Arild Kaisen

Torgveien 15 C 4016 Stavanger
Arild Kaisen er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Arild Kaisen

Min fastlege siden 1989

Jeg har alltid vært fornøyd med lege Kaisen.

Til hverdagens plager han Kaisen alltid stilt opp og ikke minst med mine 2 operasjoner for punktert lunge har han vært der.

Da jeg fik kreft stilte han også opp på en veldig positiv måte og har fulgt meg gjennom kemo og strålebehandlinger så vel som relabilitet progressen vi har hatt etterpå

Jeg har Ingen problemer med at gi 5 stjerner

ingen er bedre!

Har hatt kaisen i alle år og er kjempe fornøyd! Minuset er at det er vanskelig og komme igjennom på tlf og til tider lang ventetid på venterommet..Men det er faktisk verdt ventetiden! Han er usedvanlig dyktig i sitt arbeid,har empati,god kommunikasjon med pasientene, tar seg god tid,er nøye,undersøker skikkelig og henviser videre dersom han selv er usikker eller mener det er nødvendig med ekstra oppfølgning! Han har en fin humor og går alltid derfra med en god følelse av og ha blitt sett,hørt og ivaretatt og er alltid trygg på det han konkluderer med.
Alt i alt så kunne jeg ikke bedt om noe mer! Og håper han fortsetter som fastlege i mange år til for den dagen jeg må ha ny lege så sliter jeg!

den beste legen jeg har hatt

Dyktig og grundig lege med god etikk. Empatisk og støttende. Forståelsesfull. Har oppriktig omsorg for pasientene. Fin humor :-)

Verdens beste fastlege

Har hatt Kaisen som fastlege så lenge jeg kan huske og er kjempefornøyd!
Han er en utrolig dyktig lege, faglig oppdatert, tar pasientene på alvor og er ikke redd for å henvise videre dersom han mener dette er nødvendig, resten av peronalet på legekontoret er også veldig hyggelige!
Eneste minuset må være lang ventetid før enn kommer en til lege (på venterommet) og vanskeligheter med å komme igjennom på telefon (dette har blitt bedre den siste tiden etter at enn også kan bestille legetime på internett)

Fantastisk mann

Har hatt Kaisen som fastlege i over 20 år og kan ikke si annet enn at han er fantastisk, alltid ett glimt i øyet samtidig som han tar pasienten på alvor og gjør sitt beste for å finne løsninger til pasientens beste. De ansatte er likeså vennlige og hjelpsomme.

Som andre har påpekt musikken som spilles på venterommet er omtrent det verste med legebesøkene, radioen foretrekkes alltid :)