Elen-Marta Hovig

Espevikvegen 18 5521 Haugesund
Elen-Marta Hovig er en av 33 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Elen-Marta Hovig

Klok og effektiv

Elen-Marta har vært min fastlege siden 2005. Selv om jeg ikke er en hyppig bruker av fastlegen, besøker jeg legekontoret ca. fire ganger iløpet av ett år. Det har derfor blitt en del besøk oppgjennom årene, og jeg er blitt godt kjent med Elen-Marta.

Elen-Marta er en kvinne med enort mye kunnskap på sitt område og fagfelt. Enten det er influensa eller vonde øyesykdommer opplever jeg alltid å få gode svar uten antydninger til synsing og slikt. Jeg slet noen år tilbake med stadige hevelser på det ene øyet, men efter en rask konsultasjon hos Elen-Marta var diagnosen stilt, og jeg fikk resept som jeg hevet samme dag. Efter én uke var øyet bra igjen, og jeg har ikke opplevd lignende plager.

Dette er bare ett av flere tilfeller hvor Elen-Marta har hjulpet meg og effektivt stilt en diagnose. Jeg opplever alltid at hun tar meg seriøst, og tviler aldri på at avgjørelsene hun tar er feil.

Veldig godt fornøyd

Vært min fastlege i snart 20 år. Enig i at hun bruker mye tid på skjermen, før data gjorde sitt inntog var hun mer direkte oppmerksom mot meg som pasient. Opplever likevel at hun hører meg og ser meg og er alltid nøye med undersøkelser. Hun er veldig hyggelig - egentlig- og har veldig mye kunnskaper og erfaring. Er også imøtekommende viss jeg har noe som jeg ønsker i forhold til å prøve behandlinger f eks
Der har vært veldig lang ventetid på venteværelset og jeg må sette av en time ekstra til legebesøket, har bedret seg noe nå.
Hyggelige sekretærer.
God atmosfære.
Setter stor pris på at der ikke er telefontid. Kan ringe hele dagene fra kl.8.30 til 16.00 og det er helt utrolig. Hun hører heller ikke til de som tar helg kl. 12 på fredager.
Følger godt opp prøvesvar og gir beskjed til meg.

Ikke fornøyd!!!

Veldig lite øyekontakt...Kald og fraværende.Ikke opptatt av pasienten forann seg....ikke anbefale!!!

Useriøs

Fastlegen oppfattes som useriøs, sitter med nesen på sin datamaskin uten øyekontakt, masse papirer på bordet, rotete, setter seg ikke inn i din situasjon.

En fantastisk lege

En fantastisk lege, hun tar alltid tak i ting med en gang, og sender deg videre om nødvendig. Hun er en lytter, har empati og er medmenneske. Har gått til henne i 30 år, og kan ikke tenke meg en annen.
Hun er kanskje ikke den beste på datamaskinen, men hva betyr det, når hun har kunnskap og tar tak i ting.