Ansgar Hatteland

Ganddal legesenter

• Allmennmedisin
  • Arbeidsmedisin

1987

Ganddal legesenter Telefonnummer51 68 13 1351 68 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olabakken 5 4322 Sandnes
Ansgar Hatteland er en av 61 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ansgar Hatteland

Full oversikt

Hatteland ser hele mennesket, og ingen problemstillinger blir avfeid. Har gått hit siden fastlegeordningen startet, og blir her til den, eller jeg, avvikles! Blir ivaretatt på en profesjonell måte, og han er ærlig! Har min fulle tillit, et medmenneske i rett posisjon!

Fastlege

Jeg har brukt dr Hatteland siden jeg flyttet til Sandnes for snart 20 år siden, og må ærlig talt si jeg er godt fornøyd.

Stødig, stabil og tydelig

Hatteland er den beste legen. Han ser totalbildet. Han tar avgjørelser i samråd med pasienter og gir råd til videre oppfølging.

Dyktig lege

Har hatt Hatteland som fastlege hele livet. Føler alltid at han kjenner meg igjen, og nå som jeg har barn at han kjenner dem. Det føler jeg også at de andre som arbeider på Ganddal legesenter gjør.
Kunnskapsrik, flink til å lytt, rask og profesjonell. Skulle ønske jeg kunne gå til ham til jeg ble gammel og grå.

Fantastisk

Aldri forsinket. Får alltid nok tid. Meget effektiv og problemløsende. Stoler 100% på hans vurderinger.