Madzida Maksumic-Maric

Autorisasjon (2016)

Majorstukrysset legegruppe Telefonnummer22 95 55 9022 95 55 ...
Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo
Madzida Maksumic-Maric er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Madzida Maksumic-Maric

Lite hjelp å få

Her brukes vikarer over en lav sko, så det er umulig å vite hvem jeg blir møtt av når jeg kommer dit. Når jeg er der føler jeg at legen mest av alt ønsker å få meg ut så fort som mulig for å kunne ta inn neste pasient. Det er vanskelig å få den hjelpen som jeg trenger. Jeg kommer til å bytte fastlege!

Empatisk og flink

Første gang jeg var hos Madzida var hun vikar for min daværende fastlege og måtte ta noen forurensede prøver på nytt. Både prøvetakingen og kommunikasjonen gikk mye bedre enn hos fastlegen jeg hadde og da hun fikk egen liste byttet jeg til henne. Jeg har bare vært hos henne to ganger totalt, men jeg føler at vi snakker samme språk og føler meg sett og ivaretatt. Faglig har jeg ikke hatt noe særlig utfordrende diagnoser eller utfordringer å by henne på, men spørsmålene mine blir alltid godt besvart og jeg har tillit til hennes evner. Jeg opplever henne ikke som stresset på tid når har time heller.

Trygg, sympatisk og faglig dyktig

Madzida er en meget dyktig og engasjert fastlege.
Hun er kunnskapsrik, handlekraftig, sympatisk og alltid hyggelig. Beste karakter både faglig og personlig.

Beste fastlegen jeg har hatt

Dyktig lege som tar både store og små helsespørsmål på alvor. Får alltid god hjelp, og hun er flink til å lytte og ta seg tid til å forklare ting på en forståelig måte. Opplever legen som både empatisk og faglig dyktig, samt engasjert i pasientens helse.

vikaren

Hennes vikar viste null interesse for min psykiske helse, har slitt med dette en stund og funnet en løsning med min psykolog der kombinert innen- og utendørstrening er det som hjelper. Forklarte at utendørs har jeg holdt på med i over ett år men at de nu er på bristepunktet etter stengte treningssentre siden november. Kombienerte innen- og utendørs for å slippe gå på tabletter for å dempe angst og depression. Spiser en gang om dagen og arbeidsplassen merker jeg sliter.
Sa nei med en gang og viste ikke noe interesse for meg som pasient. Har i tilegg historie med blodpropp.
Men man hørte han allrede hadde bestemt seg, så hold dere unna vikaren til hun er tilbake. Mulig hun viser mer forståelse.