Birger Løvland

Tlf: 64 91 45 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Birger Løvland er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Birger Løvland

Empatisk og tillitsfull

Har alltid opplevd å bli tatt på alvor hos Birger, han er flink til å lytte og er et varmt, empatisk menneske. Følger opp og ringer deg gjerne senere på dagen dersom det er noe. Kan anbefale ham til alle. Eneste minus er at det ofte er litt ventetid.

Hyggelig og dyktig lege

Hatt han som fastlege hele livet (30år) Og har alltid vært kjempefornøyd med han.
Eneste negative kan være at han ikke jobber så mye nå, men det er noe jeg forstår og respekterer. Han er tross alt 71år.

Kommer til å ha han som fastlege til han går av med pensjon.

Trygg, Klok og dyktig.

Familien min og jeg har hatt Løvland som lege i over 40 år. Hans erfaring, varme og ikke minst dyktighet, gjør at vi alltid føler oss godt ivaretatt .

Strålende lege

Beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg god tid, lytter. Følger alltid opp hva jeg har tatt opp ved tidligere besøk

IKKE å anbefale

Hadde han som fastlege for mange år siden opplevde han som hyggelig da. Byttet tilbake til han da jeg flyttet tilbake fra Oslo, men måtte finne en annen. Han er nesten aldri tilgjengelig og følger ikke opp det han sier han skal gjøre. Får ikke den hjelpen man trenger. Han er hyggelig når du først får time etter å ha ventet i minimum 30 minutter, men fins mange hyggelige mennesker. Trenger du en hyggelig lege er han topp.

Flink lege( værre med muren( sekretærene v skranken)

Birger har vært min lege i mange tiår. Han ringer meg hvis det er noe jeg vil snakke om. Jeg bor langt unna men bytter ikke lege. Værre med de sekretærene som sitter i skranken. De er så lite samarbeidsvillige på sms/ tlf. Så lær de litt medmennesklighet.

Anbefales ikke

Er man ute etter en lege som er oppdatert velger man en annen. Dr. Løvland virker å ha sluttet å oppdatere seg for mange år siden. Vennlighet og generell atferd kan også med fordel forbedres

Den beste legen jeg vet om

Birger Løvland,har vært min fastlege siden jeg kom til Ski i 1974. Han har vært enestående mot meg i alle år. Fulgt meg gjennom mine svangeeskap og vært tilstede for meg vedr. andre sykdommer og videresendt meg til spesialister på områder,da han har vært i tvil. Birger er hyggelig å snakke med og tar seg tid til meg som pasient. Kunne ikke fått en bedre fastlege enn ham og håper det er lenge til han går av med pensjon!!! Gruer meg til å måtte få en ny fastlege!!! Birger er best !!!!

Kan ikke tenke meg noen andre....Meeeen sekretærene må endre seg litt

Han er en kjempe flott person. Han pleier alltid å ringe meg når han er ferdig med pasienter hvis jeg har spurt om det. Problemet mitt er sekretærene og den manglende muligheten til å gi en beskjed til legen eller be om en resept direkte til legen uten å måtte gå igjennom sentralbordet og smstjenesten. Kunne ønske jeg kunne be om en resept uten å bli dømt, føler jeg må forklare dem hvorfor, men det går jo heller ikke for det gidder de ikke ta ansvar for over smstjenesten. Når man ringer kommer man lett igjennom, men jeg ringer ikke lenger. Stoler ikke på at hastebeskjeder/resepter blir fremlagt, akkurat som om man overdriver at det haster. Et lite tips til legekontoret: Vis mer empati, lytt etter om det er et rop om hjelp i det skjulte og for all del, selv om noen bruker smstjenesten for å forklare noe, ta det alvorlig, det ligger mer bak...og det må jo være noe psykisk. Skulle hatt en epostadresse for de som føler de må forklare seg for det man spør om.

Den absolutt værste legen jeg har hatt!!!

Oppfølgningen jeg fikk under mitt svangerskap var alt annet enn forventet. Jeg følte ikke at han tok meg på alvor og følte meg veldig utrygg.

Styr unna denne legen dersom du er gravid!

Den beste av de beste

Hatt Løvland som lege i 28 år, og kunne ikke vært mer fornøyd. Han er menneskelig, imøtekommende, lytter og tar seg tid til deg. Man kan spørre om alt uten å føle seg "flau".

Helt fantastisk.

Helt fantastisk!

Løvland er en helt fantastisk lege! Han tar seg tid til deg og møter deg der du er. Man føler seg godt ivaretatt. Har alltid hatt løvland som fastlege, og må si jeg gruer meg til den dag han trer av med pensjon. Du er utrolig dyktig, Birger!!

En bra lege!

Jeg har hatt Løvland i snart 3 år og jeg må si jeg er veldig fornøyd. Han tar seg god tid til meg. Han har mye empati og forståelse.

Hyggelig lege

Løvland er en hyggelig og omgjengelig mann, og han tar seg alltid god tid til å prate. Skrive gjør han stort sett etter at man har gått, så han sitter ikke med nesen i tastaturet som en del andre leger gjør.

Har man spørsmål om enten symptomer eller ønsker undersøkelser mv, gjør han stort sett som du ønsker, men jeg synes ikke han er like flink til å følge opp ting selv. Har måttet be om nye blodprøver i oppfølgingssammenheng selv osv. Det kan ha sammenheng med at han har vært så lenge i gamet, at han ikke er like ivrig lenger. Generelt kunne han kanskje vært litt mer på hugget, men han er som sagt en veldig hyggelig lege.

Veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med løvland, men ikke vikarene hans. Skal jeg til legen ber jeg om time når han er der:) ville ikke hatt en annen lege

Veldig hyggelig, tillitsvekkende og behagelig person

Imøtekommende, god lege en får tillit til med en gang. Kun besøkt han en gang.

Verdens beste lege :) ♥

Birger Løvland er en fantastisk lege som alltid tar meg på alvor, uansett hva. Han lytter alltid og han har mye empati og forståelse. Han er rett og slett en dyktig lege som bryr seg om pasientene sine.
Jeg stoler 110% på Birger og håper han blir så lenge som mulig på løkkegården!
Takk skal du ha Birger Løvland, for at du er en så super fastlege å ha.
Pendler Oslo-Ski fordi je er så fornøyd med legen min. :)

flink lege, men bruler dårlige vikarer!!!

Veldig fornøyd med fastlegen, men svært misfornøyd med de som er vikarer for han, da han er borte i lange perioder innimellom.

Birger Løvland

Har hatt Birger som lege nå sånn ca litt over 20 år.
Han har hjulpet meg mye. Og rekker han ikke ringe fra legekontoret. Så tar han det fra hjemme tlf.. Jeg flytter ett stykke unna snart.. Men kommer fortsatt til å bruke han.

Veldig dyktig lege

Tar seg tid med pasienten og vil forstå problemet. Beste lege jeg har hatt!