Liv Løland

Sentrum Legesenter Sandnes

1985

Ingen på venteliste

Sentrum Legesenter Sandnes Telefonnummer51 97 19 1951 97 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elvegata 11 4306 Sandnes
Liv Løland er en av 62 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Liv Løland

Alltid for sein

Liv er alltid forsein, når jeg har time kommer jeg aldri inn på tiden. Ofte må jeg vente 60 min. Anbefaler ingen denne legen, står på venteliste selv nå til en annen lege.

Grundig og flink

Hver gang jeg oppsøker henne, føler meg trygg på hennes vurderinger.
Undersøkelsen er effektiv og grundig.

Ikke den beste lege jeg har hatt!

Har hatt henne som fastlege i 15 år.Hun er ok (-) lege men det verste er at hun er alltid 30-60min for seint. Andre folk har også planer/jobb. Har endelig fått byttet lege til en annen som aldri er for seint. Skjønner ikke hvorfor jeg byttet fastlege før. Anbefales ikke

"Nå har vi brukt altfor lang tid!"

Det fikk jeg høre på hver eneste time: "nå har vi brukt altfor lang tid", eller "nå har neste pasient ventet lengre enn det du gjorde" eller "nå har vi ikke tid til å diskutere mer" og enda verre "Vi tar ikke den undersøkelsen i dag, for det rekker vi ikke". Jeg har aldri følt meg så mye til bry som jeg gjorde hos henne! Fikk aldri sagt meg ferdig og endrte alltid opp med å gå derfra sint, lei og misfornøyd. Hun trekker konklusjoner for fort, og begynner å prate om sykdommer som ikke er relevant til hva du er inne der for. Sendte meg ofte hjem uten videre hjelp, og ba meg om å ta paracet/ strekke litt på kroppen.
Kan anbefalle alle andre leger enn henne!

Nok er nok!

Hun har vært min fastlege i ca. 15 år og det har vært slitsomt siden dag 1! Jeg har vært "flink pike" og ikke turt å bytte, og tenkt at det skulle bli bedre. Det har det altså ikke blitt.

Man føler seg som en byrde og at man burde ha vært ute av kontoret hennes for 10 minutter siden, på tross av at hun selv var 30-60 minutter forsinket til min time. Svært liten forståelse for personen og individet og har alltid dårlig tid og en stressende væremåte.

I mitt forrige svangerskap ble hun rasende da jeg en gang møtte opp uten urinprøve, noe hun ikke hadde fortalt meg at jeg måtte medbringe til hver time...

Liten forståelse for problemene man kommer med, hvis man i det hele tatt er så heldig å få slippe til innimellom all pjattet hennes.

I dag var begeret fullt, og jeg har nettopp byttet lege!

Lykke til alle dere som har henne som lege - gud være med dere!