Birger Løvland

Tlf: 64 91 45 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Birger Løvland er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Birger Løvland

Empatisk og tillitsfull

Har alltid opplevd å bli tatt på alvor hos Birger, han er flink til å lytte og er et varmt, empatisk menneske. Følger opp og ringer deg gjerne senere på dagen dersom det er noe. Kan anbefale ham til alle. Eneste minus er at det ofte er litt ventetid.

Hyggelig og dyktig lege

Hatt han som fastlege hele livet (30år) Og har alltid vært kjempefornøyd med han.
Eneste negative kan være at han ikke jobber så mye nå, men det er noe jeg forstår og respekterer. Han er tross alt 71år.

Kommer til å ha han som fastlege til han går av med pensjon.

Trygg, Klok og dyktig.

Familien min og jeg har hatt Løvland som lege i over 40 år. Hans erfaring, varme og ikke minst dyktighet, gjør at vi alltid føler oss godt ivaretatt .

Strålende lege

Beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg god tid, lytter. Følger alltid opp hva jeg har tatt opp ved tidligere besøk

IKKE å anbefale

Hadde han som fastlege for mange år siden opplevde han som hyggelig da. Byttet tilbake til han da jeg flyttet tilbake fra Oslo, men måtte finne en annen. Han er nesten aldri tilgjengelig og følger ikke opp det han sier han skal gjøre. Får ikke den hjelpen man trenger. Han er hyggelig når du først får time etter å ha ventet i minimum 30 minutter, men fins mange hyggelige mennesker. Trenger du en hyggelig lege er han topp.