Ingjerd Helene Jøssang

Vågsmyra Legesenter
Boganesveien 31 4020 Stavanger
Ingjerd Helene Jøssang er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ingjerd Helene Jøssang

Seriøs og utrolig dyktig fastlege!

Byttet til Ingjerd etter flere mislykkede fastleger. Har vært syk i 2 år med influensa, lungebettenelse og mye mer. Har aldri blitt tatt ordentlig på alvor og fortsatt å være syk i flere år og aldri fått skikkelig undersøkelse. Da jeg byttet fastlege tok hun en skikkelig undersøkelse og oppfølging med 2 MR timer, mange blodprøver for å sjekke alt! Da jeg fikk kyssesyken, prioriterte hun meg alltid om jeg måtte ha hastetime og fikk meg innlagt når jeg slet med å spise/drikke noe som hjalp, og jeg følte meg frisk etter noen få dager. Tviler noen andre fastleger hadde hjulpet meg så langt! Hun tok også seg tid til å undersøke og henvise meg til lungerønkten og henvisning til sykehus!

Dette er ei skikkelig lege som tar ting på alvor og får deg til å føle deg hørt, trygg og sjekker opp alt du spør om! Beste legen jeg har hatt!

En god lege

Er lyttende og forståelsesfull, samt rolig og behagelig å kommunisere med. Henviser videre dersom nødvendig.

Den beste legen du kan finne

Etter å ha byttet lege pga useriøsitet, fikk jeg Jøssang som lege. Kunne ikke bedt om bedre lege, hun lytter alltid til hva du har å si og prøver å hjelpe på det beste hun kan. Du kan se hun bryr seg masse om pasientene sine. Slepper å ta flere legebesøk for å sjekke et problem. Skulle vært flere leger som henne.

Ingerd helene jøssang

Meget hyggelig og grei,lytter til pasientens innspill,sender deg gjerne til spesialister,røngten osv, eller andre steder om man har behov for det og, hun lytter til dine synspunkter/diagose og aviser det ikke men, korrigerer der hun trenger,og beroliger om man er bekymret.
beste legen jeg har i mange år ,en som jeg føler forstår meg godt.

Tillitsvekkende

God til å lytte. Legen er ydmyk ift å sjekke ting ut (sjekke opplsagsverkopp, ringe sykegus m.m.) når noe er usikkert.