Birger Løvland

Idrettsveien 5 1400 Ski
Birger Løvland er en av 58 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Birger Løvland

Profesjonell og menneskelig

Er egentlig mot at en skal gi karakter/vurdering over nett men synes fastlege Birger Løvland skal få en god vurdering. Det virker som han virkelig bryr seg om deg som pasient. Her får du ikke opplevelsen av å være "samlebånd" pasient. En lege som tar seg tid og lytter, som virker faglig dyktig og er ivaretakende.

På tide han gir seg !

Har hatt han som fastlege i over 30 år, men nå er det på tide han gir seg. Lite tilgjengelig. Følger ikke lengre opp og ringer tilbake selv om jeg gir beskjed på telefonen til resepsjonen. Vikaren hans leser ikke journalen din slik at du får ikke resept på smertestillende etter operasjon som du ber om. Jeg er ytterst sjelden hos legen, men slik kan jeg ikke ha det. Må kunne få hjelp etter operasjon synes jeg. Hadde tilsvarende operasjon året før og da fungerte det greit og Løvland gjorde som avtalt, men nå fungerte det ikke slik.

Svært God fastlege

Tillitsfull person ser pasienten, han tar seg tid til å lytte.
Er ryddig og ordentlig.
I møte kommende og positiv.
Har bred erfaring i feltet.
Rett å slett herlig person!

Empatisk og tillitsfull

Har alltid opplevd å bli tatt på alvor hos Birger, han er flink til å lytte og er et varmt, empatisk menneske. Følger opp og ringer deg gjerne senere på dagen dersom det er noe. Kan anbefale ham til alle. Eneste minus er at det ofte er litt ventetid.

Hyggelig og dyktig lege

Hatt han som fastlege hele livet (30år) Og har alltid vært kjempefornøyd med han.
Eneste negative kan være at han ikke jobber så mye nå, men det er noe jeg forstår og respekterer. Han er tross alt 71år.

Kommer til å ha han som fastlege til han går av med pensjon.