Stian Ellingsen Lobben

Autorisasjon (2007)

Stian Ellingsen Lobben er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stian Ellingsen Lobben

En veldig dyktig lege

Stian er en dyktig lege.
Han er forståelsesfull og lett å kommunisere med.
Han tar etter min erfaring pasientene sine på alvor
Han følger opp henvisninger og medisiner.
Jeg kjenner meg godt ivaretatt i min sykdomssituasjon og jeg kjenner meg trygg på de helsefaglige vurderinger Stian gjør..<3
Terningkast 6....

Faglig dyktig, men ikke sterk på kommunikasjon

Stian er dyktig i faget sitt, men er ikke den beste på kommunikasjon. Finn ut på forhånd nøyaktig hva du lurer på, for han vil sjelden utdype mer enn minimum om din tilstand. I mitt tilfelle føler jeg at han antar at jeg har mer kunnskap om almennmedisin enn det som er tilfelle. Jeg har lært meg å spørre og grave om alt jeg lurer på. Pass på at du formidler nøyaktig hva du trenger for å være komfortabel. Har intet å utsette på noe annet.

En god fastlege

En god og hyggelig faslege i en passende alder som betyr at han har erfaring og samtidig er moderne. Han vet når du må gå til spesialist og kan faget sitt godt. Så jeg anbefaler Stian ;-)

Empatisk og dyktig lege

Har brukt denne legen i snart 3 år. Beste legen jeg har hatt. Enkelt å få timer, god oppfølging og profesjonell oppfølging. Særs dyktig.

gREI Å PRATE MED MEN MED MIN SYKDOM SÅ HAR JEG VÆRT EN PRØVEKANIN PÅ MANGEN MEDISINER.

Virker som en grei kar å rate med men ikke peiling på hva han skal gjøre til tider og det er frustrerende for meg som sitter med problemet. Vært sykemeldt i 1 år straks og ikke bedre men verre men så skal jeg plutselig i jobb i en verre stand e det jeg var når jeg kom til han, derfor skifter jeg lege i håp om en som vet mer om min sykdom enn han. ingenting vont å si om han men burde sette seg mer inn pasientens sykdom og bakgrunnshistorien.

Takk for meg!!!....