Andreas Hersvik Hegdahl

Nygårdsvegen 6 5515 Haugesund
Andreas Hersvik Hegdahl er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Andreas Hersvik Hegdahl

Den beste legen jeg har

Min fast lege er kjempe flink, hjelpsom og er tilgjengelig for våres familie. Han gir oss god informasjon som kan hjelpe oss når vi er syk. Han lytter når vi har problemer som plager oss. Vi er veldig fornøyde med han.

Mistillit

Lett tilgjengelig lege, lett å snakke med, men dessverre oppleves han og Gard Helsehus som uprofesjonelle og lite serviceinnstilte. Flere ganger har jeg opplevd at henvisninger ikke har blitt sendt, viktige papirer som må videresendes fra lege har ikke blitt sendt, eller de har vært forsinket. Det gjør at jeg har mistet all tillit til både Hegdahl som fastlege og Gard helsehus.

Meget dyktig og grei lege.

Det er ikke alltid leger har tid å høre etter hva som feiler oss, men denne legen har både tid og forståelse.
Er flink å sende videre hvis nødvendig. Lett å få kontakt med. Glimrende lege..☺

Dessverre ikke en fastlege for oss

Ville sjekke noen føflekker men det var en ganske overfladig behandling fordi han ikke undersøkte over hele kroppen, noe som etter min mening bør foretas når pasienten uttrykker ønske om det.
Behandlingsrommet var dessuten lesset på med bonker av papirer på et bord og skrivepulten hans. Dette gir inntrykket av at arbeid ikke blir ferdiggjort.

Veldig dyktig lege

Han må ha gjort det veldig godt ved sin studie plass.
Er forståelsefull og følger deg veldig godt opp.
Har hatt en del leger, men er nok på riktig plass nå. Han er ung og jeg slipper å tenke på lege forandring, så lenge han ikke flytter til øst landet igjen. Kommer jeg til å reise de 4 milene det tar for å treffe han.
Veldig godt fornøyd.