Morten Skaret Mathisen

Grensegaten 1 4250 Kopervik
Morten Skaret Mathisen er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Morten Skaret Mathisen

Den beste

Svært god kommunikator. Tar pasientens problemer på alvor og hjelper deg å komme videre, enten til spesialister eller med den behandlingen han gir. Han gir deg tiden du trenger, stiller gode spørsmål, og lytter til svarene dine.

Han er av og til vanskelig å få time hos, men det er kanskje utenfor hans kontroll.

Alt i alt er han den beste legen jeg har vært hos uansett fastlege eller ikke!

VELDIG BRA LEGE

Etterat jeg hadde vært svært misfornøyd med min forrige fastlege over lengre tid, byttet jeg til Mathisen sist vinter. På denne tiden har jeg vært hos ham en rekke ganger med forskjellige problemer. Når jeg har kommet til timen, har han lest journalen min og er godt orientert om hva som har skjedd siden sist når jeg møter. Han har effektivt behandlet meg og sendt meg videre der det har vært nødvendig. Jeg har fått kjapt svar på mine henvendelser og kommet raskt til når det har vært nødvendig. Har også veldig bra inntrykk av legesekretæren. Også henvendelser på mail har blitt besvart kjapt. Dette er en lege jeg kan anbefale.

Har hatt Morten til fastlege siden han begynte i Skudenes. En bedre lyttende behandlende lege skal vanskelig finnes.

På meg har han fått røyne seg på det meste o0g jeg gir han mye av æren for at jeg er der jeg er i dag.

Min Vurdering

Dyktige lege som tar ansvar og får ting til å skje i eit ellers tregt system! Desverre så er det ALDRI ledige timer for ordinære besøk.... Tydeligt at han har alt for mange pasienter....

En jordnær lege som virkelig tar deg på alvor og som har tid til DEG.

Morten Mathisen er en lege som tar seg tid til DEG og som hører på det du har og si. Kjempekjekke lege som du kan både diskutere med på godt og vondt. Hos Mathisen blir du tatt vare på og fulgt opp etter beste evne, så dette er fastlegen for oss og som vi er kjempefornøyde med.