Wulstan Kingsley Yogaratnam Mariadasan

Mariadasan Legekontor
Skolegata 14 2010 Strømmen
Wulstan Kingsley Yogaratnam Mariadasan er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Wulstan Kingsley Yogaratnam Mariadasan

Samlebånd som har dårlig tid

Følelsen av å være på samlebånd. repeterende reklamemusikk for tvilsomme gå-ned-i-vekt-fort produkter/prosedyrer. kjapp med kortmaskinen.

Ikke anbefalt om man har psykiske lidelser/ generalisert angstsyndrom eller depresjon.

Om du bruker denne legen bør du skrive ting ned på en lapp før du går dit, han har ikke tid til deg.

Skal sies at damene i skranken er veldig dyktige og tar tid til deg.

Meget bra

Fikk henvisning til hudspesialist og ble satt opp til time til høsten (4 mnd ventetid).
Tok en telefon til Kingsley og fikk time uken etter, flott vorte-behandling med flytende nitrogen.
Om noe var negativt må jeg si skiltingen - litt vanskelig å finne frem da legekontoret ser ut som en vanlig enebolig. Ett skilt nede ved porten hadde gjort seg :)

Forhastet men flink

Var hos dr. Mariasadan ved akutt behov. Fikk beskjed om å bare komme så tidlig som mulig, og vente til det ble min tur. Satt nesten 2 timer og ventet, hadde ekstremt vondt og mistet motet veldig da folk bare suste inn forbi meg i køen. Lite behjelpelig sekretær.

Når jeg endelig kom inn opplevde jeg at han var veldig stresset og litt usympatisk, men at han hadde greie på det han gjorde. Jeg følte meg trygg i det han gjorde, men som sagt var han for meg altfor stresset. Det måtte foretas en underlivsundersøkelse, hvor jeg var livredd fra før av og da hjelper det lite at en lege er forhastet og "hardhendt".

Opplevde at jeg fikk lite informasjon og satt igjen litt uviten om hva som egentlig hadde skjedd, men at jeg fikk skrevet ut behandlingen som var riktig for meg og at selve den medisinske og diagnositske biten gikk bra.

Alt i alt. Lite hyggelig legebesøk, men fikk legehjelpen jeg trengte

Lite tilgjengelig og manglende informasjon

Ikke flink til å lytte, virker faktisk litt arrogant. Ble mye dårligere etter besøk og hans anbefalinger. Må ringe flere ganger før man får svar. Svarer ikke på epost. Er alltid forsinket. Tviler ikke på at denne legen sitter inne med mye kompetanse, men føler ikke at han tar meg alvorlig eller lytter til det jeg sier. Virker umulig å få den informasjonen jeg trenger og har nå valgt å bytte lege.

trygg,kunnskapsrik og behagelig lege

Dette må da være et av landets beste legekontor.Skiftet fastlege i sommer(Oslo),da jeg begynner å dra på årene og er bosatt i Lillestrøm.Kort vei.For det første:skuldrene senkes før man går inn til kontoret,nydelige omgivelser hage osv.Blir så møtt av en meget blid og serviceminded søster Rita,før jeg møter en like hyggelig Dr. Kingsley.Har alltid bla vært skeptisk til influensavaksine, men han tok seg lang tid på å forklare meg om hvordan vaksinen forholder seg til blodlegemer osv.Har ikke tatt den på 18 år,men gjorde det nå, og alt gikk bra!Raskt og blidt svar på telefonen om man ringer.Kunnskapsrik og meget avslappet lege, så jeg takker min skjebne for at jeg valgte og fikk plass på legesenteret.Kan ikke få rost det nok, var ikke vant til slik behandling.