Anne-Kari Korsæth

Sola legesenter DA

1985

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sola legesenter DA
Soltunvegen 8 4050 Sola
Tlf: 51 64 67 67 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne-Kari Korsæth er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Anne-Kari Korsæth

Dyktig lege!

Har hatt Anne Korsæth som lege så lenge jeg kan huske (er nå 25 år). Jeg er kjempefornøyd! Hun er dyktig, hyggelig og trygg. Hvis hun ikke har tid til å ta meg inn får jeg en flink kollega i stedet.
Jeg er også fornøyd med Sola legesenter generelt. De svarer alltid raskt på elektroniske henvendelser og gir god hjelp på telefon, selvom det forståelig nok kan være litt telefonkø.

Min fastlege gjennom oppveksten

Anne var min lege igjennom hele oppveksten (0-19 år). Har alltid vært fornøyd med henne, uansett sykdom/tilstand. Hun lytter, er forståelses-/omsorgsfull og samtidig profesjonell. Anbefales på det sterkeste. Kan ikke si noe om service-nivået på legesenteret, siden det er ca 8 år siden jeg sist var der.

Hvor er hun?

Maaange år siden jeg sist så min fastlege, alle mine henvendelser har blitt håndtert av hennes kolleger. Men til gjengjeld har jeg alltid blitt hjulpet.

veldig flink og sympatisk lege

Anne - Kari Korsæth opplever jeg som dyktig, nøye, vennlig, lyttende og fullstendig tilstede for pasienten

Fantastisk!

En lege med respekt for sine pasienter. Veldig "tilstede" og tar seg god tid til å lytte. Utrolig dyktig. Ydmyk når det er noe hun er usikker på- det gir trygghet. Kjempeflink med barn! Stiller veldig opp. Meget takknemlig for å ha akkurat denne legen som min fastlege.

En lege med omsorg, medmenneskelighet og fasthet.

Korsæth er en fantastisk god lege med hjerte for sine pasienter og en lidenskap for sitt yrke. Hun gir deg behandlingen du trenger raskt, effektivt og alltid med et smil.