Imer Mecinaj

Torgveien legekontor

Autorisasjon (1996)

Imer Mecinaj er en av 60 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Imer Mecinaj

Fantastisk respons og godt ivaretatt

Imer er en fantastisk lege, med god kunnskap, han hjelper deg alltid med de problemer som måtte oppstå, du får alltid ett svar, du får time når du måtte trenge, han er virkelig en som er der for pasientene sine.

Trygg, kunnskapsrik og seriøs

Imer er fantastisk. Han lytter og tar deg på alvor. En mann av få ord, men ekstremt mye kunnskap. ……………………………………………………………....

Flott lege

Erfaren lege som stiller opp for pasientene sine. Rask med å gjøre videre undersøkelser. Kort ventetid og serviceinnstilt.

Eminent fastlege

Flink fastlege som alltid lytter til dine problemer og han henviser raskt videre til spesialist når det er behov for det

Lege som ikke leser epikrise.

Har flere alvorlige diagnoser. Viser seg at legen ikke leser epikriser fra sykehus/spesialister. Jeg blir bekymret når Imer ringer og spør om ting jeg vet står i epikrise fra spesialist/sykehus.Har flere eksempler på dette. Har ikke akkurat fått hjelp av han i forhold til Nav. Han sitter med nesen godt plantet i pc-en, har ikke mye kontakt med pasienten.Han er ikke der for pasienten, men for pengene. Mitt råd er styr unna denne fastlegen, om du blir alvorlig syk er det viktig med en lege som følger opp. Jeg har byttet fastlege og kjenner meg trygg på ny lege,