Svein Henning Haarr

Olabakken 5 4322 Sandnes
Svein Henning Haarr er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Svein Henning Haarr

Veldig god kar

Haarr har vært (familie)legen min hele livet (35 år)
Sympatisk, forståelsesfull og helt uten skylapper.
Håper han har veldig mange år igjen enda.

Den aller beste legen

Han tar seg tid. Han tar deg på alvor. Han er et medmenneske! Det er alltid tid for at han kan lytte, og han gir gode råd samtidig som han gir meg en følelse av at jeg blir hørt, han bryr seg virkelig!

Veldig godt fornøyd med legen

God hjelp
Får hjelp når jeg trenger det, enten i form av rask time hos legen eller at han hanviser videre til spesialister.

Konge kar!

Har hatt Haarr siden jeg gikk i bleier, jeg synes han er veldig dyktig faglig og har masse kompetanse og erfaring innen det meste, siden han har vert så lenge innenfor yrke så er det veldig sjeldent noe han ikke vet om. Ser her nede at noen synes han er dårlig når det gjelder tilgjengelighet, men av erfaring så kommer det veldig mye an på hvor dårlig du er og hvordan situasjon du er i, hvis du virkelig trenger en time så har jeg fått en samme dagen jeg har ringt inn, han skviser alltid en time inn i planen for meg hver gang det trengs. Litt grov i språket men det er en del av karakteren hans, som er veldig omgjengelig og hyggelig, med meget god humor, diskutere gjerne Viking resultatet som var helga før. Kunne ikke tenkt meg og hatt en annen fastlege, ser ikke frem til dagen han går av med pensjon!

FANTASTISK

Føler meg utrolig heldig som har Haarr som fastlege, han snakker rett fra leveren og er det noe han er usikker på er han på telfonen for å høre med noen av de andre på legekontoret ( selfølgelig kommer det noen gloser om at den j..... telefonen og den h...... skriveren men hallo maen e jo heilt sjef)