Bård Terje Moe

Forus Legesenter

1984

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Forus Legesenter
Forus legesenter Postboks 6801 4079 Stavanger
Tlf: 51 81 03 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bård Terje Moe er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Bård Terje Moe

Kjempebra!

Jeg har hatt Dr Bård Terje Moe i hele mitt liv. Han har en utrolig god kompetanse på alle områder. Hele legekontoret består av en helt fantastisk imøtekommende gjeng. Kan absolutt anbefales!

Meget god lege men ofte lang ventetid for å få time på telefon

Bård Mo er en lege som er meget lyttende og tillitvekkende og jeg har benyttet ham i mange år.

Personalet er meget dyktig og imøtekommende.

Dessverre er legesenteret kun tilgjengelig på telefon og ventetid på telefonen lang i mange tilfeller for å komme gjennom til senteret. Det kan gjøre at senteret mister kunder.

Hva skulle jeg gjort uten?

Som lege er han uovertruffen! Tar alle prøver som må tas, og ringer hvis det er noe som ikke stemmer. Sender meg videre til undersøkelser på sykehus eller andre spesialister. Etter nærmere 20 år som pasient føler jeg at han er den beste!

Fornøyd Med Legen, ikke resepsjons damene!!!!

Håper at neste gang noen kommer å spør om å få kopi av journalen,
at de da slipper å bli møtt med et tredje grads forhør og
mye motstand uprofesjonelle oppførsel
og spydige NEDLATENDE kommentarer
ifra de kvinnene som jobber i resepsjonen.

Min journal er Min eiendom.
Den angår ikke de som jobber i resepsjonen.
Jeg skyller heller ikke de i resepsjonen en forklaring på hva jeg skal gjøre med min egen journal¨
Trenger heller ikke å få høre at det som står i min journal er ikke viktigt. Eh jo det er det faktisk.

De nektet å sende denne til min nye lege som jeg har hatt i snart 10år nå. Vet ikke om de har låv til å nekte meg dette. Dette skjedde en gang jeg ringte dem.

Ved 3 anledninger per telefon inkludert i person ble jeg møtt med denne behandlingen. Mye motstand til å gi meg journalen min.¨
Jeg har såvidt vært hos legen i hele mitt liv, da min helse er super solid. Ingen grunn til å nekte meg innsyn.

Det var såvidt jeg i det hele tatt fikk låv til å få min egen journal.
Noe jeg reagerer Kraftig på.

Istedefor så synes jeg at de kunne bare ha gitt meg hele journalen.
Og ikke halve. Noe som også er meget merkelig.

Er ekstremt sjokkert over at det går ann å oppføre seg slik.

Bryr seg om pasienten

Bryr seg om pasienten. Er lyttende, forståelsesfull. Følger opp. Henviser videre. Alle tiders fastlege.

Verdens beste lege!

Jeg har gått til Dr. Moe siden jeg lå i mammas mage (23 år) og han er bare helt fantastisk! Var kjempe flink med meg som liten og det er han fortsatt.. Den dagen Dr. Moe slutter som lege kommer hele min familie til å bli svært leie seg. En fantastisk mann og lege!

Beste legen i verden =)

Dr Mo er den beste legen jeg vet om. Han hørerpå det du sier istedenfor å taste på pc'en som mange andre leger gjør. Han tar symptomer og bekymringer seriøst og virker som han oppriktig bryr seg.
Jeg skal aldri bytte lege

Hele familien er kjempefornøyd

Bård Moe har er en fantastisk lege og et fantastisk medmenneske, er veldig heldig som har han som fastlege.

Hyggelig lege, men liker feil fotball-lag.

Har brukt Bård Moe i minst 20 år. Meget hyggelig lege. Bestemt og irettesettende hvis du prøver deg på en feil egen-diagnose, men likevel åpen for å prøve nye ting. Stoler 100% på han, og er glad for at jeg er på listen hans.
Er også meget fornøyd med de ansatte (sykepleierne) på kontoret. Må ta en del sprøyter og tester, og får alltid humørfull og god behandling.

Beste legen!

Jeg har gått til forskjellige leger, men Dr Bård Moe er den beste! Han har alltid tid til å høre på det du vil si og tar deg alltid på alvor. Han har mye kunnskap og er veldig grundig. Man føler seg alltid komfertabel og trygg.

En av de sjeldne vil jeg påstå.

Det er dem som kan jobben etter boka, så har du dem som kan boka og i tillegg er menneskekjennere. Her ses mennesket individuelt og du sitter med en følelse av at det prøves alternative metoder før store stygge inngrep. Dr.Bård Moe er lege med stor L.

Grundig og god fastlege.

Dette er den perfekte legen. Han tar deg alltid på alvor, har tid til å lytte og får deg til å føle seg trygg. Dessuten er han faglig dyktig å god til å forklare ting på en enkel måte.

Veldig fornøyd

En god fastlege som alltid tar seg god tid til å sjekke og høre på dine "problemer".

Faktisk den beste legen jeg har hatt.

Helt fantastisk, tar seg alltid tid og er i godt humør. Kommer aldri til å bytte.

God lege

Har bare hatt gode opplevelser med denne legen. Følte jeg ble tatt på alvor.
Lite forsinkelser og har alltid tid til deg.