Andreas Hersvik Hegdahl

Gard Helsehus

2017

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Gard Helsehus Telefonnummer52 70 18 0052 70 18 ...
Nygårdsvegen 6 5515 Haugesund
Andreas Hersvik Hegdahl er en av 35 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Andreas Hersvik Hegdahl

Syns han og vikaren ikke kommer tilbake til Gard

Da han allerede hadde gått ut i permisjon da jeg byttet så møtte jeg aldri denne legen.

De hadde Attila Fazekas til å vikariere for han, og han har jeg bare gode erfaringer med. Rask til å sende videre og hører på dine forespørsler.

Synd både han og Andreas nå er vekke fra Gard Helsehus, krysser fingrene for at det dukker opp en god og kompetent lege i stillingen.

Kunnskapsrik og effektiv

Veldig fornøyd med Andreas! Lytter, er flink til å kartlegge og komme med gode forslag til løsninger. Opplever han som trygg i jobben sin.

Fantastisk fastlege m/ èn veldig god vikar og èn dårlig

Var veldig fornøyd med å ha Hegdahl som fastlege. Jeg følte meg sett som pasient, fikk gode råd og ble tatt alvorlig. Kort ventetid før time.

Dessverre gikk Hegdahl ut i utdanningspermisjon. Grunnet kronisk sykdom er jeg ofte hos lege. Vikaren Attila Fazekas har jeg også bare god erfaring med. Her blir jeg ivaretatt som pasient, henvist videre og har i grunn bare positive opplevelser med denne vikaren.

Dessverre er det slik at det er to vikarer som vikarierer for Hegdahl. Mine møter med vikar Ragnhild Stuve har vært alt annet enn gode. Hun er kvass og lite imøtekommende. Jeg føler sykdommen min blir bagatellisert, og hun møter meg med et ovenfra-og-ned perspektiv. Da barnet mitt måtte på kontroll (etter anbefaling fra Haukeland) opplevde jeg at Stuve nok en gang bagatelliserte situasjonen, og vi måtte gå derfra uten noen videre sjekk, tross sykehusets anbefalinger. Min tillit til lege Stuve eksisterer ikke, og ble utløsende årsak til fastlegebytte.

Styr unna Ragnhild Johanne Stuve!!

Har bare hørt mye positivt om Andreas Hersvik Hegdahl, men aldri truffet han.

De gangene jeg har vært der, så har det vært 2 vikarer som bytter på å være der.
Attila Fazekas har jeg vært veldig fornøyd med. Opplever at han hører på, er kjapp med henvisninger og prøver så godt han kan for å hjelpe meg. En god vikar for Hegdahl.

Men styr unna den andre vikaren, Ragnhild Johanne Stuve! Har vært hos henne et par ganger. Opplever at hun ikke har peiling på hva hun holder på med. Hun sier hun ikke kan hjelpe fordi hun ikke kjenner meg og mener det å sette seg ned med journalen vil ta alt for lang tid. Opplever hun som utrolig frekk, tar ingenting seriøst og ikke kan hjelpe, fordi hun ikke kjenner meg. Hun skal liksom være en vikar for Hegdahl, som skal kunne hjelpe pasientene hans, noe hun ikke gjør.

Hold dere langt unna Ragnhild Johanne Stuve!

Tar deg på alvor

Jeg har vært kjempe fornøyd, og kan anbefale Hegdahl. Han har vært flink både i møte med meg, og min datter. Føler jeg blir tatt på alvor, og hvor det har vært nødvendig har jeg blitt sendt videre til spesialist. En lege som bryr seg.