Runar Johannessen

Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger
Runar Johannessen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Runar Johannessen

Veldig dyktig fastlege

Runar er en veldig dyktig fastlege som er flink til å stille riktig diagnose. Han er også rask til å henvise til riktig spesialist. Kan anbefales på det varmeste.

Dyktig, kunnskapsrik og står på!

Han er nøye i sine vurderinger og står på for å sende til videre utredning. Man kan ta opp ulike tema under en legetime og han spør og er nysgjerrig og bryr seg.
Jeg er veldig fornøyd!

Faglig dyktig. God lytter.

Han tar seg god tid, er lydhør og spiller på lag med pasienten. Er grundig og samvittighetsfull. Opptrer rolig og er flink til å informere om funn og videre behandling.

Veldig fornøyd!

Grundig og faglig dyktig lege som yter ekstra for å sikre at pasientene får den beste behandlingen. Dessuten en vennlig og sympatisk person.

Veldig bra lege

Blir tatt på alvor og følger opp meget bra.
Meget fornøyd
Eneste er parkering er det litt dårlig med.
Ellers et kjempe flotte lokaler og hyggelige ansatte.

veldig flink lege

Jeg har hatt Runar som min lege i ca 5 år,å han er veldig flink synes jeg. Om han ikke vet svaret på det du lurer på med en gang,så går han inn for å finne svar omgående. Han er også snill og lett å fortelle om problemer du måtte ha. Jeg har hatt flere leger,før jeg kom til Runar,pga flytting mellom kommuner og slikt,å Runar er den beste legen jeg har hatt siden familielegen vår gikk av med pensjon. Dette er en lege jeg kommer til å beholde i mange år fremover.

Lite lydhør og ikke interessert

Jeg opplevde legen som lite lydhør og grundig. Han tok flere prøver, men var lite lydhør ifht min input om hvilke symptomer jeg hadde. Da diagnose endelig ble stilt, var det ikke tilgjengelig timer for oppfølging. Legen virket heller ikke interessert i å følge opp. Jeg endte opp med oppfølging hos Forus akutten.

Stavanger Medisinske Senter fungere greit dersom du bestiller timer frem i tid, men det fungerer svært dårlig dersom du har behov for rask hjelp og oppfølging.

Hjelpsom

Jeg har benyttet meg relativt mye av Runar som fastlege i ti år og opplever at han vurderer problemet grundig, tar deg seriøst, og er løsningsorientert. Med andre ord en lege jeg vil beholde lenge.

Veldig dyktig og service innstilt

Han er fastlege for mine 3 små barn, veldig dyktig lege. Om du trenger ny lege, er det bare å sikre seg en plass om han fremdeles har ledige plasser.

Veldig fornøyd

Runar er hyggelig, lytter, er høflig og tar deg på alvor,. Er veldig fornøyd og vil anbefale ham som fastlege.

Er derimot ikke fornøyd med parkeringsmulighetene ved Stavanger medisinske senter,

God lytter og gir gode tilbakemeldinger

Byttet fra min gamle fastlege som jeg har hatt i ca. 10 år. Hadde ryggplager og min "gamle" fastlege ville kun gi meg piller noe som jeg ikke ville gå på. Byttet til Runar J. og han tok meg alvorlig og fikk meg innlagt så jeg ble ryggoperert etter ca 3,0 mnd. Veldig fornøyd med han som lege. Hele min famile bruker han nå.

Verste legeopplevelse noensinne

Hadde Johannessen som fastlege en kort periode for noen år siden. Gikk som ung kvinne gjennom en tøff periode, men Johannessen var mer opptatt av å kritisere meg for å ikke ha bestilt dobbeltime enn å ta meg på alvor. Gikk derfra i enda verre stand enn da jeg kom inn.

Bra lege

Har vært med Runar for mer en 1 år nå. Veldig dyktig lege. Hjulpet meg mye.

Runar er en lege som vi kan stole på

Han er god til å lytte og han tar min sykdom med alvord.

Den hyggeligste legen jeg har hatt

Runar har vist seg som en meget hyggelig og flink lege. Jeg har vært hos ham en del år nå og er fremdeles fornøyd.

Fornøyd

Har hatt Runar Johannessen som fastlege i noen år nå. Er ikke mye hos legen, men de gangene jeg har vært hos Runar har jeg fått god hjelp. Veldig fornøyd.

Samtidig veldig misfornøyd med parkeringsforholdene hos Stavanger Legesenter!!!

Ikke noe særlig

Benyttet som fastlege et par år men nå er det slutt. Virker som en lege som er mer interessert i å få skrivet noe inn i journalen min. Har 5 besøk hos han, men kun en gang har han faktisk undersøkt noe.

bra lege

Denne legen er flink, hyggelig og seriøs. Jeg er veldig fornøyd.

Flinke lege - fornøyd!

Flink lege som har tatt meg og mitt på alvor. Han tar heller en undersøkelse for mye, enn en for lite - og er heller ikke "redd" for å henvise videre til spesialist.

En lege som ikke var interessert i meg

Hadde denne legen som fastlege i et par år. Det var nok for meg, da jeg ikke ble tatt alvorlig. Han så meg aldri inn i øynene, og bagatelliserte de tingene jeg hadde på hjertet. Sikkert faglig dyktig, men så i hvert fall ikke meg som menneske, hvilket etter min mening er noe av det viktigste en fastlege skal gjøre.