Hans Erik Haver

Tau legesenter AS Mann, 61 år

Autorisert1982
TilleggskompetansePetroleumslege

Siste vurderinger av Hans Erik Haver

Trygt og godt å gå til doktoren

alltid vært fornøyd med dr. Haver
Han har tillit og forståelse for meg og mine problemer.
Han kan virke som han ikke bryr seg, men jeg merker han bryr seg.
Han følger med meg, og min utvikling.
Jeg stoler på dr. Haver
Anbefales !

God lege!

Har hatt Haver som lege i "alle år", og kan bare gi han godord; tar pasienten på alvor når noko er alvorlig. Ikkje unødvendig pratsom, men har glimtet når det trengst. Til å stola på!!

Anbefales ikke

Han forstår ikke, føler han skylder der på "psyken". Han hører ikke etter, fniser til tider, synest tydeligvis det kan være litt morsomt.
Dårlig erfaring

Veldig fornøyd med legen for 3 generasjoner!

Ingen snakkesalig lege, han er derimot lyttende og spørrende, empatisk og forklarende. Han ser på meg og ikke på pc-en, han snur seg helt vekk fra arbeidsbordet og jeg er ikke et sekund i tvil om at han er tilstede i "min situasjon" Han har fulgt meg og min familie i årevis, gjennom småbarnstid, tårer, skader, kreft og lindrende behandling av eldste generasjon, sorg og absolutt alt. Han ringer alltid tilbake når han har sagt, han har faktisk stilt opp utenom kontortid og alltid gir han inntrykk av at han er lege og medmenneske. Han følger opp prøver og gir aldri intrykk av at han har en stresset hverdag - for det kan alle se at han har! Jeg gir ALDRI i fra meg min plass hos Haver! Jeg er redd denne liste skal bli en syte liste og benytter herved min mulighet til å fortelle positivt om Min Lege som jeg synes fortjener å bli rost!

Anbefales ikke

Svært liten forståelse og tillit til sine pasienter.