Jan Erik Lura

Sola Legesenter

Autorisasjon (1984)

Ingen på venteliste

Sola Legesenter Telefonnummer51 64 67 6751 64 67 ...
Ljosheimvegen 12 4050 Sola
Jan Erik Lura er en av 22 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Jan Erik Lura

Trygg og kunnskapsrik.

Jan Erik Lura er trygg på fagkunnskap så som kunnskap på forkjølelse, RS-virus, influensa, og nå Corona / Covid-19. Han er responsive og omgjengelige i tillegg til å vise omtanke og medmenneskelighet. Jeg er veldig godt fornøyd med å ha han som fastlege.

Super lege

He is my one snd only Doctor for more than 35years. He knows my probkems thoroughly and listens to tgem and treats accordingly. Now they moved away from the old place which i have no problem with. New place nice too.The staff veey kind and understanding and helful. If you want live have Dr.Lura as your fast Doctor. Good luck Dr.Lura and team.

Lyttende, profesjonell og meget imøtekommende

Har hatt Dr Lura som fastlege i mange år og sist jeg var der så har noe skjedd til det mye bedre. Følte at det var god kjemi mellom lege og pasient.

Flink og veldig nøye i sin jobb

Familien min og jeg har bruk Dr. Lura i 5-6 år.
Opplever han som veldig nøye i sitt arbeid, og flink til å fortelle og forklare rund medisinbruk og sykdommer.
Kan av og til være noe ekstra venting før legetimen, men dette skyldes nok at han tar seg god tid til pasientene.
Har aldri hatt noe negative opplevelser med han, og med 4 unger har det blitt en del besøk hos legen.

Inntrykk

Jeg fikk time hos Lura pga min fastlege ikke var tilgjengelig.

Jeg ble utrolig skuffet over hvor arrogant han var. Jeg er ikke vant til slik oppførsel.