Elen-Marta Hovig

Espevikvegen 18 5521 Haugesund
Elen-Marta Hovig er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Elen-Marta Hovig

En fantastisk lege

En fantastisk lege, hun tar alltid tak i ting med en gang, og sender deg videre om nødvendig. Hun er en lytter, har empati og er medmenneske. Har gått til henne i 30 år, og kan ikke tenke meg en annen.
Hun er kanskje ikke den beste på datamaskinen, men hva betyr det, når hun har kunnskap og tar tak i ting.

Fornøyd

Jeg er fornøyd med dr Hovig som min fastlege. Hun bruker tid på å finne ut av ting, jeg opplever henne som empatisk og forståelsesfull. Hun ønsker å hjelpe, og kan gjerne prøve nye ting selv om hun ikke har hatt pasienter med liknende vansker før. Ventetiden er godt redusert, det er fortgang i resepter, o.l. og personalet på laben er gull verdt! Jeg kommer alltid til på telefon! Så jeg kan uten tvil anbefale dr Hovig.

har alltid følt meg velkommen

Jeg har hatt Hovig i et par år, og er veldig fornøyd! Flink til å undersøke grundig, og å henvise videre til spesialister. Hun har hjulpet meg i stedenfor å dømme meg når jeg har kommet med flauere problemer. Det er derimot ofte lange forsinkelser, og vanskelig å nå frem på telefon.

Dyktig og tilgjengelig lege

Faglig sterk og lytter godt. Er godt fornøyd alt i alt med henne som fastlegen min. Har aldri hatt noen problemer med henne og hun har alltid gitt gode råd.

Ikke fornøyd med legen

Hun gir lite øyekontakt, kun i starten.
Setter seg så for å lese fra tidligere konsultasjoner på PC og
starter med å skrive med 2 fingre informasjon jeg gir der og da.

Hun bør absolutt gi mer øyekontakt slik at pas føler at hun lytter og er interessert.