Jorunn Irene Handeland

Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Jorunn Irene Handeland er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Jorunn Irene Handeland

Faglig grundig og hjelpsom

Da jeg har vært kroniker i 35 år og har vel hatt 8-10 fastleger i disse åra og hun er absolutt en av de beste legene! Hun har fulgt meg til spesialist og ordnet opp på en fantastisk måte i alle saker. Fikk alltid time når det passet. Samme dag t o m! "Arvet henne" da min tidligere, gikk til annen stilling, grudde meg veldig til ny lege,som
Viste seg være helt unødig.

Bra lege

Jorunn Handeland er oppriktig interessert i deg som pasient. Hun er faglig oppdatert og følger nøye opp pasientene sine.

Hun er del av en travel praksis så noe ventetid er det... Men veldig fornøyd med legen!

Syns hun er kjempekoselig!

Hun har tatt mitt problem seriøst, og vært kjapp med og henvise videre til diverse tester.
Lytter og er en behagelig person.

Selv om hun er forsinka så stresser hun ikke utad; Så føler ikke jeg må kjappe meg på noen som helst måte. :)

Omsorgsfull og litt hjelpesløs

Jorunn er en koselig lege som lytter...
Når det er sagt så følte jeg ikke at jeg fikk den hjelpen som jeg hadde behov for med kronisk sykdom - lite oppfølging og hjelp. Satte seg ikke inn i hva som må til :)
Men kan anbefale henne varmt utenom det - litt mer erfaring så kommer det seg :)

Kjempebra lege

Lyttende, støttende, faglig flink og har god tid til meg. Går helt fint at hun er forsinket når jeg får så god hjelp når jeg kommer inn. Alt i alt en kjempebra lege, så jeg håper jeg får beholde henne i mange, mange år