Wulstan Kingsley Yogaratnam Mariadasan

Skolegata 14 2010 Strømmen
Wulstan Kingsley Yogaratnam Mariadasan er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Wulstan Kingsley Yogaratnam Mariadasan

Meget kompetent lege.

Hele familien har brukt Mariadasan siden han startet med sin praksis der han er nå.
Etter kreft operasjoner ( 7 stk) på A-hus har han vært alfa omega og
en pusher og et meget godt mellomledd for meg og A-hus for å få ting gjort.

Som "familielege" er dette både trykt og godt.

Altid tilgjenlig

han kan du komme til når som helst og er altid tilgjenglig. han har stor Kompetanse og vett hva han driver med. han stiller opp og får deg frisk!!!! han bruker den tiden det tar,

VERDENS BESTE LEGE etter min mening!

Veldig bra fastlege

Jeg og min familie er veldig godt fornøyd med legen vår. Kingsley Mariadasan er hyggelig og lyttende, og vi har alltid fått raskt time ved akutt behov. Han er effektiv, samtidig som han tar seg tid til de viktige samtalene. At han ikke kaster bort tid, teller positivt for meg, ettersom han svært sjelden er vesentlig forsinket. Han er flink til å forklare. Han har topp utstyr, er allsidig, og faglig godt oppdatert. En bra fastlege og en hyggelig person!

Veldig fornøyd

Vi er en familie på 5 som har hatt Mariadasan som fastlege i 10-15 år. Ser at det er litt blandet tilbakemelding som går på "samlebånd" lite tid. Vel, vår erfaring er helt motsatt. Har alltid fått komme ved akutte tilfeller så tilgjengeligheten har vært svært god. Vi føler oss alltid godt ivaretatt og har absolutt ikke følelsen om å bli "kastet ut" så fort som mulig. Han er grundig, spør alltid om det er noe mer han kan hjelpe deg meg og slik at selv om han er en travel mann så får vi aldri oppfatningen av noe "samlebånd". Kan anbefale Mariadasan på det aller sterkeste!

Jeg har byttet lege.

Har hatt Mariadasan som lege i noen år. Han har mange pasienter, men har opplevd at det er lett å få time allikevel.Han har derimot i de siste årene "samlebånd" av pasienter, hvor det går fort unna. Jeg har opplevd å ikke bli lyttet til i vanskelige situasjoner, og at han samtidig har private tlf.samtaler som omhandler egen eiendomsutvikling.
Har nå byttet til en lege som har færre på sin pasientliste.