Anne-Kari Korsæth

Soltunvegen 8 4050 Sola
Anne-Kari Korsæth er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Anne-Kari Korsæth

Min fastlege gjennom oppveksten

Anne var min lege igjennom hele oppveksten (0-19 år). Har alltid vært fornøyd med henne, uansett sykdom/tilstand. Hun lytter, er forståelses-/omsorgsfull og samtidig profesjonell. Anbefales på det sterkeste. Kan ikke si noe om service-nivået på legesenteret, siden det er ca 8 år siden jeg sist var der.

Hvor er hun?

Maaange år siden jeg sist så min fastlege, alle mine henvendelser har blitt håndtert av hennes kolleger. Men til gjengjeld har jeg alltid blitt hjulpet.

veldig flink og sympatisk lege

Anne - Kari Korsæth opplever jeg som dyktig, nøye, vennlig, lyttende og fullstendig tilstede for pasienten

Fantastisk!

En lege med respekt for sine pasienter. Veldig "tilstede" og tar seg god tid til å lytte. Utrolig dyktig. Ydmyk når det er noe hun er usikker på- det gir trygghet. Kjempeflink med barn! Stiller veldig opp. Meget takknemlig for å ha akkurat denne legen som min fastlege.

En lege med omsorg, medmenneskelighet og fasthet.

Korsæth er en fantastisk god lege med hjerte for sine pasienter og en lidenskap for sitt yrke. Hun gir deg behandlingen du trenger raskt, effektivt og alltid med et smil.