Jacques Honoré

Autorisasjon (1991)

Jacques Honoré er en av 128 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Jacques Honoré

Et ualminnelig godt menneske.

Dr. Jacques Honore hilser¨sine pasienter velkommen med et håndtrykk i døråpningen til sitt kontor. Dette gir tillit og trygghet for begge parter.
Er svært imøtekommende.Tar seg god tid med sine pasienter, er vennlig og kunnskapsrik, og flink til å forklare ting.
Tatt i betraktning av at han har en pasientmasse på rundt 1425, er det i grunnen innlysende at han, og de fleste leger gjør mer for andre enn hva som kan forlanges av et menneske.
Han omgir seg og med svært hjelpsomme og dyktige sykesøstre ved sitt kontor. Bare positive erfaringer her.
STORHAUG LEGESENTER kan anbefales.

Samtaler

Denne legen ønsker mye å snakke om følelser. Da jeg hadde problemer med følelsene var han imøtekommende, om enn litt for ivrig etter å snakke terminologi enn å spørre om hvordan jeg hadde/følte det. Han hadde til og med diskutert meg med sin kone fortalte han. Når det gjaldt vanlige fysiske plager var han mer uinterresert.

Denne legen bryr seg.

Absolutt den beste legen jeg har hatt. Honorè er ikke bare lege, men også et medmenneske som virkelig bryr seg om sine pasienter.

Han er bare kjempegrei!

Han er lett å prate med, enten det er psykiske lidelser, eller fysiske ting. Har et par ganger mens jeg har gått til ham kommet med noen uttalelser som har virket litt tankeløse, men det går fint å si "Hva i alle dager mente du med det" :-)

Jeg er gald for å bli behandlet som et helt menneske, uansett hvilket problem jeg kommer med.

ANBEFALES!

Definetivt den beste legen jeg har hatt, en utrolig "jordnær" Lege, lett å forstå og snakke med.

Det er en Lege som altid er i godt humør, og som er veldig oppmunternde å gå til.
Etter jeg har vert Pasient hos ham i mange år, så kan jeg ikke annet enn å si at jeg bytter aldri Lege.Jeg vil si at en sånn Lege er det en av på hver 1000.Stk.
Beste Faslege i Stavanger, etter mitt syn og erfaring.