Kristina Riis Iden

Boganesveien 31 4020 Stavanger
Kristina Riis Iden er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kristina Riis Iden

Kvalitets-lege.

En lege skal både være faglig dyktig og ivareta omsorg overfor pasienten. Kristine Riis Iden er en slik lege. Jeg er veldig fornøyd med henne. Jeg føler meg trygg på hennes faglige vurderinger og handlinger, hun følger opp, lytter og ser meg som pasient, formidler at hun har tid, jobber også digitalt slik at hvis det er noe galt med prøveresultat,får jeg beskjed på sms.
Jeg går så ofte oppmuntret ut av legebesøket. TAKK!!

Veldig flink lege!

Min opplevelse er lik de fleste andre her sin opplevelse, at Kristina er flink å lytte og gjør en grundig og veldig god jobb. Selv om det kan ta litt tid å få time, er det verd å vente på. Tusen takk for flott innsats!:)

Nr 1

Hun er fantastisk! Lytter, undersøker og evt henviser. Beste legen jeg har hatt! Er noe usikkert sender hun sms og det er sjelden jeg venter mer enn 5 min etter avtalt time. Sykepleierne er også veldig imøtekommende.

Anbefales ikke

Min opplevelse er at legen lytter ikke og er uklar i kommunikasjonen til meg som pasient. Legen bør jobbe med kommunikasjonen til pasientene og ikke minst høre etter når fakta presenteres.

En god og tillitsfull lege

Hører og ser deg, og gjør legebesøkene enkle. Med denne legen er ingenting flaut!
Selv om det gjerne kan ta litt tid før jeg får time, så får jeg komme inn på dagen om jeg ber om det.