Kristina Riis Iden

Boganesveien 31 4020 Stavanger
Kristina Riis Iden er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kristina Riis Iden

En varm og dyktig lege

Kristina viser varme og empati i møtet med meg som pasient, og jeg føler at hun har evne til å sette seg inn i min situasjon. Lyttende og tar seg tid. Har hatt Kristina i mange år nå, og er sjeleglad jeg fikk henne. De andre legene og helsearbeiderene på kontoret er også supre. Det har vært et utfordrende år nå med mange legebesøk dessverre, men det er godt når man føler seg bra ivaretatt. Tommel opp :-)

Kvalitets-lege.

En lege skal både være faglig dyktig og ivareta omsorg overfor pasienten. Kristine Riis Iden er en slik lege. Jeg er veldig fornøyd med henne. Jeg føler meg trygg på hennes faglige vurderinger og handlinger, hun følger opp, lytter og ser meg som pasient, formidler at hun har tid, jobber også digitalt slik at hvis det er noe galt med prøveresultat,får jeg beskjed på sms.
Jeg går så ofte oppmuntret ut av legebesøket. TAKK!!

Veldig flink lege!

Min opplevelse er lik de fleste andre her sin opplevelse, at Kristina er flink å lytte og gjør en grundig og veldig god jobb. Selv om det kan ta litt tid å få time, er det verd å vente på. Tusen takk for flott innsats!:)

Nr 1

Hun er fantastisk! Lytter, undersøker og evt henviser. Beste legen jeg har hatt! Er noe usikkert sender hun sms og det er sjelden jeg venter mer enn 5 min etter avtalt time. Sykepleierne er også veldig imøtekommende.

Anbefales ikke

Min opplevelse er at legen lytter ikke og er uklar i kommunikasjonen til meg som pasient. Legen bør jobbe med kommunikasjonen til pasientene og ikke minst høre etter når fakta presenteres.