Tor Johannesen

Skippergata 14 5527 Haugesund
Tor Johannesen er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Tor Johannesen

Kjempeflink lege!

Dyktig, profesjonell, har faktisk aldri bommet på en diagnose/ behandling. Er veldig kunnskapsrik, men later ikke som " jeg vet alt om alt" og henvise videre uten at man må mase på det. Har til og med velget ham fram for jordmor i min andre svangeskap. Er alltid i god humør. Tar seg tid til å forklare. Etter at de på legekontoret har tatt i bruk det nye systemet sitt, er det ingen problem å bestille time når man trenge og det har blitt mye mindre forsinkelser, mens en sitter på venterommet. Anbefaler!!

Nevermindness

Det er bra at man slipper til.Men når man først er der,virker man overflødig.Hva som feiler enn,betyr ingenting.Hva man vil,betyr ingenting.Men pengene vil han ha,enten man ble hjulpet eller ei.

kjekk, hyggelig.flink

men han kommer ofte med lange historier om forskj. tema. da er det lett å komme ut av det du egentlig ville spurt han om.kansje litt mye latter fra han

Tor er kongen av leger i Haugesund!

Så glad for jeg har Tor som fastlege! Mine to aktive sønner har selvsagt også Tor som sin lege! Hadde time hos superlegen i dag.."KOSER" meg virkelig inne i "kontorbulen" til Haugesund`s beste doktor! Smiler og ikke minst LYTTER!

MINUS: Sportytor er 10 år eldre enn meg..Håper han ikke blir førtidspensjonist..

LMV

Ivaretatt

Han har stort sett tid tilå høre etter, og jeg føler meg ivaretatt. Det beste med Tor er at han hjelper meg til å få økt innsikt, og dermed a jeg kan håndtere egen helse bedre.

De Må gjøre noe med håndtering av timebestilling. Svarer ikke på sms før etter en tid, vanskelig med å nå kontoret pr tlf. Det trekker utrolig ned.