Ruth Louise Midtgarden

Breiflåtv 6 4017 Stavanger
Ruth Louise Midtgarden er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ruth Louise Midtgarden

Kunnskapsrik og trygg

Har hatt Ruth som fastlege i mange år. Hun tar seg tid til å snakke og videresender dersom dette er nødvendig. Føler meg skikkelig ivaretatt etter ett hvert legebesøk. Kunne ikke funnet bedre lege.

Beste fastlegen du kan ha

Er faglig flink. Finner ut av ting som ikke er så kjent.
Bryr seg og hører på.

Heldige de som får plass her.

Dette må være den beste lege. Flink medisinsk, men viser også medfølelse og empati. Kan anbefales til alle.

En usedvanlig dyktig lege

Har hatt Ruth Midtgarden som fastlege i mange år nå. Utrolig faglig oppdatert og dyktig. Hun er omtenksom, lyttende og har høyt tempo i det å igangsette videre behandling hvis nødvendig.

Ærlegaste legen eg har hatt

I tillegg til å svare ærleg og oppriktig på spørsmåla mine, er ho også samvittigheitsfull og omtenksam. For ein flott allmennlege!

Fantastisk lege!

Ruth er en av de beste legene jeg har hatt. Hun lytter, kommer med råd, og ringer deg til og med hjemme sent en fredagskveld for å fortelle at "nå er prøveresultatene kommet og jeg har funnet ut hva som er galt!"

den beste legen du finner.

Hun tar deg alltid seriøst og lar deg få tid til å fortelle det som plager deg. Kommer med gode løsninger og vet så og si det meste:-) har hatt denne legen i 22 år og vært på hyppige timer de siste årene og hun hjelper alltid.

Den beste legen jeg har noen gang har hatt

Jeg har hatt denne legen i 16 år nå og kan med hånden på hjertet si at dette er den beste legen jeg noen gang har hatt.Hun tar seg alltid god tid og er veldig nøye under konsultasjonen.Kan anbefales på det varmeste.Kan også legge til at Mariero Legesenter er et av de legesenteren du ALLTID får hastetime hvis du trenger det.

Rolig og profesjonell

Voksen og erfaren lege, lyttende og forståelsesfull. Ikke for mange på fastlegelisten, dette er et stort PLUSS!! Blir tatt på alvor, får tatt opp de problemstillinger som er aktuelle.

Super lege :-)

Effektiv, fornuftig, tillitsfull, erfaren, grundig :-)

Tar pasienten på alvor

Jeg og mine to barn har hatt Midtgarden som fastlege siden jeg gikk gravid med førstemann (15 år). Vi har ikke brukt legen mye, men de gangene det har vært behov for legehjelp har hun vært helt fantastisk. Hun tar pasientene på alvor, og lytter til det vi har å si. Hun er nøye og konsulterer med spesialister hvis hun er usikker. Hun er populær som fastlege og har derfor ikke ledige plasser, men nå skal vi dessverre flytte, så da får noen andre heldige få våre plasser :-)