Inger Klippen

Hanadalen Legesenter

Hanaveien 17 4327 Sandnes
Inger Klippen er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Inger Klippen

Inger Klippen er faglig dyktig, og har mye empati. Hele familien har henne som fastlege, og er like fornøyd hver gang vi har vært hos henne. Hun snakker som om hun virkelig bryr seg om deg, tar problemstillingen på alvor.
En flott lege som anbefales på det sterkeste.

Direkte og snakker fra leveren

Faglig dyktig, men er veldig direkte og en bør helst tåler at hun snakker uten noen form for psykologi.
Er mer nedbrutt enn følt meg hjulpet og tatt vare på etter en time på kontoret hennes,
Vurderer å bytte fastlege.

En lege til å stole på , proff og omsorgsfull

Lytter til meg som pasient, gir hjelp og ordner opp. Er veldig glad at jeg byttet fast lege for noen år siden og fikk denne dyktige legen.
Føler meg i trygge hender

Utrolig dyktig, engasjert og omsorgsfull lege!

Inger har alltid gitt meg gode råd, veiledning og ikke minst fantastisk behandling. Anbefaler henne på det sterkeste. En lege som jeg har 100% tillit til!

Verste legen eg har sett

Har vært 2 ganger hos denne legen siden fastlegen min var borte og trengte akuttsjekk. Begge gangene hun har ikke svart på spørsmålene , og starter å snakke uten å høre meg alt. Mens jeg har spørsmål på tunga , hun står opp og åpner døren .Hva slags lege gjør slik
Legen bør høre sin pasient uansett om det er fast pasient eller ikke.
De alle gode meldingene som andre har skrevet , gir meg spørsmål om hvorfor hun har gjort dette mot meg . Kanksje hun bare er god og gir god tid og hører godt på norske ? og ikke andre ?