Arild Kaisen

Tlf: 51 88 33 31 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Arild Kaisen er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Arild Kaisen

Alltid godt mottatt

Grunnet psykisk diagnose har jeg ved to anledninger møtt opp direkte på legekontoret for å få hjelp. Begge gangene har jeg blitt svært godt tatt imot av helsesekretær/sykepleier. Siste gangen kom jeg inn til Kaisen, som er min fastlege. Han tar meg alltid godt i mot, hører etter, lar meg bruke den tiden jeg trenger, og gir meg gode råd. Han ordlegger sine bekymringer på en måte som får meg til å forstå at han bryr seg om meg, og ønsker å hjelpe meg, ikke på en måte som gjør med defensiv og fiendtlig.
Kunne ikke hatt en bedre lege.

Min fastlege siden 1989

Jeg har alltid vært fornøyd med lege Kaisen.

Til hverdagens plager han Kaisen alltid stilt opp og ikke minst med mine 2 operasjoner for punktert lunge har han vært der.

Da jeg fik kreft stilte han også opp på en veldig positiv måte og har fulgt meg gjennom kemo og strålebehandlinger så vel som relabilitet progressen vi har hatt etterpå

Jeg har Ingen problemer med at gi 5 stjerner

ingen er bedre!

Har hatt kaisen i alle år og er kjempe fornøyd! Minuset er at det er vanskelig og komme igjennom på tlf og til tider lang ventetid på venterommet..Men det er faktisk verdt ventetiden! Han er usedvanlig dyktig i sitt arbeid,har empati,god kommunikasjon med pasientene, tar seg god tid,er nøye,undersøker skikkelig og henviser videre dersom han selv er usikker eller mener det er nødvendig med ekstra oppfølgning! Han har en fin humor og går alltid derfra med en god følelse av og ha blitt sett,hørt og ivaretatt og er alltid trygg på det han konkluderer med.
Alt i alt så kunne jeg ikke bedt om noe mer! Og håper han fortsetter som fastlege i mange år til for den dagen jeg må ha ny lege så sliter jeg!

den beste legen jeg har hatt

Dyktig og grundig lege med god etikk. Empatisk og støttende. Forståelsesfull. Har oppriktig omsorg for pasientene. Fin humor :-)

Verdens beste fastlege

Har hatt Kaisen som fastlege så lenge jeg kan huske og er kjempefornøyd!
Han er en utrolig dyktig lege, faglig oppdatert, tar pasientene på alvor og er ikke redd for å henvise videre dersom han mener dette er nødvendig, resten av peronalet på legekontoret er også veldig hyggelige!
Eneste minuset må være lang ventetid før enn kommer en til lege (på venterommet) og vanskeligheter med å komme igjennom på telefon (dette har blitt bedre den siste tiden etter at enn også kan bestille legetime på internett)

Fantastisk mann

Har hatt Kaisen som fastlege i over 20 år og kan ikke si annet enn at han er fantastisk, alltid ett glimt i øyet samtidig som han tar pasienten på alvor og gjør sitt beste for å finne løsninger til pasientens beste. De ansatte er likeså vennlige og hjelpsomme.

Som andre har påpekt musikken som spilles på venterommet er omtrent det verste med legebesøkene, radioen foretrekkes alltid :)

Måtte bytte

Jeg og mine tre barn har brukt Arild Kaisen som fastlege i mange år. Opplevde at når jeg gikk i gjennom journalen til et av barna at opplysningene på flere steder var skrevet i feil journal, hos ei av de andre barna altså.
I tillegg hadde han aldri tid. Det er kjipt når du så godt som alltid må vente en time på grunn av forsinkelser, blir avfeid med fem minutter, og "det går nok over" for så å måtte bestille time et par dager senere for samme sak.
JEg opplevde også å få beskjed om at dersom jeg trengte mer oppfølging i en bestemt situasjon, kunne jeg ringe forusakutten, som er eiet av samme Kaisen. Den er privat og en time koster minst 700 kr. Høyst upassende.

Imøtekommende lege

A.Kaisen er en lege som virkelig bryr seg om pasienten. Beste lege jeg har brukt.

Helt topp lege

En ordentlig lege, ser på problemet å gjør sitt aller beste for å ordne opp i problemet! En helt topp lege, kan anbefalelse på det sterkeste!

Norges beste lege!

Dr.Kaisen er en utrolig kompetent lege, men også en veldig flott person. Veldig dedikert til yrket og alle pasientene sine. Alle som har han som fastlege er kjempe heldige.

Takk dr.Kaisen for alt du gjør for oss

Har gått til ham siden jeg var liten, og han ble fastlegen min da ordningen ble innført. Glimt i øyet, humoristisk, empatisk og tar meg alltid på alvor. Husker situasjonen fra gang til gang, og gjør sitt beste for å hjelpe. En travel mann, men tar seg tid og setter opp til kontroller. Jeg har alltid likt ham, og jeg kommer ALDRI til å bytte!

Bra lege, elendig telefonservice.

Alltid fornøyd etter en time hos legen, blir tatt på alvor og han er en hyggelig lege. Øvrige ansatte er også trivelige. Synd det er så vanskelig å komme gjennom på telefon for timebestilling, det er veldig frustrerende hver eneste gang. Ps: hva med en køordner eller noe?

Veldig fornøyd med legen!

Tar meg alltid på alvor, og følger godt opp.Hyggelig å snakke med.

Dyktig lege

Legen er dyktig, faglig oppdatert.
Legen viser også at kunnskap og erfaring kan være betre den faglige manualen, som f.eks skal følges ved første gangs besøk av gravide.

Godt fornøyd!

Har hatt Kaisen som fastlege 6-7 år, har inntrykk av at han lytter og er interessert i å få ting i gang. Ikke noe problem å anbefale denne fastlegen.
Eneste minuset er at timene stort sett er forsinket, så man må regne med ca 45 min venting dersom man har time etter kl 10.

Videre spilles det Jim Reeves, Sissel Kyrkejbø goes classic with Pan Flutes på repeat ute på venterommet, dette er ofte mye vondere enn det man faktisk skal inn til legen for. Sist jeg var der hadde de heldigvis radioen på istedet.

den mannen jeg stoler mest på

I alle livets voksne faser har jeg kunnet oppsøke og bli møtt , av en profesjonell, kunnskapsrik, empatisk og bitte litt leken kar. som altd har tatt meg på alvor.