Imer Mecinaj

Torgveien 2 1400 Ski
Imer Mecinaj er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Imer Mecinaj

Dyktig lege !

Har hatt Imer som fastlege i mange år. Han er dyktig, har tatt alle nødvendige skritt da jeg måtte fjerne 8 mm. forkalkning i skulder , konsultasjon , MR, operasjon, - alt etter læreboka. Er svært fornøyd med Imer når det gjelder andre konsultasjoner også.

Trygg og rolig

Imer er en flink lege.
Henviser raskt til andre ved behov og alltid lyttende til hva jeg har å si. Er rolig,kunnskapsrik og trygg.
Barna trives også hos Imer.

Lite hyggelig lege

Jeg har vært hos Imer ettersom Toril Lutnæs som var min fastlege var sykemeldt og nå har sluttet. Han er lite imøtekommende. Snakker såvidt med deg og fremstår utrolig uprofesjonell. Ubehagelig å komme til han med "flaue" problemstillinger. Bytter legekontor uten tvil! Orker ikke å grue meg til å gå til legen ettersom jeg da kommer til han. Damene i skranken er også veldig sure og lite imøtekommende!

Oerhört missförnöjd!

Hade egentligen Torill som fastlege och hon var helt suverän! Men efter hon blev sjukskriven och därefter slutat så har jag varit tvungen att gå till Imer, något som jag absolut inte rekommenderar!

Som lege är han oerhört ointresserad. Han är väldigt fåordig och ser inget annat än på sin datorskärm. Han frågar inte heller om sjukhistoria eller undersöker dig. Han sänder en snabbt vidare till andra leger undan att pröva finna ut vad sjukdommen/besvären orsakas av och visar mer intresse att få dig fort ut och fort in med pengar.

Han väljer sjukskrivning framför att försöka hjälpa en att bli frisk, han vidaresänder inte patienter till psykolog utan det får du själv pröva finns fram..
Blev senast idag sänt vidare till hudlege i MOSS(!!) eftersom han menar att det inte finns någon i Ski, något som är ren lögn. Dessutom ringde han och bokade tid utan att höra vilken dag eller tid som passar mig, vilket inte gjorde! Jag bad om telefonnummer till huslegen, men som svar så fick jag "jag vet inte, du får googla det"

Ingen tvivel om att jag byter legekontor!!!!!!

Gjennomført utrivelig!

Jeg har hatt Imer som lege i snart ti år.
Eneste grunn til at jeg ikke har byttet lege tidligere er at jeg knapt har hatt behov for han. De få gangene jeg har vært innom har jeg blitt møtt av en svært lite imøtekommende resepsjonist som kan fremstå nærmest frekk.
Når det kommer til Imer, opplever jeg han som en mann av få ord. Han fremstår for meg fullstendig uinteressert og uengasjert, han ser aldri på deg (100% fokusert på tastaturet og skjermen sin) og ellers lite imøtekommende.