Axel Einar Rakov Mathiesen

Bryn Legesenter

1989

Bryn Legesenter Telefonnummer67 15 14 1067 15 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn
Axel Einar Rakov Mathiesen er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Axel Einar Rakov Mathiesen

Omsorgsfull

Jeg har hatt dr. Mathiesen som fastlege hele livet (25 år!). Har alltid blitt lyttet til av han. Man blir møtt med både omsorg og forståelse. Han tar deg på alvor og henviser deg videre ved behov.

Da jeg var alvorlig syk ringte han meg for å forsikre seg om at jeg hadde det så bra som mulig.

Jeg har alltid blitt møtt med respekt og stiller meg fullstendig uforstående til noen av vurderingene av han som lege her inne.

Noe som ikke er så bra er den lange ventetiden før time. Årsaken til dette er jo alt jeg har skrevet over. Jeg vil heller ha en lege som setter av tid når jeg trenger han, fremfor en lege som kaster meg på dør etter fem minutter slik at det ikke blir ventetid. Det er en grunn for at ting er som de er og jeg er kjempefornøyd med dr. Mathiesen.

Flere av helsesekretærene derimot burde bytte jobb. De er ofte sure, nedlatende og generelt lite hyggelige. Det er utrolig synd, for det er ikke alle som klarer eller tørr å si dem i mot. Det er også ofte problematisk å komme igjennom på telefon.

Super lege

Axel Einar er alltid løsningsorientert, lytter og henviser/ringer videre for å konferere andre leger for rå.
Forståelsesfull og lett og snakke med. Han følger opp og ringer etter kontortid med prøvesvar hvis det er noe.
Han er desverre alltid 30-90 min forsinket, men når du først kommer inn til han tar han seg god tid.

Utrolig dyktig lege

det dumme er at jeg alltid må vente lenge etter at jeg har avtale, men vet også at jeg blir godt ivaretatt. Veldig nøye.

Lite profesjonell

Byttet fra denne legen etter minimal forståelse for mitt sykdomsbilde sammen med upassende kommentarer. Lar deg også vente på venterommet i minimum en time.

Dårlig respekt for pasientenes tid

På Bryn legesenter er det vanlig at du må vente fra 30 min til 1,5 time.
dette er desverre ikke ett unntak, men en regel.