Maria Bonslet Bjørngaard

Autorisasjon (2013)

Stjørdal Legesenter Telefonnummer74 80 44 0074 80 44 ...
Breidablikkvegen 1 7500 Stjørdal
Maria Bonslet Bjørngaard er en av 27 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Maria Bonslet Bjørngaard

Trygg, god lytter

Bryr seg og tar tak i det som må gjøres. Henviser om nødvendig. Føler meg trygg og ivaretatt. God fastlege for barna mine også.

Fantastisk lege

Etter utallige besøk blir jeg alltid møtt med forståelse, gode råd og en ekstrem vilje for å få ting til. Hun tar alltid problematikken på alvor og ting blir ordnet opp i med en gang.Hun er en enestående lege, med en sterk faglig kompetanse, som gjør alt hun kan for at pasientene skal ha det bra. Henvisninger, tilbakemelding til andre i systemet og resepter blir sendt straks, og ting flyter bra.
Jeg har prøvd å komme på konstruktiv kritikk, men det er ingen å melde.

Trygg og hjelpsom

Blid og trivelig. Tar seg tid. Virker som hun har bra peiling. Er hun usikker, sjekker hun med andre for å være sikker. Jeg føler jeg får god og trygg hjelp!

Uerfaren og likegyldig

Har et udelt inntrykk av at Bjørngaard ikke passer å jobbe som fastlege med mange pasienter. Følger ikke opp, glemmer avtaler, sender feil faktura, forsinker søknadsprossesser. Listen hadde blitt lengre om jeg ikke nå bytter fastlege.

Imøtekommende, raus og behjelpelig

Har inntrykk av at Maria virkelig ønsker å hjelpe pasienten, hun innbyr til tillit og viser forståelse for pasientens plager eller situasjon. Hun viser selv respekt for og tillit til pasientens meninger og kunnskap om egen helse. Hun tilpasser seg pasientens behov, men er likevel ikke redd for å både anmode eller fraråde i rådslagning. Dette gjør at jeg som pasient føler meg tryggere på de valg som tas.
Maria er sylfersk i fastlegegamet, noe som kan merkes ved konsultasjon enten i form av at hun vil sjekke med støttelitteratur og ikke alltid har råd med det samme, eller at hun ikke er helt stødig i alle de digitale systemene ennå, men dette er hun ærlig på og Marias personlighet og gode pasienthåndtering veier uansett sterkt opp for dette. Erfaring og allmenn kompetanse vil nok også øke for hver eneste pasientkonsultasjon hun har.