Henry Helvig

Siste vurderinger av Henry Helvig

Henry Helvig

En lege du kan stole på
En som lytter til deg
En som tar seg tid og tar en god undersøkelse
Meget fornøyd i gjennom 25 år som pasient

Gått til ham hele livet

Jeg har gått til ham hele livet og er kjempefornøyd. Han tar seg tid til å passe på at man har det bra både fysisk og psykisk, om det er behov for det. Dette er en lege man kan stole helt og fullt på!

God

Er lyttende og flink med barn, går ca 2 ganger i året til ham , de resterende legetimene vi har måttet ta hos privatpraktiserende ettersom denne legen sjelden har ledige timer når vi har behov for konsultasjon.

Lang ventetid

Dr. Helvig har vore legen min siden jeg var barn, men nå ser jeg meg dessverre nødt til å bytte. Han er rolig, lett å snakke med og svært kunnskapsrik. Ventetiden for å få time hos han og ventetiden i i venteværelset er dessverre for lang for meg, gjerne 4-5 uker for å få time og minst 30-60 min på venteværelset. Er dette ikke et problem for deg kan han anbefales på det varmeste.

En flink lege som lytter

Har hatt Helvig som lege omtrent hele livet og jeg er strålende fornøyd. Han er en flink lytter og kommer alltid med gode råd. Han "pleier" hele personen, og lurer på hvordan man faktisk har det. Medisinsk har han kunne diagnostisere meg der andre har stått bom fast. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege så lenge han praktiserer.
Men ventetiden for timebestilling er veldig lang, og også på venterommet. Men det er vel verdt det så lenge man ikke føler legen skynder seg for å få inn neste pasient. Det gjør nemlig ikke Helvig. Han tar den tiden vi behøver.