Torleiv Kvalvik

Skåregata 92 - 4.etg- 5528 Haugesund
Torleiv Kvalvik er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Torleiv Kvalvik

Veldig dyktig lege!

Veldig fornøyd med hvordan Dr. Kvalvik møtte meg da jeg kom på kontoret hans. Han var hyggelig, imøtekommende og tok mine plager seriøst. Han iverksatte så de tiltak som for meg virket fornuftige og fulgte godt opp behandlingen. Jeg kommer ikke til å bytte til en annen lege.

Dyktig lege og trivelig kar

Har hatt Kvalvik som bedriftslege i mange år. Nå som fastlege. Mitt inntrykk er at han er seriøs og gjør en grundig undersøkelse og en fin oppfølging når det har vært nødvendig.

En kjempe lege

Har gått til Kvalvik siden han begynnte som sjømannslege å har bare gode erfaringer med ham, er rask å sende deg videre om det er noe som trenger ekspert hjelp, ct, røngten osv. En seriøs mann som tar pasienten på alvor

Kald, virker lite interessert

Han er kald, bryr seg tilsynelatende seg ikke om deg. Virker lei jobben, gammeldags. Men er sikkert et snilt menneske, men våger ikke å vise følelser. Tjapt ferdig, ser deg lite i øynene, ser mye ryggen! Er du skikkelig forkjølet, feber og slakk, kommer du fort til. Ønsker du noe, og han mener det er unødvendig, får du rett og slett ikke den tjenesten. Burde ha kuttet han ut, orker ikke, er der sjeldent ( burde vært der oftere, har hatt kreft). Er blitt han anbefalt, folk skryter, så det kan jo hende jeg må skjerpe meg............

Seriøs og dyktig.

Har gått til Kvalvik i ca 10 år og har alltid blitt tatt seriøst. Han har oppdaget flere ting andre leger ikke brydde seg med å sjekke og har blitt blitt henvist flere ganger og fått oppfølging personlig per brev og telefon hvis han ikke kunne svare meg på kontoret.
Kan virke streng, men tar meg og min helse veldig seriøst.