Ingjerd Helene Jøssang

Boganesveien 31 4020 Stavanger
Ingjerd Helene Jøssang er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ingjerd Helene Jøssang

Ingerd helene jøssang

Meget hyggelig og grei,lytter til pasientens innspill,sender deg gjerne til spesialister,røngten osv, eller andre steder om man har behov for det og, hun lytter til dine synspunkter/diagose og aviser det ikke men, korrigerer der hun trenger,og beroliger om man er bekymret.
beste legen jeg har i mange år ,en som jeg føler forstår meg godt.

Tillitsvekkende

God til å lytte. Legen er ydmyk ift å sjekke ting ut (sjekke opplsagsverkopp, ringe sykegus m.m.) når noe er usikkert.

Fantastisk lege!

Dr. Jøssang anbefales på det varmeste! Hun er faglig dyktig og et varmt medmenneske som tar seg tid til å lytte og som tar deg på alvor! Kunne faktisk ikke vært mer fornøyd med valg av fastlege!:)

Den beste i landet!:)

Hun er for meg ikke bare legen min,hun har vært der igjennom utrolig tøffe tak og alltid hatt tid til meg,hun lytter,er forståelsesfulle,faglig dyktig og et varmt menneske.men det kreves full gjensidig tillit og det har hun gitt meg,ikke alle er som henne og er glad hun er akkurat MIN lege:):)

Beste legen jeg har vært borti!

Hun tar meg alltid på alvor, og tar imot meg på en verdig og respektfull måte hver eneste gang! Hun er en kompetent og dyktig dame som har peiling på det hun driver med. Valget om å ha Jøssang som min lege er et av mine lureste valg!