Svein Henning Haarr

Ganddal legesenter

1981

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Ganddal legesenter
Olabakken 5 4322 Sandnes
Tlf: 51 68 13 13 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Svein Henning Haarr er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Svein Henning Haarr

Familielege i alle år (30)

En veldig sympatisk fastlege med høy kompetanse og som fort finner en løsning som fungerer. Av og til blir det derimot vanskelig å få frem alt fra egen side, men han finner alltid ut hva som er feil i løpet av sjekken uavhengig av dette.

Best ever!

Kan ikke tenke meg en bedre lege! Han hatt han i 32 år. Han er alltid i godt humør, er morsom, kunnskapsrik, beroligende og veldig tilstede.

Veldig god kar

Haarr har vært (familie)legen min hele livet (35 år)
Sympatisk, forståelsesfull og helt uten skylapper.
Håper han har veldig mange år igjen enda.

Den aller beste legen

Han tar seg tid. Han tar deg på alvor. Han er et medmenneske! Det er alltid tid for at han kan lytte, og han gir gode råd samtidig som han gir meg en følelse av at jeg blir hørt, han bryr seg virkelig!

Veldig godt fornøyd med legen

God hjelp
Får hjelp når jeg trenger det, enten i form av rask time hos legen eller at han hanviser videre til spesialister.

Konge kar!

Har hatt Haarr siden jeg gikk i bleier, jeg synes han er veldig dyktig faglig og har masse kompetanse og erfaring innen det meste, siden han har vert så lenge innenfor yrke så er det veldig sjeldent noe han ikke vet om. Ser her nede at noen synes han er dårlig når det gjelder tilgjengelighet, men av erfaring så kommer det veldig mye an på hvor dårlig du er og hvordan situasjon du er i, hvis du virkelig trenger en time så har jeg fått en samme dagen jeg har ringt inn, han skviser alltid en time inn i planen for meg hver gang det trengs. Litt grov i språket men det er en del av karakteren hans, som er veldig omgjengelig og hyggelig, med meget god humor, diskutere gjerne Viking resultatet som var helga før. Kunne ikke tenkt meg og hatt en annen fastlege, ser ikke frem til dagen han går av med pensjon!

FANTASTISK

Føler meg utrolig heldig som har Haarr som fastlege, han snakker rett fra leveren og er det noe han er usikker på er han på telfonen for å høre med noen av de andre på legekontoret ( selfølgelig kommer det noen gloser om at den j..... telefonen og den h...... skriveren men hallo maen e jo heilt sjef)

Best doctor ever

Har hatt Haarr hele livet mitt. Nærmer meg 30 år, så han har sett meg vokse opp.
Er sjelden innom da jeg stort sett er frisk og rask, men de gangene det trengs så er han utrolig hyggelig, lurer på hvordan det går ellers og diskuterer Viking.

En person har nevnt at han banner litt, men det gjør meg ingenting. En annen har nevnt at det tar tid før man kommer inn. Det stemmer virkelig, men siden han er dyktig, hyggelig og svært kompetent, så lar jeg ikke det påvirke karakteren.

Helt grei

Hyggelig og grei. Erfaren, og lytter, men hvis han ikke vet løsning så "stopper det opp", og man må komme med ønsker om videre utredning selv. Ellers har han tendens til å banne litt, og klage over IT-systemet som ikke fungerer.

Nr 1

Dr.Haarr er for meg en topp lege.Blir alltid tatt godt imot,blir videresendt når det trengs.
Lett og snakke med,flink til og lytte.
Fin humor har han og

Utmerket lege

Har hatt denne legen siden fastlege ordningen startet og han er en veldig god og sympatisk lege. Alltid tid for deg og alltid vennlig og imøtekommende.
Jeg går til ham minst 12 ganger i året da jeg har kroniske lidelser.

Middelmådig

Lang ventetid, tar litt lett på ting, men sier ikke nei til henvisning til videre oppfølging viss du ber om det.

Lyser faglig dyktighet!

Jeg har hatt han som lege siden ordningen ble innført og har aldri vurdert et skifte.

Går til kontroll 2-3 ganger i året som del av oppfølgning av tilbakelagt alvorlig sykdom.

Det er alltid en hyggelig tone, han lyser av faglig dyktighet og oppleves som utrolig effektiv.

Anbefales.

Kunnskapsrik , men overflatisk og stresset.

Vanskelig å komme til. Har alltid dårlig tid og mange pasienter. Holder pasientene for lenge før han sender dem videre.