Elen-Marta Hovig

Espevikvegen 18 5521 Haugesund
Elen-Marta Hovig er en av 33 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Elen-Marta Hovig

Veldig godt fornøyd

Vært min fastlege i snart 20 år. Enig i at hun bruker mye tid på skjermen, før data gjorde sitt inntog var hun mer direkte oppmerksom mot meg som pasient. Opplever likevel at hun hører meg og ser meg og er alltid nøye med undersøkelser. Hun er veldig hyggelig - egentlig- og har veldig mye kunnskaper og erfaring. Er også imøtekommende viss jeg har noe som jeg ønsker i forhold til å prøve behandlinger f eks
Der har vært veldig lang ventetid på venteværelset og jeg må sette av en time ekstra til legebesøket, har bedret seg noe nå.
Hyggelige sekretærer.
God atmosfære.
Setter stor pris på at der ikke er telefontid. Kan ringe hele dagene fra kl.8.30 til 16.00 og det er helt utrolig. Hun hører heller ikke til de som tar helg kl. 12 på fredager.
Følger godt opp prøvesvar og gir beskjed til meg.

Ikke fornøyd!!!

Veldig lite øyekontakt...Kald og fraværende.Ikke opptatt av pasienten forann seg....ikke anbefale!!!

Useriøs

Fastlegen oppfattes som useriøs, sitter med nesen på sin datamaskin uten øyekontakt, masse papirer på bordet, rotete, setter seg ikke inn i din situasjon.

En fantastisk lege

En fantastisk lege, hun tar alltid tak i ting med en gang, og sender deg videre om nødvendig. Hun er en lytter, har empati og er medmenneske. Har gått til henne i 30 år, og kan ikke tenke meg en annen.
Hun er kanskje ikke den beste på datamaskinen, men hva betyr det, når hun har kunnskap og tar tak i ting.

Fornøyd

Jeg er fornøyd med dr Hovig som min fastlege. Hun bruker tid på å finne ut av ting, jeg opplever henne som empatisk og forståelsesfull. Hun ønsker å hjelpe, og kan gjerne prøve nye ting selv om hun ikke har hatt pasienter med liknende vansker før. Ventetiden er godt redusert, det er fortgang i resepter, o.l. og personalet på laben er gull verdt! Jeg kommer alltid til på telefon! Så jeg kan uten tvil anbefale dr Hovig.