Ansgar Hatteland

Autorisasjon (1987)

Ansgar Hatteland er en av 63 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ansgar Hatteland

Tillitsvekkende, lyttende og kunnskapsrik

Sjelden særlig forsinket, men får likevel følelsen av at han bruker den tiden du trenger. Lett å snakke med og lett å forstå da han bruker dagligdagse uttrykk, heller enn typisk fagspråk. Viser genuin interesse for å løse/bedre dine helseproblemer.

Full oversikt

Hatteland ser hele mennesket, og ingen problemstillinger blir avfeid. Har gått hit siden fastlegeordningen startet, og blir her til den, eller jeg, avvikles! Blir ivaretatt på en profesjonell måte, og han er ærlig! Har min fulle tillit, et medmenneske i rett posisjon!

Fastlege

Jeg har brukt dr Hatteland siden jeg flyttet til Sandnes for snart 20 år siden, og må ærlig talt si jeg er godt fornøyd.

Stødig, stabil og tydelig

Hatteland er den beste legen. Han ser totalbildet. Han tar avgjørelser i samråd med pasienter og gir råd til videre oppfølging.

Dyktig lege

Har hatt Hatteland som fastlege hele livet. Føler alltid at han kjenner meg igjen, og nå som jeg har barn at han kjenner dem. Det føler jeg også at de andre som arbeider på Ganddal legesenter gjør.
Kunnskapsrik, flink til å lytt, rask og profesjonell. Skulle ønske jeg kunne gå til ham til jeg ble gammel og grå.