Kingsley Mariadasan

0 av 1900

Kingsley Mariadasan er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Kingsley Mariadasan

Har aldri tid

Han tar seg ikke tid til pasientene sine. Har man time så avlyser han. Når man har time så har han ikke tid til å lytte. En time hos han være like dyr som å ha time på privat klinikk.

Trygg

Jeg fikk hjelp fra Delian Amit ( lege). Han er verdens beste lege., har aldri fått en snill, behjelpelig,og godt hjerte lege i livet mitt. Anbefales det sterkeste.... Står på Amit,,, ønsker du vil få en bra fremtid med deg og din familie .

Effektiv, profesjonell og imøtekommende

En lege med profesjonell holdning til sine pasienter. Imponerende effektiv med tanke på mengden pasienter på sin liste, og kanskje nettopp derfor. Holder god log/historikk og rettleder gjerne ved spørsmål. Man føler seg ivaretatt. Kommer du derimot for å slå av en prat eller forventer "kaffestund", så finn en annen.

Var veldig bra. Nå dårlig tid, mindre imøtekommende.

Føler at klokken tikker, og at det er om å gjøre å få deg ut, og inn med neste pasient. Svarer kort og iblant slik at man føler at man er en syter og klager. Spesielt om man sliter mentalt. Når det nevnes, er det som om man trår inn på noe som ikke aksepteres som sykdom eller plager på dette legekontoret. Har også opplevd prøver som det ikke kommer svar på.

Skuffet

Var tidligere veldig fornøyd med han, men når jeg føler han er mer opptatt av å ha rett og å gjøre det på sin måte enn å lytte til pasient og eksperter, så er det nok for min del.