Ingjerd Helene Jøssang

Vågsmyra Legesenter
Boganesveien 31 4020 Stavanger
Ingjerd Helene Jøssang er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ingjerd Helene Jøssang

Den beste legen du kan finne

Etter å ha byttet lege pga useriøsitet, fikk jeg Jøssang som lege. Kunne ikke bedt om bedre lege, hun lytter alltid til hva du har å si og prøver å hjelpe på det beste hun kan. Du kan se hun bryr seg masse om pasientene sine. Slepper å ta flere legebesøk for å sjekke et problem. Skulle vært flere leger som henne.

Ingerd helene jøssang

Meget hyggelig og grei,lytter til pasientens innspill,sender deg gjerne til spesialister,røngten osv, eller andre steder om man har behov for det og, hun lytter til dine synspunkter/diagose og aviser det ikke men, korrigerer der hun trenger,og beroliger om man er bekymret.
beste legen jeg har i mange år ,en som jeg føler forstår meg godt.

Tillitsvekkende

God til å lytte. Legen er ydmyk ift å sjekke ting ut (sjekke opplsagsverkopp, ringe sykegus m.m.) når noe er usikkert.

Fantastisk lege!

Dr. Jøssang anbefales på det varmeste! Hun er faglig dyktig og et varmt medmenneske som tar seg tid til å lytte og som tar deg på alvor! Kunne faktisk ikke vært mer fornøyd med valg av fastlege!:)

Den beste i landet!:)

Hun er for meg ikke bare legen min,hun har vært der igjennom utrolig tøffe tak og alltid hatt tid til meg,hun lytter,er forståelsesfulle,faglig dyktig og et varmt menneske.men det kreves full gjensidig tillit og det har hun gitt meg,ikke alle er som henne og er glad hun er akkurat MIN lege:):)