Torgeir Gilje Lid

Tlf: 51 91 70 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torgeir Gilje Lid er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Torgeir Gilje Lid

Best

Har hatt ham i mange år, vil ikke bytte. Jeg blir tatt på alvor og får alltid hjelp. Ofte venting, men han er verd å vente på, veldig effektiv. Flink til å lytte. Bruker elektroniske medier der det er mulig, så man ikke alltid trenger å møte opp. Han er vanskelig tilgjengelig fordi han har mange jern i ilden og bidrar til folkehelsen på mer enn én måte (forskning m.m.). Men jeg er ikke hos legen mer enn 0,5-1 ganger i året og har som regel tid til å vente.

En imøtekommende og dyktig lege

Lett å snakke med, gir trygghet, og føler at jeg blir hørt. Tar seg tid, er grundig, og gjør derfor ingenting at det kanskje blir litt venting.
Ønsker å ha ham som fastlege så lenge jeg kan :)

Beste fastlegen i Rogaland

Gilje Lid var vikar for min daværende fastlege en gang for mange år siden. Etter besøket hos ham var jeg rask med å bytte.
Årsaken til det var at han tok tid til å lytte og sette seg inn i mitt problem/anliggende; Gilje Lid tok meg på alvor (Og det har han fortsatt med.)

En litt negativ ting når en oppsøker Gilje Lid er at en kan regne med noen minutters ekstra ventetid; jeg ser det som prisen en må betale for fastlegen som har tid til MEG.

Overskriften: 'Beste fastlegen i Rogaland' var det en spesialist på SUS som hevdet til meg. Om jeg ikke har noen forutsetning til å mene noe om den uttalelsen, kan jeg i allefall si at min erfaring er udelt positiv.
Jeg er svært fornøyd med Torgeir Gilje Lid som fastlege.

En å stole på

Har hatt forskjellige leger som jeg av ulike grunner har vært mindre fornøyd med. Møtte dr. Lid som vikar en gang, og ble allerede etter en akuttime slått av hans sympatiske, behagelige og pedagogiske væremåte. Han er en jeg stoler på når det gjelder svært private spørsmål, og er dessuten lydhør for tilbakemelding om jeg er betenkt ift hans vurdering. Da han har en del prosjekt på gang kan man fort få en av hans (dyktigek) vikarer, men hvis man bestiller i god tid eller er inne i en tung situasjon ser det ut til at man får oppfølging fra "sjefen sjøl".

Den verste legen jeg har hatt

Min opplevelse var at dette er en lege som ikke er så opptatt av å lytte. Heller ikke forklare eller finne årsaker. Den livstrøtte holdningen hans gjorde ikke saken bedre, opplever legen som meget negativ på alle måter. Måtte bytte fastlege etter flere ubehagelige besøk. Mitt inntrykk er at dette ikke er en som ivaretar sine pasienter.

Dårlig

Overvurderer egen evne i forhold til diagnose, der han heller burde henvist til spesialist. Uinteressert.

En av de beste

Torgeir Gilje Lid er en av de beste legene jeg har verrt hos. Han gjør at du føler deg trygg

En lege som tar deg på alvor

Gilje Lid har vært min fastlege i mange år, han er en lege som jeg absolutt kan anbefale til andre.

Fikk en "smakebit"på god lege som dessverre var fulltegnet

Lyttende og omsorgsfull lege som de få ganger jeg hadde anledning å få komme til ham alltid var godt oppdatert på min situasjon. (dog alltid veldig forsinket, men verd å vente på)Bryr seg virkelig.

Det var en nedtur å bli henvist til nyutdannet ung lege,så må prøve et legebytte andre steder da jeg ønsker en lege som også har noen år på nakken. Trist da legesenteret er effektivt og lett tilgjengelig.

Takknemlig for å ha denne legen!

Vist en er ute etter piller for å ruse seg, så er ikke dette legen for deg. Vil du derimot ha en lege som tar deg på alvor, lytter og bruker tid på å faktisk kurere problemene så er dette mannen.
Selv har jeg vært LAR pasient i årevis og det finnes ingen andre leger som bruker så mye tid på å involvere seg i behandling, oppfølging og møter. Så er han også veldig kunnskapsrik, og er stadig ute å oppdaterer seg med nye kunnskaper..

Så er dette din lege, se på deg selv som heldig...

Best

Gilje Lid er en engasjert lege som snakker like ærlig som han lytter. Trodde ikke slike leger fantes før jeg traff på en. Han er en av de få legene som har forstått at en lege lettest helbreder en pasient hvis han nøye hører etter hva problemet kan være. Han virker dessuten årvåken på de indirekte årsaker til en sykdom istedenfor å bare lange ut dop.

Svært kompetent

Fristet til å skrive masse "vas" slik at han ikke får for stor pågang av nye pasienter. Vil helst "ha ham for oss selv". Men, må vel væreærlig: Flink - flinkere - flinkest.

En virkelig LEGE, Som bryr seg om sine passienter

En kompetent lege, den beste legen jeg har hadd.!!

Stavangers beste lege

Faglig dyktig, klok, ser hele pasienten, tar seg tid.

EN veldig sympatisk og aktiv lege, som har gjennomtenkte forslag!

Dr. naturmedisin?

Tyr ofte til "venter-og-ser", eller "det-går-nok-over-av-seg-selv".