Wulstan Kingsley Yogaratnam Mariadasan

Skolegata 14 2010 Strømmen
Wulstan Kingsley Yogaratnam Mariadasan er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Wulstan Kingsley Yogaratnam Mariadasan

Legen i særklasse

Utrolig flink, kommunisere jeg bare med mail og får timen dagen etter. kjører jeg ca en time får å komme til legekontoret hans men det er gullverdt.

Veldig dyktig, men lite kontortid og dårlig informasjon

Jeg har hatt denne legen som fastlege i over ti år, og har vært veldig fornøyd med de få besøkene jeg har hatt. Han er faglig, veldig dyktig, men: De siste 3 årene, har jeg to ganger hatt behov for en legetime på kort varsel, og med stengt hver onsdag og dårlig informasjon, har det endt med litt sånn dumme misforståelse som lett kunne vært unngått. Sist gang, endte jeg nå opp med å måtte gå til legevakta, et døgn etter at jeg kunne ha gått dit, hvis informasjonen hadde vært god, og nesten to døgn etter at jeg begynte å bli syk.

Meget kompetent lege.

Hele familien har brukt Mariadasan siden han startet med sin praksis der han er nå.
Etter kreft operasjoner ( 7 stk) på A-hus har han vært alfa omega og
en pusher og et meget godt mellomledd for meg og A-hus for å få ting gjort.

Som "familielege" er dette både trykt og godt.

Altid tilgjenlig

han kan du komme til når som helst og er altid tilgjenglig. han har stor Kompetanse og vett hva han driver med. han stiller opp og får deg frisk!!!! han bruker den tiden det tar,

VERDENS BESTE LEGE etter min mening!

Veldig bra fastlege

Jeg og min familie er veldig godt fornøyd med legen vår. Kingsley Mariadasan er hyggelig og lyttende, og vi har alltid fått raskt time ved akutt behov. Han er effektiv, samtidig som han tar seg tid til de viktige samtalene. At han ikke kaster bort tid, teller positivt for meg, ettersom han svært sjelden er vesentlig forsinket. Han er flink til å forklare. Han har topp utstyr, er allsidig, og faglig godt oppdatert. En bra fastlege og en hyggelig person!

Veldig fornøyd

Vi er en familie på 5 som har hatt Mariadasan som fastlege i 10-15 år. Ser at det er litt blandet tilbakemelding som går på "samlebånd" lite tid. Vel, vår erfaring er helt motsatt. Har alltid fått komme ved akutte tilfeller så tilgjengeligheten har vært svært god. Vi føler oss alltid godt ivaretatt og har absolutt ikke følelsen om å bli "kastet ut" så fort som mulig. Han er grundig, spør alltid om det er noe mer han kan hjelpe deg meg og slik at selv om han er en travel mann så får vi aldri oppfatningen av noe "samlebånd". Kan anbefale Mariadasan på det aller sterkeste!

Jeg har byttet lege.

Har hatt Mariadasan som lege i noen år. Han har mange pasienter, men har opplevd at det er lett å få time allikevel.Han har derimot i de siste årene "samlebånd" av pasienter, hvor det går fort unna. Jeg har opplevd å ikke bli lyttet til i vanskelige situasjoner, og at han samtidig har private tlf.samtaler som omhandler egen eiendomsutvikling.
Har nå byttet til en lege som har færre på sin pasientliste.

Ikke fornøyd...

Har bruk Mariadasan i 6 år. Har heldigvis ikke vært mye syk, i allefall ikke alvorlig. Fikk for en stund siden endel plager og gikk da til legen der vi fant en ganske alvorlig diagnose. Når nå det akutte er stabilisert føler jeg fortsatt at han har samlebånd og ikke lytter til hva jeg har og si. Føler jeg må finne ut hva vi kan gjøre osv... En slik lege vil ikke jeg ha, så har nå bestemt meg for og bytte lege.

Veldig flink lege!

Han er både kunnskapsrik og har evnen til å forklare ting på en folkelig måte.
Vi er på bølgelengde med en gang, han er meget proffesjonell samtidig med en kameratslig vennlighet. Stoler 100% på ham.

Kompetent

Dr.Kingsley har min fulle tillit! Han viser høy kompetanse på alle områder jeg har oppsøkt han for!

Lytter og viser forståelse, uten å være problemfokusert.

Liker at han er effektiv, samtidig som jeg føler meg ivaretatt. Og hver gang jeg har akuttbehov får jeg alltid time meget raskt!

En fantastisk lege med meget høy og allsidig kompetanse... Som i tillegg viser oppriktig empati.

Kan ikke få fullrost denne fastlegen. Hos meg scorer han, og ansatte på hans legekontor, på topp på alle punkter. Blir alltid sett, hørt og tatt på alvor. Jeg er heldig som har en slik fastlege.

Kvantitet er ikke bedre enn kvalitet

Jeg har gått hos Kingsley hele livet men føler de siste årene at det blir litt samlebåndfunksjon. Selv ved akutte tilfeller har jeg måttet vente opptil 3 uker på time og når jeg er inne blir jeg nesten hivd ut igjen etter kort tid. Dårlig service da han svarer på telefonen selv hvis jeg tar opp viktige og vanskelige ting.
Har alltid vært veldig fornøyd tidligere men nå virker det som han har tatt på seg litt for mye.

Dyktig lege

Han er oppdatert og dyktig. Tar seg bestandig tid, spesielt unger kommer fort til og bryr seg om pasientene selv om han som person er en med mye energi i kroppen. Kanskje ikke nødvendigvis den beste svangerskapslegen - men i tillegg til en god jordmor på helsestasjonen ble det en god opplevelse under svangerskapet.
Eneste grunnen til at vi byttet var at vi flyttet.

Veldig bra lege

Lett å få akuttime hos, lett å prate med, henviser videre ved behov. Alltid tilgjengelig

Dyktig

Alltid oppdatert og lyttende.
Nøye og grundige.
Raskt å få akutttime ved behov.
Hyggelig og blid

Litt mye å gjøre?

Tviler på ingen måte på hans faglige kompetanse, men har en følelse av at han synes det er fint å ha mange passienter som sine "faste". Litt hektisk selv om han prøver se rolig og lyttende ut.... Har selv byttet til en annen fastlege.

Meget fornøyd!

Vår familie har benyttet Mariadasan som fastlege i mer enn 10 år og vi er meget fornøyd med den tjenesten og servicen vi har fått. Ved akutte tilfeller har vi alltid fått komme samme dag eller neste. En behagelig og rolig person som er opptatt av å holde seg oppdatert på sitt fagområde og gi pasientene god service.

Ikke fornøyd

Jeg hadde Mariadasan da jeg gikk gravid for noen år siden. Det endte opp med at jeg byttet fastlege. Han er alltid veldig stresset, tar seg ikke tid til å lytte. Følte jeg ble kasta ut og ikke fikk svar på mine spørsmål. Ble ikke tatt på alvor. Var ikke fornøyd!

Utrolig fornøyd!

Tilstedetværende, grundig, tar seg alltid tid.

Vært pasient hos Mariadasan i mange år, kommer alltid inn, tiltross for at han har mange pasienter, aldri fått beskjed om at han ikke har hatt ledig time til meg. Vurderer alltid flere muligheter, og nøyer seg ikke med en rask diagnose dersom det er usikkerhet bare for å få pasienten ut. Hyggelig, sympatisk og alltid nøye!

Fantastisk fin lege

Flink til å lytte og være tilstede. Holder seg bedre oppdatert enn de fleste. Sympatisk. Tenker alternativer, er grundig. Mindre prestisjefylt, åpen for å samtale og ikke bare hoppe på første og beste diagnose/behandling for fortest mulig å ta neste pasient...