Ansgar Hatteland

Autorisasjon (1987)

Ansgar Hatteland er en av 69 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ansgar Hatteland

Min fastlege

Dr. Hatteland er en dyktig lege,han er flink til å lytte, tar deg seriøst, henviser videre, følger opp, jeg stoler 100% på hans vurderinger.

Dyktig og forståelsesfull

Er en grunn til at jeg aldri byttet fastlege da jeg flyttet for å studere i Trondheim. Ansgar er flink, og tar alt på høyeste alvor. Vet han ikke svaret, blir man henvist til spesialist umiddelbart. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Tillitsvekkende, lyttende og kunnskapsrik

Sjelden særlig forsinket, men får likevel følelsen av at han bruker den tiden du trenger. Lett å snakke med og lett å forstå da han bruker dagligdagse uttrykk, heller enn typisk fagspråk. Viser genuin interesse for å løse/bedre dine helseproblemer.

Full oversikt

Hatteland ser hele mennesket, og ingen problemstillinger blir avfeid. Har gått hit siden fastlegeordningen startet, og blir her til den, eller jeg, avvikles! Blir ivaretatt på en profesjonell måte, og han er ærlig! Har min fulle tillit, et medmenneske i rett posisjon!

Fastlege

Jeg har brukt dr Hatteland siden jeg flyttet til Sandnes for snart 20 år siden, og må ærlig talt si jeg er godt fornøyd.