Inge Martin Haslerud

Hillevåg legesenter

Hillevågsvn 41 4016 Stavanger
Inge Martin Haslerud er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Inge Martin Haslerud

Kjempegod lege med empati !!!

Har vært hans pasient i over tretti år. Alltid imøtekommende og lyttende uansett hvilke plager eller problemer pasienten har. Fantastisk flink å få pasienten videre i "systemet" for videre utredninger/behandling hos legespesialister eller sykehus. Et annet stort pluss er hans akkuttime hvor en kan komme inn på dagen !!Haslerud er en ener i sitt fag!!!

Inøtekommende

Han er en flink lytter, er hjelpsom og henviser videre når det er nødvendig. Tar pasienten på alvor.

Føler meg tatt på alvor

Jeg er veldig fornøyd, føler at jeg blir tatt på alvor. Han er ikke redd for å henvise videre slik at en får en rask behandling. Lytter og svarer på spørsmål grundig. Har en veldig stor tillit til denne legen.

Topp fagmann på sitt område

Innsiktsfull, spørrende, grundig og meget flink til å følge opp. Overlater ingen ting til tilfeldigheter. Står hele løpet med samme "trykk"!

Den beste legen jeg har hatt

Har alltid en god følelse at han tar seg den tiden han trenger for at og finne riktig og forebyggende diagnose,videre sender meg til spesialist når det trengs. For Hjerte - Tarm - Øyer - Hjerne - Leddgikt. Har en god følelse av at han passer godt på meg.
Av alle leger jeg har vært i kontakt med er jeg mest fornøyd med Haslerud.