Torgeir Gilje Lid

Klubbgata 5 4013 Stavanger
Torgeir Gilje Lid er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Torgeir Gilje Lid

En å stole på

Har hatt forskjellige leger som jeg av ulike grunner har vært mindre fornøyd med. Møtte dr. Lid som vikar en gang, og ble allerede etter en akuttime slått av hans sympatiske, behagelige og pedagogiske væremåte. Han er en jeg stoler på når det gjelder svært private spørsmål, og er dessuten lydhør for tilbakemelding om jeg er betenkt ift hans vurdering. Da han har en del prosjekt på gang kan man fort få en av hans (dyktigek) vikarer, men hvis man bestiller i god tid eller er inne i en tung situasjon ser det ut til at man får oppfølging fra "sjefen sjøl".

Den verste legen jeg har hatt

Min opplevelse var at dette er en lege som ikke er så opptatt av å lytte. Heller ikke forklare eller finne årsaker. Den livstrøtte holdningen hans gjorde ikke saken bedre, opplever legen som meget negativ på alle måter. Måtte bytte fastlege etter flere ubehagelige besøk. Mitt inntrykk er at dette ikke er en som ivaretar sine pasienter.

Dårlig

Overvurderer egen evne i forhold til diagnose, der han heller burde henvist til spesialist. Uinteressert.

En av de beste

Torgeir Gilje Lid er en av de beste legene jeg har verrt hos. Han gjør at du føler deg trygg

En lege som tar deg på alvor

Gilje Lid har vært min fastlege i mange år, han er en lege som jeg absolutt kan anbefale til andre.