Knut Vermund Karlsen

Tasta legesenter

1982

Tasta legesenter Telefonnummer51 54 52 5051 54 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tastatunet 1-3 4027 Stavanger
Knut Vermund Karlsen er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Knut Vermund Karlsen

Har brukt Dr Karlsen i ca 40 år. Har aldri gått derifra med ubesvarte spørsmål.
Tar seg alltid tid til å lytte og gjør det han kan for å forstå problemene.
Likeså er de ansatte på kontoret veldig hyggelig og imøtekommende.
Den dagen Knut Karlsen blir pensjonist vet jeg ikke hvor jeg skal gå

En fantastisk lege!

Jeg og mine 3 barn har hatt Dr Karlsen i over 30 år, og kan ikke få skryte nok. Han tar seg alltid tid og følger veldig godt opp. Damene i resepsjonen har jeg og bare godord om, de er alltid imøtekommende både på telefon og i resepsjonen. Får alltid time på dagen om det er noe som haster.. Topp Legesenter på alle måter :-)

Kunne ikke ha vært bedre !

Dr. Karlsen må være den perfekte medisiner.

Han er profesjonell, men samtidig et varmt empatisk menneske med omsorg som går langt ut over det normale for enhver yrkesutøver.
Utstråler trygghet og er ydmyk i forhold til hvordan han møter en som pasient.
Lyttende, positiv og alltid tydelig i forhold til hva som kan gjøres og hvordan det gjøres.
Personalet gjenspeiler atmosfæren og er alltid profesjonelle, men tar seg tid til å behandle pasienter som mennesker og med varme og respekt.
Jeg anser meg som kjempeheldig som har fått Dr. Karlsen som lege og han har uten tvil reddet mitt liv, ikke bare en, men flere ganger.

Fantastisk lege som står på for å hjelpe sine pasienter. Flink til å henvise videre dersom det er behov. Lytter til pasientene og du sitter igjen med følelsen av å bli trodd, og tatt seriøst. Er det tvil rundt "diagnosen" slår han opp i bøker og på data, dette vil han finne ut av. Veldig hyggelige damer i resepsjonen også.
Anbefales!

Utmerket lege

Jeg har hatt Karlsen som lege nesten hele livet og er veldig fornøyd med han. Han tar seg alltid tid til å lytte og gir alltid relevant hjelp. Anbefales hvis du bor i Tastaområdet.