Wulstan Kingsley Yogaratnam Mariadasan

Mariadasan Legekontor
Skolegata 14 2010 Strømmen
Wulstan Kingsley Yogaratnam Mariadasan er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Wulstan Kingsley Yogaratnam Mariadasan

Lite tilgjengelig og manglende informasjon

Ikke flink til å lytte, virker faktisk litt arrogant. Ble mye dårligere etter besøk og hans anbefalinger. Må ringe flere ganger før man får svar. Svarer ikke på epost. Er alltid forsinket. Tviler ikke på at denne legen sitter inne med mye kompetanse, men føler ikke at han tar meg alvorlig eller lytter til det jeg sier. Virker umulig å få den informasjonen jeg trenger og har nå valgt å bytte lege.

trygg,kunnskapsrik og behagelig lege

Dette må da være et av landets beste legekontor.Skiftet fastlege i sommer(Oslo),da jeg begynner å dra på årene og er bosatt i Lillestrøm.Kort vei.For det første:skuldrene senkes før man går inn til kontoret,nydelige omgivelser hage osv.Blir så møtt av en meget blid og serviceminded søster Rita,før jeg møter en like hyggelig Dr. Kingsley.Har alltid bla vært skeptisk til influensavaksine, men han tok seg lang tid på å forklare meg om hvordan vaksinen forholder seg til blodlegemer osv.Har ikke tatt den på 18 år,men gjorde det nå, og alt gikk bra!Raskt og blidt svar på telefonen om man ringer.Kunnskapsrik og meget avslappet lege, så jeg takker min skjebne for at jeg valgte og fikk plass på legesenteret.Kan ikke få rost det nok, var ikke vant til slik behandling.

Legen i særklasse

Utrolig flink, kommunisere jeg bare med mail og får timen dagen etter. kjører jeg ca en time får å komme til legekontoret hans men det er gullverdt.

Veldig dyktig, men lite kontortid og dårlig informasjon

Jeg har hatt denne legen som fastlege i over ti år, og har vært veldig fornøyd med de få besøkene jeg har hatt. Han er faglig, veldig dyktig, men: De siste 3 årene, har jeg to ganger hatt behov for en legetime på kort varsel, og med stengt hver onsdag og dårlig informasjon, har det endt med litt sånn dumme misforståelse som lett kunne vært unngått. Sist gang, endte jeg nå opp med å måtte gå til legevakta, et døgn etter at jeg kunne ha gått dit, hvis informasjonen hadde vært god, og nesten to døgn etter at jeg begynte å bli syk.

Meget kompetent lege.

Hele familien har brukt Mariadasan siden han startet med sin praksis der han er nå.
Etter kreft operasjoner ( 7 stk) på A-hus har han vært alfa omega og
en pusher og et meget godt mellomledd for meg og A-hus for å få ting gjort.

Som "familielege" er dette både trykt og godt.