Andreas Hersvik Hegdahl

Tlf: 52 70 18 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Andreas Hersvik Hegdahl er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Andreas Hersvik Hegdahl

Den beste legen jeg har

Min fast lege er kjempe flink, hjelpsom og er tilgjengelig for våres familie. Han gir oss god informasjon som kan hjelpe oss når vi er syk. Han lytter når vi har problemer som plager oss. Vi er veldig fornøyde med han.

Mistillit

Lett tilgjengelig lege, lett å snakke med, men dessverre oppleves han og Gard Helsehus som uprofesjonelle og lite serviceinnstilte. Flere ganger har jeg opplevd at henvisninger ikke har blitt sendt, viktige papirer som må videresendes fra lege har ikke blitt sendt, eller de har vært forsinket. Det gjør at jeg har mistet all tillit til både Hegdahl som fastlege og Gard helsehus.

Meget dyktig og grei lege.

Det er ikke alltid leger har tid å høre etter hva som feiler oss, men denne legen har både tid og forståelse.
Er flink å sende videre hvis nødvendig. Lett å få kontakt med. Glimrende lege..☺

Dessverre ikke en fastlege for oss

Ville sjekke noen føflekker men det var en ganske overfladig behandling fordi han ikke undersøkte over hele kroppen, noe som etter min mening bør foretas når pasienten uttrykker ønske om det.
Behandlingsrommet var dessuten lesset på med bonker av papirer på et bord og skrivepulten hans. Dette gir inntrykket av at arbeid ikke blir ferdiggjort.

Veldig dyktig lege

Han må ha gjort det veldig godt ved sin studie plass.
Er forståelsefull og følger deg veldig godt opp.
Har hatt en del leger, men er nok på riktig plass nå. Han er ung og jeg slipper å tenke på lege forandring, så lenge han ikke flytter til øst landet igjen. Kommer jeg til å reise de 4 milene det tar for å treffe han.
Veldig godt fornøyd.

Ny lege

Byttet lege for ca 6mnd siden og er STOR fornøyd med en lege som forstår meg.. Den forje legen lo av problemene mine og sente meg ut me regninga......

super dygtig lege

Har ikke andet end positivt at sige super behagelig og hjælpsom forstående og har altid tid til en

Dyktig lege

Andreas Hegdal er en fantastisk flink lege. Han tar seg tid og lytter. Er det noe han er usikker på sender han fort videre til annen vurdering. Kunne ikke tenkt meg en annen lege. Har byttet leger ofte men her kommer jeg til å bli :)

Meget sympatisk og dyktig

Sympatisk og grei lege med kompetanse. Kort ventetid og uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.

Flott lege

Trivelig bergenser, alltid hyggelig og imøtekommende. Faglig oppdatert, henviser videre når det er nødvendig. Får time raskt om du trenger det. Anbefales på det varmeste!

Den værste legen jeg har hatt!

Jeg har vært bort i mange leger, men jeg har aldri møtt en lege som er mindre forståelsesfull. Han prøver ikke å finne roten til sykdommen, men å dekke over med medisner. Jeg føler ikke at han lytter, og er alt for opptatt med hva som står i bøker. Jeg måtte stoppe han 2 ganger fordi han var på vei ut, selv om jeg ikke var ferdig med å fortelle.

Den beste legen jeg har hatt!

Fikk tildelt Andreas H Hegdahl som fastlege for ca 1 år siden, har før dette hatt 3 andre fastleger.
Hegdahl er en utrolig forståelsesfull og sympatisk lege. Har god faglig kompetanse og jeg føler meg utrolig trygg med Hegdahl som fastlege.
Hegdahl tar fort tak i ting og har hele veien tatt mine ting seriøst og gjort at jeg har fått den hjelpen jeg trenger.
Er utrolig takknemelig og glad for å ha en slik flink fastlege!