Andreas Hersvik Hegdahl

Gard Helsehus

2017

Gard Helsehus Telefonnummer52 70 18 0052 70 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygårdsvegen 6 5515 Haugesund
Andreas Hersvik Hegdahl er en av 33 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Andreas Hersvik Hegdahl

Kunnskapsrik og effektiv

Veldig fornøyd med Andreas! Lytter, er flink til å kartlegge og komme med gode forslag til løsninger. Opplever han som trygg i jobben sin.

Fantastisk fastlege m/ èn veldig god vikar og èn dårlig

Var veldig fornøyd med å ha Hegdahl som fastlege. Jeg følte meg sett som pasient, fikk gode råd og ble tatt alvorlig. Kort ventetid før time.

Dessverre gikk Hegdahl ut i utdanningspermisjon. Grunnet kronisk sykdom er jeg ofte hos lege. Vikaren Attila Fazekas har jeg også bare god erfaring med. Her blir jeg ivaretatt som pasient, henvist videre og har i grunn bare positive opplevelser med denne vikaren.

Dessverre er det slik at det er to vikarer som vikarierer for Hegdahl. Mine møter med vikar Ragnhild Stuve har vært alt annet enn gode. Hun er kvass og lite imøtekommende. Jeg føler sykdommen min blir bagatellisert, og hun møter meg med et ovenfra-og-ned perspektiv. Da barnet mitt måtte på kontroll (etter anbefaling fra Haukeland) opplevde jeg at Stuve nok en gang bagatelliserte situasjonen, og vi måtte gå derfra uten noen videre sjekk, tross sykehusets anbefalinger. Min tillit til lege Stuve eksisterer ikke, og ble utløsende årsak til fastlegebytte.

Styr unna Ragnhild Johanne Stuve!!

Har bare hørt mye positivt om Andreas Hersvik Hegdahl, men aldri truffet han.

De gangene jeg har vært der, så har det vært 2 vikarer som bytter på å være der.
Attila Fazekas har jeg vært veldig fornøyd med. Opplever at han hører på, er kjapp med henvisninger og prøver så godt han kan for å hjelpe meg. En god vikar for Hegdahl.

Men styr unna den andre vikaren, Ragnhild Johanne Stuve! Har vært hos henne et par ganger. Opplever at hun ikke har peiling på hva hun holder på med. Hun sier hun ikke kan hjelpe fordi hun ikke kjenner meg og mener det å sette seg ned med journalen vil ta alt for lang tid. Opplever hun som utrolig frekk, tar ingenting seriøst og ikke kan hjelpe, fordi hun ikke kjenner meg. Hun skal liksom være en vikar for Hegdahl, som skal kunne hjelpe pasientene hans, noe hun ikke gjør.

Hold dere langt unna Ragnhild Johanne Stuve!

Tar deg på alvor

Jeg har vært kjempe fornøyd, og kan anbefale Hegdahl. Han har vært flink både i møte med meg, og min datter. Føler jeg blir tatt på alvor, og hvor det har vært nødvendig har jeg blitt sendt videre til spesialist. En lege som bryr seg.

Den beste legen jeg har

Min fast lege er kjempe flink, hjelpsom og er tilgjengelig for våres familie. Han gir oss god informasjon som kan hjelpe oss når vi er syk. Han lytter når vi har problemer som plager oss. Vi er veldig fornøyde med han.