Jorunn Irene Handeland

Hillevågsdoktoren
Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Jorunn Irene Handeland er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Jorunn Irene Handeland

Alltid travel, og gidder ikke høre etter

Arvet Jorunn etter den beste legen sluttet. Jorunn har aldri henvist meg til noe som helst. Det har heldigvis vikarene gjort så jeg har fått operasjoner etc. Er glad hver gang hun har vikarlege, eller at jeg kommer inn til en annen lege på senteret

Fantastisk lege!

Omsorgsfull
God lytter
Tar seg god tid
Dyktig
Som en annen sa;det gjør ikke så mye med litt ventetid, så lenge kvaliteten er så bra!
Beste legen jeg har hatt!

36 år

Faglig grundig og hjelpsom

Da jeg har vært kroniker i 35 år og har vel hatt 8-10 fastleger i disse åra og hun er absolutt en av de beste legene! Hun har fulgt meg til spesialist og ordnet opp på en fantastisk måte i alle saker. Fikk alltid time når det passet. Samme dag t o m! "Arvet henne" da min tidligere, gikk til annen stilling, grudde meg veldig til ny lege,som
Viste seg være helt unødig.

Bra lege

Jorunn Handeland er oppriktig interessert i deg som pasient. Hun er faglig oppdatert og følger nøye opp pasientene sine.

Hun er del av en travel praksis så noe ventetid er det... Men veldig fornøyd med legen!

Syns hun er kjempekoselig!

Hun har tatt mitt problem seriøst, og vært kjapp med og henvise videre til diverse tester.
Lytter og er en behagelig person.

Selv om hun er forsinka så stresser hun ikke utad; Så føler ikke jeg må kjappe meg på noen som helst måte. :)