Torleiv Kvalvik

Autorisasjon (1982)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Markedet Legesenter Telefonnummer52 72 29 1752 72 29 ...
Skåregata 92 - 4. etg 5528 Haugesund
Torleiv Kvalvik er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Torleiv Kvalvik

Fantastisk

Lytter, forstår, henviser og samtaler med deg etter hva du måtte behøve. Reflektert og flink.
Han kan virke litt "alvorlig" som førsteinntrykk, men når man lærer han å kjenne er han ikke det likevel. Jeg, mannen min og begge barna mine er veldig fornøyde.

Hensynsfull og tillitsvekkende lege

Har hatt Torleiv som fastlege så lenge jeg kan huske og har alltid opplevd å bli tatt seriøst. Har alltid blitt henvist til de spesialistene jeg ber om og Torleiv følger opp på en flott måte. Gjennom flere sykdomsperioder med blant annet kreft og andre mindre alvorlige sykdommer har jeg alltid mottatt god hjelp og oppfølging. Legen kan så og si alltid motta meg samme dag om man ringer tidlig og i verste fall dagen derpå. Om ikke Torleiv er tilgjengelig blir man kjapt tatt imot av de andre legene på kontoret samme dag. Personalt i resepsjonen og på labben er også hyggelige og imøtekommende og setter alltid nåla på første forsøk. Man blir også alltid tatt imot til korrekt tid, samt at undersøkelsene ikke tar i overkant lang tid. Torleiv tar seg alltid tid til å høre ut alle problemer og symptomer og setter raskt i gang med behandling.
Vil absolutt anbefale Torleiv Kvalvik!

Veldig dyktig lege!

Veldig fornøyd med hvordan Dr. Kvalvik møtte meg da jeg kom på kontoret hans. Han var hyggelig, imøtekommende og tok mine plager seriøst. Han iverksatte så de tiltak som for meg virket fornuftige og fulgte godt opp behandlingen. Jeg kommer ikke til å bytte til en annen lege.

Dyktig lege og trivelig kar

Har hatt Kvalvik som bedriftslege i mange år. Nå som fastlege. Mitt inntrykk er at han er seriøs og gjør en grundig undersøkelse og en fin oppfølging når det har vært nødvendig.

En kjempe lege

Har gått til Kvalvik siden han begynnte som sjømannslege å har bare gode erfaringer med ham, er rask å sende deg videre om det er noe som trenger ekspert hjelp, ct, røngten osv. En seriøs mann som tar pasienten på alvor