Ragna Thime Hersvik

Lagårdsveien 73 4010 Stavanger
Ragna Thime Hersvik er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ragna Thime Hersvik

Uinteressert

Man har 20 minutter til rådighet med denne damen, og hun er meget nøye med tiden. Halvparten av tiden benyttes til å skrive langsomt i journalen, så da har man effektivt 10 minutter. De fleste bekymringer blir besvart med at man må ta tiden til hjelp. Det er liten interesse i å undersøke symptomene, muligens pga tidspresset. Eneste grunnen til å gå her er for å få henvisning til noen som kan undersøke grundigere.

Om Paradis legesenter:
Jeg har fått mange sprøytestikk i livet, men aldri før så store problemer som etter at sykepleieren her bommet kraftig med nåla og gjorde venstrearmen min ubrukelig i en hel måned.
Det er vanskelig å nå gjennom på telefon. De kan finne på å stenge linjene innenfor åpningstidene. Enhver henvendelse gjennom kontaktskjemaet på nettsidene blir tolket som bestilling av legetime. Dermed må man bruke tid på å avbestille denne.

En lege etter min smak

Hyggelig, rolig og behagelig. Ikke redd for å opplyse om alternative syn til konsensus, selv om hun selv ikke deler disse synspunkter. Ei heller redd for å utrykke tvil der hun finner det vanskelig å være sikker i sin sak (mange leger er som kjent ofte skråsikre...og ikke sjelden, på heller tynt grunnlag). Har du gjort "hjemmeleksen", dvs. sjekket litt mer rundt en sykdomsproblematikk enn kun å kikket innom en og annen "alternativ helseside", opplever jeg at hun er imøtekommende og interessert (dette på tross av tidspresset leger i dag praktiserer under - 15-20 min til å forstå hele sykdomsbildet, hvilket er et vel tøft krav...). Om du ikke forventer at legen skal kunne "trylle" vil jeg varmt anbefale henne.

Dyktig og engasjert lege

Dr. Hersvik er en dyktig og engasjert lege som både jeg og min kone har tillit til. Anbefaler henne på det sterkeste. Hun behersker også thai språk som er en stor fordel for thai språklige.

Bra lege

Totalt sett: kan anbefales, er godt fornøyd.......

Ble mistrodd, ikke tatt på alvor.

Har forsøkt å få hjelp til vonde smerter, men ble kun
tilbydd medikamenter for vrangforestillinger og/eller
ssri.

Ingenting nyttet, samme hvor mye jeg prøvde. Ikke
ble jeg henvis til spesialist heller.

Er nå under utredning hos Privat klinikk på Sandnes,