Rocio Mansilla-Tinoco

Løvenstadtunet Legesenter Kvinne, 64 år

Autorisert1987
Ledige plasser 302 av 1740
Vil du bytte til denne fastlegen?

Løvenstadtunet Legesenter

Løvenstadvegen 16 2006 Løvenstad
Rocio Mansilla-Tinoco er en av 13 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Rocio Mansilla-Tinoco

Flink og kunnskapsrik

Jeg har byttet tilbake til Rocio selv om jeg har flyttet lengere vekk. Hun er effektiv og får med seg symptomer og svarer alltid på bekymringer, i motsetning med andre leger jeg har hatt som ikke alltid tar meg seriøst. Jeg blir alltid henvist til spesialist ved tvil om behandling og har de mye bedre nå enn hos forrige lege.

Usikker!

Dette er første jeg dro til henne! Hun er veldig kjapp med å gi konklusjon til det jeg forteller! Flink til å lytte og se på deg
( noe ikke mange gjør,)( hatt tre fastleger).. Svarte på alle spørsmålene jeg spurte. Men da jeg spurte om å ta prøve på allergi. "Siden det er lenge siden sist" misforsto hun meg og sa "men det rekker vi ikke på 15min".. Så mitt spørsmål er da, hvis hun er så opptatt av å gi alle pasientene 15min, hvordAn i hulleste kan hun være 30min forsinket?.. Sist min samboen dro dit med dattera vår så ble de ikke ropt opp før nesten 1 t.. ?!?!?!?!

Kjempe fornøyd

Er så glad jeg byttet til henne, hun tar seg god tid og jeg føler hunser meg som et menneske og ikke bare en på lista, følger godt opp og lett og få time. Syntes det er så godt med en lege som ikke ser på klokka men lar meg sitte der til jeg har fått tatt opp det jeg vil ta opp!

Kjapp til å henvise, men kunne vært dyktigere på iderettskader

Hun er kjapp til å henvise videre til spesialist, og det setter jeg stor pris på. Jeg synes dog ho kunne ha vært bedre på idrettskader, i stede for å sagt at man "bør slutte å trene".

Uhøflig og uinteressert

Rocia Mansilla er veldig rask med og finne ut hva som slags sykdom du har, det er helt greit. Jeg har hatt problemer med ørebetennelse og har alltid endt opp med og få antibiotika og ble aldri henvist til spesialist. Det virker som hun kjeder seg masse når du forteller åssen du har det. I følge min nåværende lege så er journalen "svært mangelfull" og han sier at Rocia Mansilla har skrevet veldig kort og uforklarende om mine tidligere problemer. Jeg har også opplevd og sitte på legekontoret og vente i 1 time og men som oftest tar det 30 minutter +- før det er din tur. Rocio er sikkert dyktig men virker som hun er veldig lei og uinteressert i jobben sin, Jeg vil på det sterkeste anbefale og finne en annen lege en Rocio Mansilla-Tinoco