tatt seriøst, lytter og er alltid villig til å hjelpe. Er han usikker slår han opp i leksikon. Han er en lege som er mer intressert i hvordan du opplever sykdommen enn hvordan du burde oppleve den. Han har vært til mye hjelp og støtte for meg og mine. Det eneste å utsette noe på er sekretærene.