Inger Klippen

Hanaveien 17 4327 Sandnes
Inger Klippen er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Inger Klippen

Flink lege

Inger lytter, kommer med forslag, er empatisk og forståelsesfull. Har bred erfaring.
Til tider har hun tydeligvis liten tid, hun kikker på klokken og indikerer at nå må du gå.
Ti-femten minutter er ikke alltid nok når man har en lang liste med spørsmål.

Inger Klippen er faglig dyktig, og har mye empati. Hele familien har henne som fastlege, og er like fornøyd hver gang vi har vært hos henne. Hun snakker som om hun virkelig bryr seg om deg, tar problemstillingen på alvor.
En flott lege som anbefales på det sterkeste.

Direkte og snakker fra leveren

Faglig dyktig, men er veldig direkte og en bør helst tåler at hun snakker uten noen form for psykologi.
Er mer nedbrutt enn følt meg hjulpet og tatt vare på etter en time på kontoret hennes,
Vurderer å bytte fastlege.

En lege til å stole på , proff og omsorgsfull

Lytter til meg som pasient, gir hjelp og ordner opp. Er veldig glad at jeg byttet fast lege for noen år siden og fikk denne dyktige legen.
Føler meg i trygge hender

Utrolig dyktig, engasjert og omsorgsfull lege!

Inger har alltid gitt meg gode råd, veiledning og ikke minst fantastisk behandling. Anbefaler henne på det sterkeste. En lege som jeg har 100% tillit til!

Verste legen eg har sett

Har vært 2 ganger hos denne legen siden fastlegen min var borte og trengte akuttsjekk. Begge gangene hun har ikke svart på spørsmålene , og starter å snakke uten å høre meg alt. Mens jeg har spørsmål på tunga , hun står opp og åpner døren .Hva slags lege gjør slik
Legen bør høre sin pasient uansett om det er fast pasient eller ikke.
De alle gode meldingene som andre har skrevet , gir meg spørsmål om hvorfor hun har gjort dette mot meg . Kanksje hun bare er god og gir god tid og hører godt på norske ? og ikke andre ?

Super lege!

Jeg har fra første stund vært super fornøyd med Inger Klippen som min fastlege. Hun tar meg på alvor, lytter på det jeg har å si og gir meg anbefalinger som har funket bra for meg. Hu opptrer raskt om jeg ønsker videre henvisninger, og hjelper meg med alt jeg trenger. Jeg føler også hun tar seg godt tid til meg (noen gange føler jeg at andre leger har prøvd å bli kvitt meg før neste pasient skal ha time).
Hun husker tidligere samtaler, og du får en følelse av å ha kjent henne i lang tid, noe som videre gir deg en trygghet med det du føler og sier.
Jeg vil virkelig anbefale Inger Klippen!

Kjempe dyktig lege

Dr Klippen er faglig dyktig og tar seg veldig god tid til å lytte til pasienten. Ganske åpen mht til behandlings typer. Husker de små detaljene om pasientene som gjør at du føler deg, føles som en har kjent henne lenge. Tar seg god tid. Kan anbefales på det varmeste :-)

Inger er den beste legen jeg har hatt

Jeg var heldig å ha Inger klippen under mitt første svangerskap der jeg opplevde mye stress i hverdagen og var totalt utslitt. Inger var virkelig min engel med oppmuntrende samtaler og god oppfølging. Inger har alltid et godt humør, og husker hva vi snakket om sist. Jeg anbefaler henne absolutt.

Beste legen jeg har hatt

Etter å hatt et par leger jeg ikke var fornøyd med var jeg glad da Hanadalen legesenter åpnet sin praksis og det bare var å velge og vrake blant de 3 legene som holdt til der. Etter å ha søkt litt på nettet falt valget på Inger Klippen, og det valget var jeg veldig fornøyd med.

Jeg går sjelden til legen, men når jeg først går ønsker jeg å få gode råd og å bli tatt på alvor. Det føler jeg at jeg har blitt de gangene jeg har vært hos Dr Klippen.

Hun har erfaring innen ortopedi, og med et kne som nærmer seg utslitt var hun den første fastlegen jeg har vært hos som forstod mitt problem og ga meg alternativer for hvordan jeg kan takle mine problemer.

Jeg må dessverre nå bytte fastlege på grunn av flytting til en annen del av landet, men det er ikke noe jeg gjør med lett hjerte.

Anbefaler Inger Klippen på det sterkeste.

Kjempe dyktig!

Inger er kjempe flink, hun tar ting på alvor og tar tak i det med en gang:)

Proff og menneskelig

En lege som er lett å like både faglig og som person.
Viser genuin omsorg og interesse.

meget bra

Veldig flink til å lytte. Interessert i deg som den personen du er.
Hun tar seg god tid til å lytte på det du sier.

Beste kaptein på skuta sålangt! Men mye tid å komme igjennom på tlf.

Jeg kom til Inger Klippen med rygsekken full av 20 år i psyktriatrien.
Sent utredet autisme diagnose og 6 forskjellige medisiner.

Gruet meg utrolig mye til første lege time da jeg er vant til at dem gir opp eller gir sterkt utrykk for at du er "to much work".

Men møtet med denne legen ga meg en virkelig positiv overraskelse!

Hun hadde lest papirer på forhånd, snakket til meg med verdighet og respekt og ga meg nesten følelsen av at vi hadde kjent hverdandre lenge og at min sykdomsproblematikk var reneste plankekjøring og jeg følte meg i virkelig trygge hender.

Ikke minst overrasket hun meg med og klart å si ifra hvilke medisiner min psykriater må fortsette og ha ansvar for, hvilken rolle, plikter og funksjon øvrige instanser skal ha overfor meg.. etc.etc.

Hun kommuniserte raskt med miljøtjenesten, hjemmetjenesten og min psykriater og etter 2 lege time var alt på plass.. Og jeg er somregel vant med 6mnd prøvetid når jeg får meg ny lege..

Veldig dyktig lege - Kan anbefales på det sterkeste

Jeg har hatt Inger Klippen som fastlege i flere år, og hun er svært dyktig. Hun er flink til å lytte, og er ikke av den typen lege som automatisk vet hva som er best for pasienten, uavhengig av hva pasienten synes selv.

Lege med smil og omsorg

haster sjelden, smiler når hun ser deg selv om det ikke er din tid enda,lytter, foreslår tiltak og har blikkkontakt hele seansen gjennom. Gode råd og rask ekspedering, om noe ikke virker 1.gang så prøver vi om det kan være noe annet- gir ikke opp.

Koselig og faglig dyktig

Jeg har nå byttet til Inger Klippen. Veldig bra lege, anbefales på det sterkeste. Hyggelig og koselig,og ikke minst virker som hun har stålkontroll på det faglige. Hun er ærlig og tydelig og lett å snakke med.