Tarje Evenssønn Olsen Rasmussen

Autorisasjon (2017)

Tarje Evenssønn Olsen Rasmussen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Tarje Evenssønn Olsen Rasmussen

En dyktig og flott fastlege

Opplever Tarje som en super fastlege. Han er effektiv, samtidig tar han seg god tid. Kjapp å svare på e-konsultasjoner, oppfordrer til fysisk oppmøte ved behov. Trygg og imøtekommende. Opplever at han tar mine henvendelser på alvor, og henviser videre dersom det er behov for spisskompetanse. Absolutt en fastlege jeg kan anbefale!

Ingen kommentar!

Kan ikke beskrive han. Blir mye følelser da. Blir en diskusjon om legemidler.vi blir ikke enige og jeg øider av det. Nytter ikke å skifte lege desverre

Fantastisk lege

Dette er en lege som er utrolig flink. Faglig dyktig, Empatisk. Omsorgsfull. Han virkelig bryr seg om pasienten når en kommer inn til han. Han lytter, Og han henviser videre når han ikke kan løse det selv.
Han gir mye av seg selv hele tiden, Dette er en lege en blir glad i. Jeg er lei meg for at jeg mister han som fastlege nå.

Trygg og grundig

Jeg har vært til Tarje nå for ulike typer plager og problemstillinger, og han har alltid vært imøtekommende og grundig med tanke på undersøkelser, hvilke prøver man skal ta og evnt. henvisning videre. Føler meg godt ivaretatt når jeg kommer inn til Tarje. Han lytter og beskriver godt hva det aktuelle kan være, samtidig som han er hyggelig og profesjonell.

Bauta og klok lege

viste god sympati og ga aldri opp mine plager.Henviste meg til flere spesialister.Beste legen i byen