Hans Erik Haver

Tau legesenter AS

1982

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Siste vurderinger av Hans Erik Haver

Veldig fornøyd

Både jeg og mine barn har gått til dr. Haver i 18 år. Han er faglig dyktig, han har omsorg og forståelse for pasienten. Jeg føler meg trygg og har full tillit til han. Legesenteret får også topp karakter av meg

Veldig god og pålitelig lege

Hans Erik Haver er en god lytter. Han er opptatt av deg og dine behov, og han forstår pasientene sine. Han er ikke veldig snakksalig, men heller forståelsesfull og omsorgsfull. Veldig fornøyd!

God lege!

Har hatt Haver som lege i "alle år", og kan bare gi han godord; tar pasienten på alvor når noko er alvorlig. Ikkje unødvendig pratsom, men har glimtet når det trengst. Til å stola på!!

Anbefales ikke

Han forstår ikke, føler han skylder der på "psyken". Han hører ikke etter, fniser til tider, synest tydeligvis det kan være litt morsomt.
Dårlig erfaring

Veldig fornøyd med legen for 3 generasjoner!

Ingen snakkesalig lege, han er derimot lyttende og spørrende, empatisk og forklarende. Han ser på meg og ikke på pc-en, han snur seg helt vekk fra arbeidsbordet og jeg er ikke et sekund i tvil om at han er tilstede i "min situasjon" Han har fulgt meg og min familie i årevis, gjennom småbarnstid, tårer, skader, kreft og lindrende behandling av eldste generasjon, sorg og absolutt alt. Han ringer alltid tilbake når han har sagt, han har faktisk stilt opp utenom kontortid og alltid gir han inntrykk av at han er lege og medmenneske. Han følger opp prøver og gir aldri intrykk av at han har en stresset hverdag - for det kan alle se at han har! Jeg gir ALDRI i fra meg min plass hos Haver! Jeg er redd denne liste skal bli en syte liste og benytter herved min mulighet til å fortelle positivt om Min Lege som jeg synes fortjener å bli rost!

Anbefales ikke

Svært liten forståelse og tillit til sine pasienter.