Ingrid Krüger-Stokke

Autorisasjon (2013)

Leangen Legesenter Telefonnummer73 51 77 1373 51 77 ...
Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim
Ingrid Krüger-Stokke er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ingrid Krüger-Stokke

Engasjert og dyktig lege

Synes Ingrid Krüger-Stokke kommer med gode råd, bidrar når jeg etterspør hjelp og er direkte og konstruktiv i sitt virke.

Mangler forståelse og evnen til å være lege

Ingrid Krüger-Stokke er et av de kaldeste og minst hyggelige menneskene jeg har vært bort i. . Jeg hadde bestill time og ventet på timen i en måned . Var innom henne . Hun ville ikke hør på meg. Jeg har ventet på lege time i 1 måned for ingenting . Hun hørte ikke på meg. Det eneste hun sa var at jeg skal bestille ny time for å snakke om hva som var problemet, Følte meg ikke tatt på alvor, og gikk ut av legekontoret med tårer i øynene. Hun er så ubehagelig dame, som er ikke for profesjonell til å være lege . hun mangler forståelse og evnen til å lytte.Det var første gang jeg var hos henne . Det skal bli min siste gang .

Beste legen jeg har hatt

Ingrid er hyggelig, omsorgsfull, grundig og tydelig når det trengs.
Hun er oppdatert på faget sitt, men er ikke redd for å sjekke hvis hun er usikker.

Fantastisk lege

Ingrid er en super lege som lytter og tar deg på alvor. Hun er kunnskapsrik og jeg føler meg virkelig trygg i hennes hender. Jeg kan anbefale henne på det sterkeste!

Styr unna

Ingrid Krüger-Stokke er et av de kaldeste og minst hyggelige menneskene jeg har vært bort i. Følte meg ikke tatt på alvor, og gikk ut av legekontoret med tårer i øynene. Hun er så ubehagelig dame, som er ikke for profesjonell til å være lege .
Behandlet meg som om jeg var dum, og hørte ikke etter på mine problemer når jeg var redd, hun mangler forståelse og evnen til å lytte.

(Styr unna)