Elisabeth Mattson

Aksdalsveien 165 5570 Aksdal
Elisabeth Mattson er en av 9 fastleger i Tysvær

Siste vurderinger av Elisabeth Mattson

Helt topp!

En fastlege som ser, lytter og tar gode vurderinger. Ærlig, seriøs og hyggelig. Kort ventetid sammenlignet med andre, har aldri måtte vente i flere uker eller måneder på time, slik jeg hører noen må hos andre.

Dyktig lege

Elisabeth er en direkte, og flink lege. Hyggelig, bruker ikke masse tid på å pakke ting inn. Får effektivt og greit gjort det som skal gjøres, er ikke redd for å slå opp eller finne ut av det hun ikke er helt trygg på.

Øvrige ansatte på legekontoret har jeg mindre positive erfaringer med. Vanskelig å få time, selv til barna (10 dagers ventetid ved misstanke om infeksjon på grunn av mye feber hos barn under 2 år) Ikke særlig behjelpelige på telefon. Vanskelige i forhold til prøver på labben, men når du første får komme til, er de flinke.

Veldig skeptisk

Har gått derfra med mang en resept for å dempe symptomer , da ingen årsak er funnet.
Påståelig uten å sjekke ting 100% og sender deg hjem med papirer/skriv på noe du ikke har , når du spør om hjelp.
Dømmende og motarbeidene skrev en her oppe , kan jeg være enig i.

Fokus på pasientens behov!

Legen setter alltid pasienten først og er hun i tvil eller usikker sørger hun for at du kommer til noen som kan hjelpe. Hun er lite selvopptatt og brur seg først og fremst om pasientens behov. Hele familien bruker henne og vi kan ikke tenke oss noen bedre.

Varierende service

Elisabeth kan være den beste, og den verste legen legen du møter på.
Hun kan være hjelpsom, omtenksom og virke motivert til tider, mens andre ganger være motarbeidene, kald og veldig stresset.
Noen ganger går jeg derfra med en trygg følelse om at jeg fikk den hjelpen jeg trengte, andre ganger går jeg derfra i tårer og lurer på hvor jeg skal henvende meg for og få hjelp.