Inge Martin Haslerud

Tlf: 51 81 25 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Inge Martin Haslerud er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Inge Martin Haslerud

Livreddende lege

Faglig dyktig, erfaren og grundig. Tok vekk legeskrekken, glimt i øyet, godt humør. Tok meg på alvor, og det var med å redde livet mitt.

Kjempegod lege med empati !!!

Har vært hans pasient i over tretti år. Alltid imøtekommende og lyttende uansett hvilke plager eller problemer pasienten har. Fantastisk flink å få pasienten videre i "systemet" for videre utredninger/behandling hos legespesialister eller sykehus. Et annet stort pluss er hans akkuttime hvor en kan komme inn på dagen !!Haslerud er en ener i sitt fag!!!

Inøtekommende

Han er en flink lytter, er hjelpsom og henviser videre når det er nødvendig. Tar pasienten på alvor.

Føler meg tatt på alvor

Jeg er veldig fornøyd, føler at jeg blir tatt på alvor. Han er ikke redd for å henvise videre slik at en får en rask behandling. Lytter og svarer på spørsmål grundig. Har en veldig stor tillit til denne legen.

Topp fagmann på sitt område

Innsiktsfull, spørrende, grundig og meget flink til å følge opp. Overlater ingen ting til tilfeldigheter. Står hele løpet med samme "trykk"!

Den beste legen jeg har hatt

Har alltid en god følelse at han tar seg den tiden han trenger for at og finne riktig og forebyggende diagnose,videre sender meg til spesialist når det trengs. For Hjerte - Tarm - Øyer - Hjerne - Leddgikt. Har en god følelse av at han passer godt på meg.
Av alle leger jeg har vært i kontakt med er jeg mest fornøyd med Haslerud.

Den mest pålitelige legen noen kan ha

Faglighet er prioritert framfor pasienttilfredstilfredsstillesle. Han gir ikke medikasjon eller sjukemelding før han nøye har utforsket mulige årsaker til plagene. Han er ikke redd for å henvise videre i systemet når det er nødvendig. Derfor har han også tillit blant leger på SUS. De vet at når han henviser, er det med grunnlag i nøye vurderinger

Lyttende og nærværende lege

lyttende
nærværende
tydelig
stiller krav
trygg

Gir ikke sovetabletter

Jeg hadde hatt 3 våkenetter på en uke. Trengte sovetabletter, men det fikk jeg ikke. Men ellers var han veldig hyggelig og omgjengelig. Akkurat som en kamerat. Men han forstod ikke problemet mitt.

Ikke tilgjengelig

Er du heldig, så når du telefonsvarer når de har pause. Etter det er det ikke kontakt å få. Har forsøkt i over en uke å nå dem, så jeg endte med å gå til legevakten.

meget kapabel lege

Er en veldig god lege, grundig og følger opp på en utmerket måte. Er og en person som du kan konversere med om mange tema.

Tilgjengelighetsproblem

De fleste gangene jeg har ringt, så har han enten hatt tjeneste andre steder, vært opptatt med andre pasienter eller på andre måter vært utilgjengelig. Flere ganger har jeg blitt avspist med nærmere en ukes ventetid og i stedet endt opp på Forusklinikken, som har tatt meg i mot på timen. Dette kan selvfølgelig bare være tilfeldigheter, men jeg vurderer ham som en lege som ikke er egnet for yrkesaktive.

De få gangene jeg har fått komme inn til ham, så har jeg fått de undersøkelsene, behandlingene eller henvisningene jeg skulle. Hyggelig nok fyr også. Pga. den dårlige tilgjengeligheten, så har jeg dessverre ikke fått nok erfaring med ham til å vurdere ham faglig. Men det hjelper lite om man er verdens beste lege dersom man aldri er tilgjengelig for sine pasienter...

Elendig service og tilgjengelighet

Flink nok men altfor lite kundevennlig.
Ikke kortleser engang.

Dyktig og behagelig lege

Kan anbefale Haslerud på det varmeste. Har fått veldig god hjelp både selv, og når jeg har vært med barna. Tillitsfull. Henviser videre ved behov. Rolig og hyggelig person. Legesekretærene er også alltid hjelpsomme og serviceinnstilte.

Det kan dessverre være vanskelig å komme gjennom på telefonen.

Har akuttime hver dag fra kl8-9, hvor man kan komme uten å ha bestilt time. Snakk om god service!

Altfor travel og ikke særlig god på kommunikasjon

Vanskelig å få time, og systemet for akuttimer er latterlig. Legen var ikke særlig god på kommunikasjon, og jeg følte alltid at jeg opptok tiden hans. Jeg følte at jeg var til for legen, og ikke motsatt. Ingen god situasjon. Jeg valgte derfor å bytte lege.

Sikkert god lege rent faglig, men alt det andre overskygget. Tror også han har en av landets lengste pasientliste.

Utrolig hyggelig lege

Jeg har brukt dr Haslerud i 20 år, aldri blitt skuffet, han tar meg seriøst og jeg får de svarene jeg trenger. Har han dem ikke, har han ingen problemer med å innrømme det. Han lytter gjerne...fortsett sånn, dr Haslerud

Kvinne 40 -årene

Effektiv og tilgjengelig

En lege som har et særledes effektivt legesenter sammen med en annen lege. de har et supereffektivt systen med en times konsultasjon for seks pasienter i åpning av dagen. ingen timebestilling, møt opp ta et av de seks nummerne og du får løst det meste som du har behov for i løpet av et år eller ti

Noen bedre?

Tar alle henvendelser veldig seriøst og sender deg raskt til spesialist ved behov

Dårlig

Han jobber mer for nav enn pasientene. Hører ikke når du forklarer og tror du skal ha sykemelding. Liker best pensjonister.