Ansgar Hatteland

Olabakken 5 4322 Sandnes
Ansgar Hatteland er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ansgar Hatteland

Rogalands beste fastlege!

Hatteland er den desiderte beste legen jeg vet om, og jeg blir direkte skuffet hver gang jeg må besøke noen andre. Han er omtenksom og genuint interessert i å høre på hva du har å si. Han lytter til deg og gjør sitt aller beste for at pasienten skal ha det bra. Jeg blir alltid tatt på alvor. Tommel opp for denne fantastiske mannen!

Utrolig profesjonell

Doktor Hatteland er alltid imøtekommende og hyggelig. Han gir enorm tillitt og er profesjonell i sin væremåte.

Strålende fornøyd!

Har ingenting negativt å utsette Hatteland for. Mine erfaringer med han er gode. Har hatt han som fastlege i mange år.

verdens beste

Ansgar er en utrolig dyktig lege som tar seg god tid med pasientene sine. Dette har jeg selv erfart og har venner og familie jeg deler denne erfaringen med. Han er flink til å lytte, tar deg seriøst, henviser videre, følger opp. Har ingenting negativt å sei om denne fantastiske legen!!

Den beste legen som finnes!!

Ansgar er dyktig på alle felt, tar deg på alvor og får deg til spesialister for å finne årsaker til tilstander. Han er tillitskapende, omsorgsfull, forståelsesfull, innsiktsfull, lett og åpne seg for, og LYTTER til det man sier, og jobber videre utifra det. Fantastisk lege som virkelig ØNSKER å hjelpe andre til bedre helse ;)