Runar Johannessen

Stavanger Medisinske Senter
Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger
Runar Johannessen er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Runar Johannessen

Faglig dyktig. God lytter.

Han tar seg god tid, er lydhør og spiller på lag med pasienten. Er grundig og samvittighetsfull. Opptrer rolig og er flink til å informere om funn og videre behandling.

Veldig fornøyd!

Grundig og faglig dyktig lege som yter ekstra for å sikre at pasientene får den beste behandlingen. Dessuten en vennlig og sympatisk person.

Veldig bra lege

Blir tatt på alvor og følger opp meget bra.
Meget fornøyd
Eneste er parkering er det litt dårlig med.
Ellers et kjempe flotte lokaler og hyggelige ansatte.

veldig flink lege

Jeg har hatt Runar som min lege i ca 5 år,å han er veldig flink synes jeg. Om han ikke vet svaret på det du lurer på med en gang,så går han inn for å finne svar omgående. Han er også snill og lett å fortelle om problemer du måtte ha. Jeg har hatt flere leger,før jeg kom til Runar,pga flytting mellom kommuner og slikt,å Runar er den beste legen jeg har hatt siden familielegen vår gikk av med pensjon. Dette er en lege jeg kommer til å beholde i mange år fremover.

Lite lydhør og ikke interessert

Jeg opplevde legen som lite lydhør og grundig. Han tok flere prøver, men var lite lydhør ifht min input om hvilke symptomer jeg hadde. Da diagnose endelig ble stilt, var det ikke tilgjengelig timer for oppfølging. Legen virket heller ikke interessert i å følge opp. Jeg endte opp med oppfølging hos Forus akutten.

Stavanger Medisinske Senter fungere greit dersom du bestiller timer frem i tid, men det fungerer svært dårlig dersom du har behov for rask hjelp og oppfølging.