Inger Hovland Oftedal

Autorisasjon (2005)

Inger Hovland Oftedal er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Inger Hovland Oftedal

Beste legen som finnes !

Jeg har hatt Inger som fastlege i mange år og kunne ikke hatt en bedre lege. Uansett hvilken grunn, stort eller smått, så viser hun oppriktig interesse for det du kommer der for. Hun tar seg god tid når det trengs, er forståelsesfull og samtidig veldig ærlig og klar. Ved den minste tvil henviser hun deg videre, og hun kjemper for deg om du har blitt dårlig behandlet eller ikke har fått den hjelpen du trenger.
Hun har i flere år hjulpet meg med både fysiske og psykiske problemer og er like god enten det er kroppen eller hodet som trenger hjelp !
Rett og slett ei fantastisk dame og jeg er glad for at jeg alltid føler meg i trygge hender.

Bedre fastlege kunne jeg ikke fått........

Utrolig kunnskapsrik og alltid nysgjerrig på nye ting. Etter å ha vært pasient i mange år, vet jeg at jeg kunne ikke vært mer heldig enn å komme til henne. Lyttende, interessert og inkluderende, jeg føler alltid at "pasienten" er i fokus. Og - Inger Klippen sender oss videre til spesialister - (en blir ikke avspist med tablettkur og dette går nok over) om/når alvoret setter inn.

Beste legen i landet

Utrolig dyktig, snill og omsorgsfull person, du kommer på besøk å er kansje syk og gretten, men drar ut derifra med et smil! #ingerklippenforstatsminister

Super

Har alltid tid. Lytter, gir konstruktiv tilbakemelding. Søker info der hun trenger og har mye empati samtidig som hun ikke duller med oss

Tryg og veldig kunnskapsrik

Vi er veldig fornøyde, meget kunnskapsrik og behagelig, har alltid tid til pasienten, bruker tid på pasienten, Veldig sjekket og behagelig