Imer Mecinaj

Torgveien legekontor

1996

Torgveien legekontor Telefonnummer64 85 09 0564 85 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torgveien 2 1400 Ski
Imer Mecinaj er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Imer Mecinaj

Pålitelig og forutsigbar.

Etter 10 år med Imer som fastlege må jeg si at jeg er meget fornøyd og at jeg har fått god hjelp. Har vært der mange ganger i disse årene og håper han holder åpent i mange år til. Har også vært der med barna og det har vært en god og trygg opplevelse.

Ingen bra lege

Brukt han som min fastlege i mange år men han har ikke vært noe flink med å hjelpe meg der jeg har trengt hjelp, eller følgt meg opp. Alltid måtte purre på han å måtte ha med notat til han så han ikke under legetimen "glemte" hva jeg trengte hjelp til. Synd jeg lot han få så mange sjangser for han har ødelagt min kamp mot NAV også nå å det vil han ikke innrømme selv om jeg har vist han papirer på det. Bestemt mann som ikke er villig til å innse om han har gjort en feil. Styr unna om dere ønsker en god lege for han eller kona jobber ikke for deg å ditt beste men heller omvendt. Skuffet pasient som har byttet fastlege....

Uprofesjonell og lite imøtekommende

Hadde Toril Lutnæs som fastlege, men etter at hun ble sykemeldt måtte jeg gå til Imer.
For meg fremstår han som en veldig uprofesjonell lege. Han sier nesten ingenting og sitter bare å stirrer inn i data skjermen. Jeg føler meg rett og slett litt dum når jeg går til han. Han er absolutt ikke imøtekommende og virker som om han er dritt lei jobben sin.
Sekretæren på huset burde også vært byttet ut. Svært lite imøtekommende der også. Stort sett sur og svarer deg frekt når man spør om noe. Tror jeg aldri har sett er smil på hun. Et utrolig dårlig legekontor. Styr unna hvis du kan.

Finnes ikke bedre lege i Norge

Imer er meget yrkeskunnig og har et stort hjerte.
Ingen lege stiller opp så mye for sine pasienter som han gjør.

Dyktig lege !

Har hatt Imer som fastlege i mange år. Han er dyktig, har tatt alle nødvendige skritt da jeg måtte fjerne 8 mm. forkalkning i skulder , konsultasjon , MR, operasjon, - alt etter læreboka. Er svært fornøyd med Imer når det gjelder andre konsultasjoner også.