Rocio Mansilla-Tinoco

Tlf: 64 80 28 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rocio Mansilla-Tinoco er en av 14 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Rocio Mansilla-Tinoco

Solid

Har hatt henne som fastlege i 20 år. 99% positive erfaringer. Rask til å henvise videre om hun ikke kan løse ting selv. Ryddig og solid.

Flink og kunnskapsrik

Jeg har byttet tilbake til Rocio selv om jeg har flyttet lengere vekk. Hun er effektiv og får med seg symptomer og svarer alltid på bekymringer, i motsetning med andre leger jeg har hatt som ikke alltid tar meg seriøst. Jeg blir alltid henvist til spesialist ved tvil om behandling og har de mye bedre nå enn hos forrige lege.

Usikker!

Dette er første jeg dro til henne! Hun er veldig kjapp med å gi konklusjon til det jeg forteller! Flink til å lytte og se på deg
( noe ikke mange gjør,)( hatt tre fastleger).. Svarte på alle spørsmålene jeg spurte. Men da jeg spurte om å ta prøve på allergi. "Siden det er lenge siden sist" misforsto hun meg og sa "men det rekker vi ikke på 15min".. Så mitt spørsmål er da, hvis hun er så opptatt av å gi alle pasientene 15min, hvordAn i hulleste kan hun være 30min forsinket?.. Sist min samboen dro dit med dattera vår så ble de ikke ropt opp før nesten 1 t.. ?!?!?!?!

Kjempe fornøyd

Er så glad jeg byttet til henne, hun tar seg god tid og jeg føler hunser meg som et menneske og ikke bare en på lista, følger godt opp og lett og få time. Syntes det er så godt med en lege som ikke ser på klokka men lar meg sitte der til jeg har fått tatt opp det jeg vil ta opp!

Kjapp til å henvise, men kunne vært dyktigere på iderettskader

Hun er kjapp til å henvise videre til spesialist, og det setter jeg stor pris på. Jeg synes dog ho kunne ha vært bedre på idrettskader, i stede for å sagt at man "bør slutte å trene".

Uhøflig og uinteressert

Rocia Mansilla er veldig rask med og finne ut hva som slags sykdom du har, det er helt greit. Jeg har hatt problemer med ørebetennelse og har alltid endt opp med og få antibiotika og ble aldri henvist til spesialist. Det virker som hun kjeder seg masse når du forteller åssen du har det. I følge min nåværende lege så er journalen "svært mangelfull" og han sier at Rocia Mansilla har skrevet veldig kort og uforklarende om mine tidligere problemer. Jeg har også opplevd og sitte på legekontoret og vente i 1 time og men som oftest tar det 30 minutter +- før det er din tur. Rocio er sikkert dyktig men virker som hun er veldig lei og uinteressert i jobben sin, Jeg vil på det sterkeste anbefale og finne en annen lege en Rocio Mansilla-Tinoco

Dårli inntrykk

Hun gir lite tid til pasienten, og hører ikke på hva han/hun sier. Pasienten får ingen fysikalsk undersøkelse i det hele teatt

Tillitsvekkende lege som jeg stoler på

Dyktig lege, flink til å lytte og en kunnskapsrik menneskekjenner – tillitvekkende. Jeg føler meg alltid vel ivaretatt og henvist videre når hun selv ikke er sikker. Hun følger alltid opp etterpå, tar seg god tid med pasientene og svarer på spørsmål som blir stilt. Veldig flink lege som bruker tiden godt.

Derimot er det alltid vanskelig å komme frem på telefonen til legesenteret (ikke legen), kan måtte vente ca. 1 time - uansett tidspunkt på dagen.

Den beste legen jeg har hatt!

Føler meg alltid godt ivaretatt av denne legen. Henviser videre ved den minste tvil. Beste legen jeg har hatt hvertfall.

Den værste legen jeg har hatt

Som flere har skrevet gjør hun narr av pasientene. En gang når jeg sa " åh, hvor skal jeg begynne" fikk jeg bare " kjapp deg, vi har bare 15 min".. Spør også om jeg har venner, og sier at jeg må gå ned. ( jeg er ikke stor) Er masse annet jeg kunne skrevet om men, det gidder jeg ikke nå. Veldig glad jeg bytta henne ut.

Virker ikke helt proff

Det virker som hun bryr seg veldig lite , Hun er veldig rask med og gi ut resepter etter en utrolig rask undersøkelse , Da jeg gikk på vgs fikk jeg kun legeærklering 1 gang selvom jeg hadde samme sykdommen 3 ganger i løpet av året. Hun viser lite interesse og virker som hun bare vil ha deg ut , Ikke koselig ( ikke direkte uhøflig heller ) men det virker som hun ikke engang gidder og være vanlig høfflig.

Har også ventet over 30 min på hun flere ganger m

Nja

Føler ikke helt at hun tror på meg og mine problemer, virker som hun kjeder seg når hun "lytter".

Byttet fastlege

Denne legen er for rask til å komme med konklusjoner. Etter legetimene føler jeg meg fornærmet og krenket.

En gang Tinoco, aldri mer Tinoco

Frekk lege uten empati for pasienter... Det er den beste beskrivelsen jeg kan gi denne kvinnen! Jeg gikk til henne mange ganger før jeg byttet fastlege, til en annen på samme lege kontor, så selve legekontoret er ok, men denne dama bør man styre langt unna. Hun var min fastlege i veldig mange år før jeg byttet. Og det å ta en GU av denne dama er heller ubehagelig og man føler seg nesten forslått når man forlater stolen.

En gang Tinoco, aldri mer Tinoco!

Flinkeste legen jeg har møtt

Veldig flink lege som bruker tiden godt. Jeg føler meg alltid vel ivaretatt. Hun har mye gode råd og har henvist meg til spesialist flere ganger, og følger alltid opp etterpå.

Byttet fastlege.

Jeg ble kritisert og fornærmet av fastlegen. Hun er veldig streng og har ikke emparti eller forståelse etter min mening,

Denne legen ble byttet vekk

Etter at jeg endte opp gråtende og hyperventilerende i en legitime. Da ga hun meg rådet om å prøve å roe meg ned.

Legen som gjør meg trygg.

Dyktig lege som går rett på sak. Hun er flink til å lytte, en kunnskapsrik menneskekjenner - tillitvekkende!