Asgeir Haugedal

Kirsten Brynes veg 7 4344 Bryne
Asgeir Haugedal er en av 16 fastleger i Time

Siste vurderinger av Asgeir Haugedal

Beste legen på Jæren

Han snur seg alltid bort fra pc og har sitt fokus mot pasienten. Lytter og stiller åpne spørsmål. Forklarer godt både med tegninger og ord når noe kan virke vanskelig. Tar seg god tid og er nøye. Gir seg ikke før han finner årsaker. Tar aldri lett på ting. Når jeg er hos ham føler jeg meg som et menneske, ikke som et nummer i rekka. Han ser etter helheten og sammenhenger og om han ikke finner svarene fortsetter han å lete.
Føler meg i trygge hender hos ham. Har hatt ham som lege i 27 år.

Kjempeflink lege.

Haugedal er faglig dyktig, flink til å snakke med pasientene sine samt lytte. Tar seg tid til pasientene men er skjelden for sein til neste time.

Kjempeflink med småbarn, stort pluss hvis minsten må sy eller har ørebetennelse.

Misfornøyd

Jeg har hatt denne legen i over 10 år. Nå ønsker jeg å skifte fordi jeg opplever denne legen som ikke særlig engasjert. Jeg har hatt og har fortsatt ganske alvorlige helseproblemer, og jeg har derfor behov for oppfølging av fastlege og spesialist. Jeg opplever stadig oftere at denne legen ikke får med seg det jeg har sagt tidligere og må gjenta meg selv gang på gang. Savner løsningsforslag, interesse og forståelse. Ellers hyggelig å prate med om hverdagslige ting. Sjelden eller aldri for sent til timen. Gir seg god tid. Kontorpersonalet på dette legekontoret kan for all del bli hyggeligere i tonen.

Storfornøyd!

Igjennom over 20 år har jeg bare godt å si om Asgeir. Jeg har en lang sykdomshistorie og har hatt kontakt med over hundre leger igjennom livet. Asgeir er ikke bare en lege for meg lenger, men en venn jeg kan le sammen med og ha alvorlige samtaler med. Asgeir har alltid vert ærlig, sagt det han mener og tror. Hvis han har vert usikker så sier han det og sender deg videre med en gang. Han følger deg opp etterpå også. Håper han aldri går av med pensjon, han er og blir den beste :-)

Anbefales på det sterkeste

Flink og sympatisk lege. Anbefales! Lytter og kommer med gode råd.