Kristina Riis Iden

Boganesveien 31 4020 Stavanger
Kristina Riis Iden er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kristina Riis Iden

En varm og dyktig lege

Kristina viser varme og empati i møtet med meg som pasient, og jeg føler at hun har evne til å sette seg inn i min situasjon. Lyttende og tar seg tid. Har hatt Kristina i mange år nå, og er sjeleglad jeg fikk henne. De andre legene og helsearbeiderene på kontoret er også supre. Det har vært et utfordrende år nå med mange legebesøk dessverre, men det er godt når man føler seg bra ivaretatt. Tommel opp :-)

Kvalitets-lege.

En lege skal både være faglig dyktig og ivareta omsorg overfor pasienten. Kristine Riis Iden er en slik lege. Jeg er veldig fornøyd med henne. Jeg føler meg trygg på hennes faglige vurderinger og handlinger, hun følger opp, lytter og ser meg som pasient, formidler at hun har tid, jobber også digitalt slik at hvis det er noe galt med prøveresultat,får jeg beskjed på sms.
Jeg går så ofte oppmuntret ut av legebesøket. TAKK!!

Veldig flink lege!

Min opplevelse er lik de fleste andre her sin opplevelse, at Kristina er flink å lytte og gjør en grundig og veldig god jobb. Selv om det kan ta litt tid å få time, er det verd å vente på. Tusen takk for flott innsats!:)

Nr 1

Hun er fantastisk! Lytter, undersøker og evt henviser. Beste legen jeg har hatt! Er noe usikkert sender hun sms og det er sjelden jeg venter mer enn 5 min etter avtalt time. Sykepleierne er også veldig imøtekommende.

Anbefales ikke

Min opplevelse er at legen lytter ikke og er uklar i kommunikasjonen til meg som pasient. Legen bør jobbe med kommunikasjonen til pasientene og ikke minst høre etter når fakta presenteres.

En god og tillitsfull lege

Hører og ser deg, og gjør legebesøkene enkle. Med denne legen er ingenting flaut!
Selv om det gjerne kan ta litt tid før jeg får time, så får jeg komme inn på dagen om jeg ber om det.

Helt super

det er godt å bli sett på en legetime. hun tar seg tid til testing for å utelukke og tar deg på alvor.

En av de bedre allmenpratiserende legene!

Her får du den hjelpen du forventer når du kommer til en lege. Terningkast 6.
Hun er dyktig både så vel faglig som mennesklig, hun burde kurse andre leger rett å slett ;-) Den beste fastlegen jeg har hatt.

Super Lege!

Har vært hos Kristina i noen år. Har i dag byttet men kun grunnet flytting at det ble litt for langt unna Hundvåg hvor vi bor. Hun er utrolig behjelepelig og forståelsesfull. Følt meg trygg og tatt vare på!

Anbefales på det varmeste!

En fantastisk lege!

Jeg har hatt min første time hos Kristina Riis Iden.
Så befriende det var å møte en lege som hadde TID TIL MEG!
Så herlig det var å møte en lege som så på MEG (og ikke stirret inn i en PC) da jeg snakket!
Kristina Riis Iden er en lege etter mitt hjerte! Hun er meget behagelig, smilende, lyttende, engasjert og dyktig! Det er slike leger vi vil ha!!!

Beste legen jeg har hatt!!!

Jeg blir møtt av en smilende koselig dame. Jeg får time raskt og må aldri sitte å vente lenge på min tur.