Birger Løvland

Idrettsveien 5 1400 Ski
Birger Løvland er en av 61 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Birger Løvland

Beste legen

Kjempeflink, koselig og dyktig lege, som bryr seg om pasienten. Beste fastlegen jeg har hatt noen gang.

Han er veldig flink til å lytte, vurdere og gi konkrete svar på problemet man kommer med til han....

Profesjonell og menneskelig

Er egentlig mot at en skal gi karakter/vurdering over nett men synes fastlege Birger Løvland skal få en god vurdering. Det virker som han virkelig bryr seg om deg som pasient. Her får du ikke opplevelsen av å være "samlebånd" pasient. En lege som tar seg tid og lytter, som virker faglig dyktig og er ivaretakende.

På tide han gir seg !

Har hatt han som fastlege i over 30 år, men nå er det på tide han gir seg. Lite tilgjengelig. Følger ikke lengre opp og ringer tilbake selv om jeg gir beskjed på telefonen til resepsjonen. Vikaren hans leser ikke journalen din slik at du får ikke resept på smertestillende etter operasjon som du ber om. Jeg er ytterst sjelden hos legen, men slik kan jeg ikke ha det. Må kunne få hjelp etter operasjon synes jeg. Hadde tilsvarende operasjon året før og da fungerte det greit og Løvland gjorde som avtalt, men nå fungerte det ikke slik.

Svært God fastlege

Tillitsfull person ser pasienten, han tar seg tid til å lytte.
Er ryddig og ordentlig.
I møte kommende og positiv.
Har bred erfaring i feltet.
Rett å slett herlig person!