Ragna Thime Hersvik

Paradis Legesenter

Autorisasjon (1985)

Paradis Legesenter Telefonnummer51 51 08 9051 51 08 ...
Lagårdsveien 73 4010 Stavanger
Ragna Thime Hersvik er en av 118 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ragna Thime Hersvik

Trygg og lyttende

Føler meg sett og i trygge hender hos Dr.Thime Hersvik. Har ikke hatt henne så lenge, men har allerede fått full tillit til henne. Rolig og behagelig. Tar seg god tid,og spør om det er andre ting hun kan hjelpe med. Følger opp med blodprøver og henvisning videre der det er nødvendig. Flink til å informere og formidle. Kan anbefale henne som fastlege på det varmeste. Hyggelige sekretærer både på telefon og i skranke.

Lege med bred erfaring, lett å snakke med, tar deg seriøst i forhold til andre leger jeg har hatt tidligere

Dårlig opplevelse

Dette er nok den dårligste opplevelsen jeg har hatt med en fastlege. Hun var nesten 40 minutter forsinket til timen. Når jeg omsider kom til så var hun mer interessert i å skrive ned info som allerede står i journal enn å høre på hva jeg hadde å si. Hun gav feilinformasjon og ba meg i tillegg om å sette meg ut og vente enda lenger slik at hun kunne ta seg av neste pasient. Legen la også press på meg for å få det slik hun ville og hadde en framtoning som var ubehagelig for meg som pasient. Dette er veldig dårlige egenskaper hos en lege og ikke noe en som sårbar pasient bør bli utsatt for. Kan ikke med god samvittighet anbefale denne legen til videre basert på min erfaring.

God lege

Min kone og datter går til henne .synes hu er hyggelig og dyktig hun er en av få leger som snakker thai..hva så om hun ikke skriver super fort på pc alle kan ikke være like raske .jeg har ikke noe å utsette på henne ..vi kom inn fort også .

En knapt middelmådig lege

Joda, der finnes sikkert mindre hyggelige leger, men det generelle inntrykk er at Hersvik har mistet litt av interessen for sitt arbeide. Virker temmelig uinspirert til tider. Bruker det meste av legetimen til å skrive i journalen, og det kan synes som en sliter litt med formuleringsevnen - sakte går det i hvert fall. Hennes hukommelse kunne og vært bedre, for å si det slik.

Må du likevel ty til denne legen så vil jeg i det minste bestille tidlig om morningen, da hun ofte blir betydelig forsinket utover dagen.

For øvrig er Legen er kun tilstede 4 dager pr. uke - fredager er hun ikke tilgjengelig.