Wulstan Kingsley Yogaratnam Mariadasan

Skolegata 14 2010 Strømmen
Wulstan Kingsley Yogaratnam Mariadasan er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Wulstan Kingsley Yogaratnam Mariadasan

Legen i særklasse

Utrolig flink, kommunisere jeg bare med mail og får timen dagen etter. kjører jeg ca en time får å komme til legekontoret hans men det er gullverdt.

Veldig dyktig, men lite kontortid og dårlig informasjon

Jeg har hatt denne legen som fastlege i over ti år, og har vært veldig fornøyd med de få besøkene jeg har hatt. Han er faglig, veldig dyktig, men: De siste 3 årene, har jeg to ganger hatt behov for en legetime på kort varsel, og med stengt hver onsdag og dårlig informasjon, har det endt med litt sånn dumme misforståelse som lett kunne vært unngått. Sist gang, endte jeg nå opp med å måtte gå til legevakta, et døgn etter at jeg kunne ha gått dit, hvis informasjonen hadde vært god, og nesten to døgn etter at jeg begynte å bli syk.

Meget kompetent lege.

Hele familien har brukt Mariadasan siden han startet med sin praksis der han er nå.
Etter kreft operasjoner ( 7 stk) på A-hus har han vært alfa omega og
en pusher og et meget godt mellomledd for meg og A-hus for å få ting gjort.

Som "familielege" er dette både trykt og godt.

Altid tilgjenlig

han kan du komme til når som helst og er altid tilgjenglig. han har stor Kompetanse og vett hva han driver med. han stiller opp og får deg frisk!!!! han bruker den tiden det tar,

VERDENS BESTE LEGE etter min mening!

Veldig bra fastlege

Jeg og min familie er veldig godt fornøyd med legen vår. Kingsley Mariadasan er hyggelig og lyttende, og vi har alltid fått raskt time ved akutt behov. Han er effektiv, samtidig som han tar seg tid til de viktige samtalene. At han ikke kaster bort tid, teller positivt for meg, ettersom han svært sjelden er vesentlig forsinket. Han er flink til å forklare. Han har topp utstyr, er allsidig, og faglig godt oppdatert. En bra fastlege og en hyggelig person!