Jacques Honoré

Siste vurderinger av Jacques Honoré

Fantastisk läkare

Duktig och bra läkare!
Varmt rekommenderad .
Han kan sitt jobb och är väldigt pedagogisk när han förklarar ting och tang.

Kjempegod fastlege

Effektiv, flink til å lytte, evne til å henvise videre ved behov. Veldig tilgjengelig og imøtekommende.

Verkeleg god lege

Har hatt Honore som lege i ca 10 år og kan anbefale han på det sterkaste.
Han møter, lytter, vurdere og så forklarer kva han har funne ut. Eg finn han veldig kunnskapsrik.
Viss du treng tid inne hos han så får du det, du føler aldri noko press om å bli ferdig.
Har flytta frå Stavanger for lenge sidan men eg brukar han forsatt.

Meget kunnskapsrik og en god lytter.

Jeg har brukt Honore i 20 år og nå bruker min mann og mine barn han også. Jeg bor i en annen kommune, men nekter å gi slipp på han.
De spørsmål jeg har kommet med, har jeg gjerne hatt informasjon om i forkant og jeg må si at han er meget kunnskapsrik.
I tillegg er han en god lytter. Husker godt min første graviditet der han la bort alle papirer og sa "men hvordan har du det egentlig?"
Anbefales på det sterkeste!

Mr Honore,lege

Honore er min lege.Har hatt han som lege i 16 år,jeg vil meddele dere,at lege Honore er en god lege,lytter,gir råd og veiledning.Har støttet meg opp igjennom alle år.Hurra for Honore..

Kunnskapsrik

Har hatt ham i mange år. En lege som virkelig bryr seg. God til å lytte,en god samtalepartner. En lege som virkelig anbefales!

Den beste legen jeg noen ganger har hatt

Dyktig, saklig, vennlig, forstår alt, tilgjengelig. Ingenting negativt i det hele tatt!!!!

samtaler

En god som samtale partner, god til å forklare. Men jeg savner litt mer handling. Litt mer " dette skal vi fikse".

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Uansett hva en måtte gå igjennom, graviditet, skillsmisse eller syke barn så er han der for deg.

Kommer til å savne ham

Honore er en utrolig dyktig og empatisk lege! Ville aldri ha byttet ham ut, hadde det ikke vært for at jeg er flyttet til en annen by.

Et ualminnelig godt menneske.

Dr. Jacques Honore hilser¨sine pasienter velkommen med et håndtrykk i døråpningen til sitt kontor. Dette gir tillit og trygghet for begge parter.
Er svært imøtekommende.Tar seg god tid med sine pasienter, er vennlig og kunnskapsrik, og flink til å forklare ting.
Tatt i betraktning av at han har en pasientmasse på rundt 1425, er det i grunnen innlysende at han, og de fleste leger gjør mer for andre enn hva som kan forlanges av et menneske.
Han omgir seg og med svært hjelpsomme og dyktige sykesøstre ved sitt kontor. Bare positive erfaringer her.
STORHAUG LEGESENTER kan anbefales.

Samtaler

Denne legen ønsker mye å snakke om følelser. Da jeg hadde problemer med følelsene var han imøtekommende, om enn litt for ivrig etter å snakke terminologi enn å spørre om hvordan jeg hadde/følte det. Han hadde til og med diskutert meg med sin kone fortalte han. Når det gjaldt vanlige fysiske plager var han mer uinterresert.

Denne legen bryr seg.

Absolutt den beste legen jeg har hatt. Honorè er ikke bare lege, men også et medmenneske som virkelig bryr seg om sine pasienter.

Han er bare kjempegrei!

Han er lett å prate med, enten det er psykiske lidelser, eller fysiske ting. Har et par ganger mens jeg har gått til ham kommet med noen uttalelser som har virket litt tankeløse, men det går fint å si "Hva i alle dager mente du med det" :-)

Jeg er gald for å bli behandlet som et helt menneske, uansett hvilket problem jeg kommer med.

ANBEFALES!

Definetivt den beste legen jeg har hatt, en utrolig "jordnær" Lege, lett å forstå og snakke med.

Det er en Lege som altid er i godt humør, og som er veldig oppmunternde å gå til.
Etter jeg har vert Pasient hos ham i mange år, så kan jeg ikke annet enn å si at jeg bytter aldri Lege.Jeg vil si at en sånn Lege er det en av på hver 1000.Stk.
Beste Faslege i Stavanger, etter mitt syn og erfaring.

Fantastisk dyktig, rolig og kunnskapsrik lege

Fantastisk dyktig, rolig og kunnskapsrik lege som tar seg god tid og som man stoler på.

God lege som faktisk bryr seg!

Har hatt Honore i noen år nå, og det har aldri vært noe problem. Honore lytter til hva du har å si, prøver å komme deg i møte og gjør alt han kan for at du skal ha det bra. Har heller aldri hørt noe negativt om Honore fra andre jeg vet bruker han.