Stian Ellingsen Lobben

Autorisasjon (2007)

Stian Ellingsen Lobben er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stian Ellingsen Lobben

Vanskelig mann å kommunisere med

Jeg har gått til Stian et par ganger og allerede nå kvier jeg meg til en ny time. Jeg opplever han som vanskelig å kommunisere med, preget av hektisk hverdag noe som gir en følelse av hastverk når jeg er hos han. Jeg opplevde at det var litt om å gjøre å bli ferdig med saker og litt mistro til det jeg forklarte. Jeg pleier ikke å gå så ofte til lege heldigvis. Men jeg skulle gjerne følt at jeg ble tatt på alvor når jeg først hadde en time. Jeg venter bare på at det blir ledig hos andre leger slik at jeg får byttet.

Lege som ikke gir opp

En flott lege som lytter, gir råd, guider, og tar deg alvorligt.
Må kanskje guide han litt til å skjønne hva en skal hjelpe deg med, men når det først er unnagjordt, så vil all fremtidig behandling gå knirkefritt med, stor kunnskap og respekt for det han driver med.
Stå på :)

Den beste

Dr.Lobben er en vennlig,tålmodig og kunnskapsrik person som lytter og gir tilbakemelding og tar deg på alvor.
Han gir deg trygghet og respekt.Holder til i et moderne legesenter med flere leger som har eget labratorie.Han sender deg videre til spesialist,, eller annen utredning hvis han vurderer dette som nødvendig.
Jeg er veldig fornøyd med min lege.

Anbefales på det sterkeste !

Får ikke skrøydet nok av denne legen . Er rolig og behagelig å snakke med. Føler alltid at han har god tid og tar ting seriøst

Vi kommuniserer godt,en trivelig kar som tar deg seriøst.

Lun humor,slapper av i hans nærvær.fremleggelse av pasients(les min)sak overfor omverdenen er enestående!At han er faglig dyktig vet jeg mindre om,men har inntrykk av det.