Jan Erik Lura

Soltunvegen 8 4050 Sola
Jan Erik Lura er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Jan Erik Lura

Flink og grundig lege

Jeg ble overført til dr. Lura etter at min tidligere fastlege ble pensjonist - flaks! En lege som tar seg tid til å høre og flink til å forklare. Absolutt en av de beste.

Dyktig og omsorgsfull lege

Jeg har hatt Dr. Lura i noen år nå og han er veldig bra! Han tar seg tid til å høre og flink til å finne ut problemene.

Jeg opplever han ganske morsom, selv om han kan virke sær. Jeg kan ikke si noe mer enn at han er veldig dyktig!!

Dyktig og grundig lege. Ikke var som første inntrykk

Ved første inntrykk kan Dr Lura av og til virker litt skremmende nå han roper opp ditt navn og henter deg til kontoret. Ikke la deg skremme. Jeg har opplevd at han er oppriktig engasjert i å finne ut av hva som feile deg og gjøre deg frisk. Han bruker tid med pasientene og er veldig flink til å forklare hva som er galt.

Jeg også opplever hele legekontor til å være veldig bra og med hyggelige administrasjon og laboratorier personnel.

Helt i toppen

Vil anta at dr. Lura ville ha vært helt i toppen om det skulle vært kåring av beste fastlege i Norge. På plussiden kan nevnes:
-Grundig
-Respekt
-Tar seg tid
-Løser det meste
-En lun, flott lege

Minus:
Kan virke uengasjert, men se på plussiden så finner en ut at han er det stikk motsatte.

Har hatt Lura som lege i 25 år, er nå 50 og håper på 50 til.

Alltid tid til å lytte

Dyktig lege som hjelper å finne ut av sykdommer , forklarer bivirkninger, har alltid tid til meg. Er også veldig fornøyd med legekontoret ellers, både sykepleiere og de andre legene