Jan Charles Giljebrekke

Tjensvoll legesenter

Autorisasjon (1978)

Tjensvoll legesenter Telefonnummer51 89 70 3051 89 70 ...
Tjensvolltorget 4 4021 Stavanger
Jan Charles Giljebrekke er en av 123 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Jan Charles Giljebrekke

Trygg og flink lege

Veldig profesjonell i sitt arbeid, har personlig hatt Giljebrekke som fastlege hele mitt liv. Finner alltid raskt ut hva som er galt, eller hva som ikke galt. Anbefaler ham sterkt.

Hyggelig og dyktig lege.

Har hatt Giljebrekke som fastlege i flere år, og er veldig fornøyd. Han er flink å henvise videre ved behov, og er også en lege det går å snakke med. Jeg er 100% fornøyd med ham som fastlege.
Synes også at kontordamene har blitt hyggeligere.

Flink og forståelsefull

Jeg har hatt Dr Giljebrekke i mange år ,han er flink å spør ,videresende og finner fort ut hva som er problemet .. Sekretærne er og kjempehyggelige,de har en travel jobb og likevel tar de seg tid til å høre på deg .. Meg og min datter går der og de tar alltid i betraktning at min datter er redd leger og legger godt til rette for henne ..

Trygg og god lege

Han er en lege som alltid har tid til deg.
Hun nye som har begynt i resepsjonen er utrolig hyggelig og blid. Det har de trengt lenge der oppe.

Hyggelig, forståelsesfull og hjelpsom

Jeg er veldig fornøyd med Giljebrekke. Han er erfren og proffesjonell. Han lytter på pasientene sine og svarer på spørsmål man skulle trengt svar på.
Han er en flott lege, men resepsjonistene hans er frekke og ikke serviceinnstilte i det hele tatt. De er vanskelige i telefonen der de selv forsøker å diagnosere deg. Jeg vet jeg ikke er den eneste som føler dette.