Arild Kaisen

Autorisasjon (1985)

Arild Kaisen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Arild Kaisen

Utrolig hyggelig fastlege!

Kaisen er en fantastisk kjekk og flink lege som jeg har gått til i "alle" år, bare synd at en ikke kan si det samme om kontorsøstrene. De er både sure og lite ekspeditte; en føler faktisk at en bryr dem om en må henvende seg dit - det være seg for timebestilling eller prøvetaking... Synd, da dette ødelegger helhetsbildet!

Alltid godt mottatt

Grunnet psykisk diagnose har jeg ved to anledninger møtt opp direkte på legekontoret for å få hjelp. Begge gangene har jeg blitt svært godt tatt imot av helsesekretær/sykepleier. Siste gangen kom jeg inn til Kaisen, som er min fastlege. Han tar meg alltid godt i mot, hører etter, lar meg bruke den tiden jeg trenger, og gir meg gode råd. Han ordlegger sine bekymringer på en måte som får meg til å forstå at han bryr seg om meg, og ønsker å hjelpe meg, ikke på en måte som gjør med defensiv og fiendtlig.
Kunne ikke hatt en bedre lege.

Min fastlege siden 1989

Jeg har alltid vært fornøyd med lege Kaisen.

Til hverdagens plager han Kaisen alltid stilt opp og ikke minst med mine 2 operasjoner for punktert lunge har han vært der.

Da jeg fik kreft stilte han også opp på en veldig positiv måte og har fulgt meg gjennom kemo og strålebehandlinger så vel som relabilitet progressen vi har hatt etterpå

Jeg har Ingen problemer med at gi 5 stjerner

ingen er bedre!

Har hatt kaisen i alle år og er kjempe fornøyd! Minuset er at det er vanskelig og komme igjennom på tlf og til tider lang ventetid på venterommet..Men det er faktisk verdt ventetiden! Han er usedvanlig dyktig i sitt arbeid,har empati,god kommunikasjon med pasientene, tar seg god tid,er nøye,undersøker skikkelig og henviser videre dersom han selv er usikker eller mener det er nødvendig med ekstra oppfølgning! Han har en fin humor og går alltid derfra med en god følelse av og ha blitt sett,hørt og ivaretatt og er alltid trygg på det han konkluderer med.
Alt i alt så kunne jeg ikke bedt om noe mer! Og håper han fortsetter som fastlege i mange år til for den dagen jeg må ha ny lege så sliter jeg!

den beste legen jeg har hatt

Dyktig og grundig lege med god etikk. Empatisk og støttende. Forståelsesfull. Har oppriktig omsorg for pasientene. Fin humor :-)