Birger Løvland

Løkkegården Legekontor Mann, 70 år

Autorisert1974
Ledige plasser 20 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Løkkegården Legekontor

Idrettsvn 3 1400 Ski
Birger Løvland er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Birger Løvland

Strålende lege

Beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg god tid, lytter. Følger alltid opp hva jeg har tatt opp ved tidligere besøk

IKKE å anbefale

Hadde han som fastlege for mange år siden opplevde han som hyggelig da. Byttet tilbake til han da jeg flyttet tilbake fra Oslo, men måtte finne en annen. Han er nesten aldri tilgjengelig og følger ikke opp det han sier han skal gjøre. Får ikke den hjelpen man trenger. Han er hyggelig når du først får time etter å ha ventet i minimum 30 minutter, men fins mange hyggelige mennesker. Trenger du en hyggelig lege er han topp.

Flink lege( værre med muren( sekretærene v skranken)

Birger har vært min lege i mange tiår. Han ringer meg hvis det er noe jeg vil snakke om. Jeg bor langt unna men bytter ikke lege. Værre med de sekretærene som sitter i skranken. De er så lite samarbeidsvillige på sms/ tlf. Så lær de litt medmennesklighet.

Anbefales ikke

Er man ute etter en lege som er oppdatert velger man en annen. Dr. Løvland virker å ha sluttet å oppdatere seg for mange år siden. Vennlighet og generell atferd kan også med fordel forbedres

Den beste legen jeg vet om

Birger Løvland,har vært min fastlege siden jeg kom til Ski i 1974. Han har vært enestående mot meg i alle år. Fulgt meg gjennom mine svangeeskap og vært tilstede for meg vedr. andre sykdommer og videresendt meg til spesialister på områder,da han har vært i tvil. Birger er hyggelig å snakke med og tar seg tid til meg som pasient. Kunne ikke fått en bedre fastlege enn ham og håper det er lenge til han går av med pensjon!!! Gruer meg til å måtte få en ny fastlege!!! Birger er best !!!!