Jorunn Irene Handeland

Hillevågsdoktoren

2010

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Hillevågsdoktoren
Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Tlf: 51 90 69 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jorunn Irene Handeland er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Jorunn Irene Handeland

Fantastisk

Jorunn tar meg alltid seriøst, hu e imøtekommende og en fantastisk lytter. Hun bruker også mye tid på å sette seg inn i ny problematikk og sykdommer!
Håper jeg aldri må bytte

Alltid travel, og gidder ikke høre etter

Arvet Jorunn etter den beste legen sluttet. Jorunn har aldri henvist meg til noe som helst. Det har heldigvis vikarene gjort så jeg har fått operasjoner etc. Er glad hver gang hun har vikarlege, eller at jeg kommer inn til en annen lege på senteret

Fantastisk lege!

Omsorgsfull
God lytter
Tar seg god tid
Dyktig
Som en annen sa;det gjør ikke så mye med litt ventetid, så lenge kvaliteten er så bra!
Beste legen jeg har hatt!

36 år

Faglig grundig og hjelpsom

Da jeg har vært kroniker i 35 år og har vel hatt 8-10 fastleger i disse åra og hun er absolutt en av de beste legene! Hun har fulgt meg til spesialist og ordnet opp på en fantastisk måte i alle saker. Fikk alltid time når det passet. Samme dag t o m! "Arvet henne" da min tidligere, gikk til annen stilling, grudde meg veldig til ny lege,som
Viste seg være helt unødig.

Bra lege

Jorunn Handeland er oppriktig interessert i deg som pasient. Hun er faglig oppdatert og følger nøye opp pasientene sine.

Hun er del av en travel praksis så noe ventetid er det... Men veldig fornøyd med legen!

Syns hun er kjempekoselig!

Hun har tatt mitt problem seriøst, og vært kjapp med og henvise videre til diverse tester.
Lytter og er en behagelig person.

Selv om hun er forsinka så stresser hun ikke utad; Så føler ikke jeg må kjappe meg på noen som helst måte. :)

Omsorgsfull og litt hjelpesløs

Jorunn er en koselig lege som lytter...
Når det er sagt så følte jeg ikke at jeg fikk den hjelpen som jeg hadde behov for med kronisk sykdom - lite oppfølging og hjelp. Satte seg ikke inn i hva som må til :)
Men kan anbefale henne varmt utenom det - litt mer erfaring så kommer det seg :)

Kjempebra lege

Lyttende, støttende, faglig flink og har god tid til meg. Går helt fint at hun er forsinket når jeg får så god hjelp når jeg kommer inn. Alt i alt en kjempebra lege, så jeg håper jeg får beholde henne i mange, mange år

Rolig og innsiktsfull lege

Hun lytter og gir gode råd. Hun er også positiv til at pasienten ønsker å forbedre almentilstand istf å gå rett på medisinering

Litt for travel

Synes hun virket litt for travel... vimsete og uerfaren. Mulig hun er stresset.
Jeg liker leger som en kan samarbeide med . Å føle at en medvirker til egen helse og er bevist. Følte ikke dette var så aktuelt her.. rett inn rett ut..

Vennlig og dyktig

Handeland er god til å lytte, gir omsorg og er en veldig god lege.

useriøs

Føltes som en uerfaren lege, som ikke ville høre på deg og dine problemer. Var mye vekke fra jobb.