Morten Skaret Mathisen

Morten Skaret Mathisen

1992

Morten Skaret Mathisen Telefonnummer52 83 86 8052 83 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grensegaten 1 4250 Kopervik
Morten Skaret Mathisen er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Morten Skaret Mathisen

God lege, anbefales.

Han er ein dyktig kar. Han har lese min journal og epikriser. Eg trong ikkje forklara mine diagnoser flere gonger. Han tar seg god tid, og verka å bry seg genuint. Han her vil eg behalda til eg døyr.

Anbefales!

Utrolig dyktig lege, som tar deg på alvor og lytter. Gode råd og forståelse, det finner du her. Flink med barn som voksne, her går du fra timen og føler deg godt ivaretatt!

fantastisk.

Morten Skaret Mathisen er enkelt og greit den beste fastlegen jeg har hatt.
Merker klart og tydelig at denne fastlegen føler med deg å prøver å sette seg selv inn i hvordan situasjonen er.
føler dermed at jeg blir veldig godt ivaretatt hver gang.
kort ventetid og veldig god kommunikasjon fra resepsjonen sin side også!

Fantastisk, trygg og dyktig.

Minimalt med ventetid på time. Hos andre leger har jeg ved flere anledninger måttet vente i over en time for å komme til, hos Mathisen er ventetiden sjeldent over 10 min.
Han er dyktig, og følger opp henvisninger og prøvesvar kontinuerlig.
Han er en fantastisk los gjennon et rotete helsevesen. Han står på for sine pasienter og det han mener er rett.
Han er åpen for nye tanker, og henviser raskt videre om det er behov.
Jeg stoler på denne legens faglige vurdering, og skal aldri skifte fastlege!

Dyktig

En dyktig lege, men har tapt seg noe veldig. Før åpnet han alltid konsultasjonen med «Nå har du min hele og fulle oppmerksomhet, hva kan jeg hjelpe deg med?» Nå sitter han mest med nesen i PC’en og er i et veldig ustabilt humør. Før gledet jeg meg til å gå til denne legen, nå gruer jeg meg.

Du bør bytte fastlege. Slik det er i dag vil det ikke være mulighet for å gi deg et annet tilbud enn du får. Du har sikkert fått med deg at Fastlegeordningen er i ferd med å kollapse. Gjennomsnittlig jobber fastlege 56 timer i uken. Vi må springe stadig fortere, for å rekke over stadig flere oppgaver som myndighetene pålegger oss. Misforholdet mellom ressurser i Fastlegeordningen og behovet øker nå raskt, og per i dag mangler det over 2500 fastleger for å dekke behovet. Dette er myndighetenes ansvar, de gjør ingenting. Det vil koste mange milliarder, og legene som mangler finnes ikke. Ingen vil bli fastleger slik det er blitt idag, og mange slutter. Vi må fordele oss på alle våre pasienter så godt vi kan, så lenge vi orker.

Besvart av Morten Skaret Mathisen