Imer Mecinaj

Torgveien 2 1400 Ski
Imer Mecinaj er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Imer Mecinaj

Oerhört missförnöjd!

Hade egentligen Torill som fastlege och hon var helt suverän! Men efter hon blev sjukskriven och därefter slutat så har jag varit tvungen att gå till Imer, något som jag absolut inte rekommenderar!

Som lege är han oerhört ointresserad. Han är väldigt fåordig och ser inget annat än på sin datorskärm. Han frågar inte heller om sjukhistoria eller undersöker dig. Han sänder en snabbt vidare till andra leger undan att pröva finna ut vad sjukdommen/besvären orsakas av och visar mer intresse att få dig fort ut och fort in med pengar.

Han väljer sjukskrivning framför att försöka hjälpa en att bli frisk, han vidaresänder inte patienter till psykolog utan det får du själv pröva finns fram..
Blev senast idag sänt vidare till hudlege i MOSS(!!) eftersom han menar att det inte finns någon i Ski, något som är ren lögn. Dessutom ringde han och bokade tid utan att höra vilken dag eller tid som passar mig, vilket inte gjorde! Jag bad om telefonnummer till huslegen, men som svar så fick jag "jag vet inte, du får googla det"

Ingen tvivel om att jag byter legekontor!!!!!!

Gjennomført utrivelig!

Jeg har hatt Imer som lege i snart ti år.
Eneste grunn til at jeg ikke har byttet lege tidligere er at jeg knapt har hatt behov for han. De få gangene jeg har vært innom har jeg blitt møtt av en svært lite imøtekommende resepsjonist som kan fremstå nærmest frekk.
Når det kommer til Imer, opplever jeg han som en mann av få ord. Han fremstår for meg fullstendig uinteressert og uengasjert, han ser aldri på deg (100% fokusert på tastaturet og skjermen sin) og ellers lite imøtekommende.

meget hygelig lege er han i tvil sender han meg til

til spesialist jeg har ikke noe og sette fingern på .så jeg er veldig fornøyd. Har vært pasient hos han i 10år

Veldig ok lege

Jeg brukte Imer i mange år, sluttet fordi jeg flyttet langt unna, og kunne ikke tenke meg å bruke annen lege. Han er myndig, nøktern, henviser deg kjapt videre til spesialist om nødvendig, menneskelig og imøtekommende. Og han har humor. Lett å forholde seg til. Man fikk time raskt.

Ikke svært profesjonell

Har hatt han som fastlege i over 8 år, og har sørget for å ikke være syk. Han kommuniserer dårlig og fremstår som lite empatisk. De 2 gangene jeg har vært der har jeg måttet stille diagnose selv. Venteværelse/sekretærordningen fungerer heller ikke - stadig vekk avbrytes konsultasjonen av sekretær, og like mye må legen forlate pasienten forlate pasienten for å ta seg av andre ting. Styr unna hvis du kan!