Asgeir Haugedal

Tlf: 51 77 66 66 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Asgeir Haugedal er en av 18 fastleger i Time

Siste vurderinger av Asgeir Haugedal

Under middels fornøyd

Denne fastlegen er svarer rimelig kjapt på henvendelser og det er enkelt å få time raskt. Greit legekontor med ok service. Legen kan imidlertid bli bedre på engasjement og faglig oppdatering. Helt ok fastlege dersom du ikke feiler noe alvorlig. Har du behov for videre behandling eller henvisning, eller du har sammensatte helseproblemer anbefales denne legen ikke. Dårlig på kommunikasjon mht råd og veiledning, noe forutinntatt og svært begrenset oppfølging ved behov for behandling eller oppfølging ved andre instanser. Kan være noe vanskelig å forholde seg til fordi han er forsiktig med å si hva han mener, gjelder særlig i situasjoner hvor legens uttalelse er nødvendig for videre behandling.

Beste legen på Jæren

Han snur seg alltid bort fra pc og har sitt fokus mot pasienten. Lytter og stiller åpne spørsmål. Forklarer godt både med tegninger og ord når noe kan virke vanskelig. Tar seg god tid og er nøye. Gir seg ikke før han finner årsaker. Tar aldri lett på ting. Når jeg er hos ham føler jeg meg som et menneske, ikke som et nummer i rekka. Han ser etter helheten og sammenhenger og om han ikke finner svarene fortsetter han å lete.
Føler meg i trygge hender hos ham. Har hatt ham som lege i 27 år.

Kjempeflink lege.

Haugedal er faglig dyktig, flink til å snakke med pasientene sine samt lytte. Tar seg tid til pasientene men er skjelden for sein til neste time.

Kjempeflink med småbarn, stort pluss hvis minsten må sy eller har ørebetennelse.

Misfornøyd

Jeg har hatt denne legen i over 10 år. Nå ønsker jeg å skifte fordi jeg opplever denne legen som ikke særlig engasjert. Jeg har hatt og har fortsatt ganske alvorlige helseproblemer, og jeg har derfor behov for oppfølging av fastlege og spesialist. Jeg opplever stadig oftere at denne legen ikke får med seg det jeg har sagt tidligere og må gjenta meg selv gang på gang. Savner løsningsforslag, interesse og forståelse. Ellers hyggelig å prate med om hverdagslige ting. Sjelden eller aldri for sent til timen. Gir seg god tid. Kontorpersonalet på dette legekontoret kan for all del bli hyggeligere i tonen.

Storfornøyd!

Igjennom over 20 år har jeg bare godt å si om Asgeir. Jeg har en lang sykdomshistorie og har hatt kontakt med over hundre leger igjennom livet. Asgeir er ikke bare en lege for meg lenger, men en venn jeg kan le sammen med og ha alvorlige samtaler med. Asgeir har alltid vert ærlig, sagt det han mener og tror. Hvis han har vert usikker så sier han det og sender deg videre med en gang. Han følger deg opp etterpå også. Håper han aldri går av med pensjon, han er og blir den beste :-)

Anbefales på det sterkeste

Flink og sympatisk lege. Anbefales! Lytter og kommer med gode råd.

min beste fast lege

Han er veldig flink og erfarne lege.bruker mye tid til sine pasienter.bryr seg veldig om de.er en lege som man kan stole på ham.en flink lege og flott menneske.anbefales

Bruker tid på å lytte til det vi ønsker å si om plagene vi har.

Slik jeg kjenner Haugedal gjennom 25 år så er han en god menneskjenner, det er av stor betydning for oss når vi legger fram plagene våres for han. Er også rask med å sende oss videre til mer grundig undersøkelse hvis han ikke føler seg sikker på hva som er diagnosen. Alt i alt føler vi oss trygge på å få hjelp når vi er hos han.