Ansgar Hatteland

Tlf: 51 68 13 13 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ansgar Hatteland er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ansgar Hatteland

Stødig, stabil og tydelig

Hatteland er den beste legen. Han ser totalbildet. Han tar avgjørelser i samråd med pasienter og gir råd til videre oppfølging.

Dyktig lege

Har hatt Hatteland som fastlege hele livet. Føler alltid at han kjenner meg igjen, og nå som jeg har barn at han kjenner dem. Det føler jeg også at de andre som arbeider på Ganddal legesenter gjør.
Kunnskapsrik, flink til å lytt, rask og profesjonell. Skulle ønske jeg kunne gå til ham til jeg ble gammel og grå.

Fantastisk

Aldri forsinket. Får alltid nok tid. Meget effektiv og problemløsende. Stoler 100% på hans vurderinger.

Rogalands beste fastlege!

Hatteland er den desiderte beste legen jeg vet om, og jeg blir direkte skuffet hver gang jeg må besøke noen andre. Han er omtenksom og genuint interessert i å høre på hva du har å si. Han lytter til deg og gjør sitt aller beste for at pasienten skal ha det bra. Jeg blir alltid tatt på alvor. Tommel opp for denne fantastiske mannen!

Utrolig profesjonell

Doktor Hatteland er alltid imøtekommende og hyggelig. Han gir enorm tillitt og er profesjonell i sin væremåte.

Strålende fornøyd!

Har ingenting negativt å utsette Hatteland for. Mine erfaringer med han er gode. Har hatt han som fastlege i mange år.

verdens beste

Ansgar er en utrolig dyktig lege som tar seg god tid med pasientene sine. Dette har jeg selv erfart og har venner og familie jeg deler denne erfaringen med. Han er flink til å lytte, tar deg seriøst, henviser videre, følger opp. Har ingenting negativt å sei om denne fantastiske legen!!

Den beste legen som finnes!!

Ansgar er dyktig på alle felt, tar deg på alvor og får deg til spesialister for å finne årsaker til tilstander. Han er tillitskapende, omsorgsfull, forståelsesfull, innsiktsfull, lett og åpne seg for, og LYTTER til det man sier, og jobber videre utifra det. Fantastisk lege som virkelig ØNSKER å hjelpe andre til bedre helse ;)

En lege som tar deg på alvor!

En lege som tar deg på alvor og gjerne sender deg videre dersom det kan være aktuelt. Han er likevel ikke redd for å si at han ikke tror dette er noe å bekymre seg for. Han har da vært tydelig på at det er noe som er uklart så er det bare å komme. Det har da vært mulig å få konsultasjon på kort varsel. Han oppleves som effektiv. Det betyr også at han alltid er på tiden og man ikke trenger vente på å komme inn til avtalt time. Han har min fulle tillit!

Dyktig og imøtekommende!

En lege som ikke bare sier vi "venter og ser" men som tar deg på alvor og gjerne sender deg videre dersom det kan være aktuelt. Han er likevel ikke redd for å si at han ikke tror dette er noe å bekymre seg for. Jeg har i den siste tiden hatt bruk for oppfølging etter en operasjon. Han har da vært tydelig på at det er flott og viktig at jeg kommer innom, selv om det har blitt mange ganger på kort tid. Det har da vært mulig å få konsultasjon på kort varsel. Han oppleves som effektiv men ikke stressende. Det betyr også at han alltid er på tiden og man ikke trenger vente på å komme inn til avtalt time. Han har min fulle tillit!

Alltid tilstede.

En lege som gjør jobben sin, og ikke bysser ned problemer før en er sikker på at alle alternativ er sjekket ut. Har full tillit!!

Blir tatt på alvor

En meget effektiv lege der jeg hele tiden blir tatt på alvor. Følger meget godt opp fra gang til gang og sørger for henvisninger når det er behov for det.
En lege som jeg har full tillit til!

Veldig fornøyd

Han er en av de bedre legene jeg har hatt, gjenkjenner sine pasienter og husker godt hvorfor du var innom sist gang. Proaktiv og virkelig engasjert til å hjelpe deg. Kan virkelig anbefales.

Travel men engasjert :)

A er en travel men engasjert lege. 'Vi' har hatt ham som 'familielege' i mange år; før den voksne delen av familien ble - uten forvarsel! - overført til en annen fastlege. Det var den gang et minus; men vi er storfornøyd med den nye fastlegen for oss voksne. A er flink med de 'små' mine; opprinnelig tre, nå 2. A er blid og imøtekommende; og jeg oppfatter ham som at han lytter, men kanskje først på andre legetime....Uansett, å bytte fastlege har aldri vært et tema :)

Lyttende

Er aktiv med oppfølging. Gjenkjenner pasientene. Proaktiv.