Jan Erik Lura

Sola legesenter DA Mann, 62 år

Autorisert1984
Ledige plasser 17 av 1560
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sola legesenter DA

Soltunvegen 8 4050 Sola
Jan Erik Lura er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Jan Erik Lura

Dr. Lura er den suverene!

Det som er så bra, er at han hører på meg og forstår meg, uten at jeg kommer med de store utredningene og tar meg på alvor! Føler en stor betryggelse å ha han som min fastlege!

Den dårligste

Har bare hatt Lura som fastlege. Men i alle tilfeller hvor det faktisk er noe galt med meg, så opplever jeg at han ikke tar meg på alvor. Går derfra og føler meg som en hypokonder. Før jeg fikk påvist kyssesyken fikk jeg under legebesøket beskjed om å trene mer, ikke ligge oppe hele natten og se serier, antagelser han hadde om meg som ikke var sanne. Krevde å få tatt prøver, men begynte å trene mer, som han sa, fikk påvist kyssesyken samt flere andre virus.

Har nå et problem der jeg får så store smerter i tide og utide, greier i disse tidene ikke å fungere. Han tok meg på alvor denne gang, men prøvene kom tilbake fine. Han sa at jeg er ung og frisk, føler meg igjen som en hypokonder og føler at han mener at smertene mine er innbilte.

Flink og grundig lege

Jeg ble overført til dr. Lura etter at min tidligere fastlege ble pensjonist - flaks! En lege som tar seg tid til å høre og flink til å forklare. Absolutt en av de beste.

Dyktig og omsorgsfull lege

Jeg har hatt Dr. Lura i noen år nå og han er veldig bra! Han tar seg tid til å høre og flink til å finne ut problemene.

Jeg opplever han ganske morsom, selv om han kan virke sær. Jeg kan ikke si noe mer enn at han er veldig dyktig!!

Dyktig og grundig lege. Ikke var som første inntrykk

Ved første inntrykk kan Dr Lura av og til virker litt skremmende nå han roper opp ditt navn og henter deg til kontoret. Ikke la deg skremme. Jeg har opplevd at han er oppriktig engasjert i å finne ut av hva som feile deg og gjøre deg frisk. Han bruker tid med pasientene og er veldig flink til å forklare hva som er galt.

Jeg også opplever hele legekontor til å være veldig bra og med hyggelige administrasjon og laboratorier personnel.